Miten päästä idiootista iilimadosta eroon?
Se tuppautui jotenkin mun seuraan ja sanoo mua parhaaksi ystäväkseen yms. ja en viitsi sanoa sille, että suoraan sanottuna vihaan häntä.
Sillä on niin h*lvetin paskat jutut, ja ei sekään vielä niin paha, mutta kun se on niin ilkeäluontoinen ja tylyttää koko ajan muita ja yrittää saada mut mukaansa. Sen takia olen joutunut vaikeuksiin ja minut laitettiin koko kiusaamisjutun syypääksi.
Ja ne sen paskat jutut on niin aivottomia vitsejä joissa ei ole mitään järkeä tai pointtia, esim. vääntelee sanoja tai esim. jos sanoo että alan syömään leipää, niin se sanoo että ”ei sitä saa syödä” tai esim. sanon että kello on kolme, ”ei ole” ja sanon että no onhan se, niin toistaa ”no ei ole!” Siis niin ärsyttävät jutut että tekee välillå mieli lähteä junan alle ettei tarttis kuunnella.
Kirjoitan tämän nyt senkin takia tänne jos jostain Jumalan ihmeestä se sattuisi näkemään tämän ja tajuais vetäytyä tyrkyttämästä seuraansa.
Kommentit (25)
Hänen ikänsä alkaa 4:lla ja mun 2:lla. Ap
Helppohan idiootista jabilkeästä on päästä eroon, sanoo vain, että en ole sun kaveris.
Vaimolla on hankalampi ongelma:
Tyhmä ja rasittava, mutta periaatteessa symppis työkaveri.
Siis ihminen on hieman jälkeenjäänyt, jutut lapsellisia jne. On takertunut vaimooni ja haluaa olla kaveri ja hengailla seurassa, soitella jne. koko ajan.
Vaimoni ei halua tälle olla ilkeä, mutta toisaalta ei jaksaisi tämän ihmisen seuraa kuin hyvin rajoitetusti.
Kun en haluaisi koko ajan olla yksinkään ja jos menen yhteisiin tiloihin niin tämä pakkaa seuraan. Enkä jotenkin kehtaa olla vastailemattakaan jos hän puhuu. Olen yrittänyt ja siitä tuli tunne että olen nyt itse kiusaaja. Keksin kyllä yhden keinon mitä voisin tehdä joka ei loukkaisi ketään. Ap
Assburger kirjoitti:
Helppohan idiootista jabilkeästä on päästä eroon, sanoo vain, että en ole sun kaveris.
Vaimolla on hankalampi ongelma:
Tyhmä ja rasittava, mutta periaatteessa symppis työkaveri.Siis ihminen on hieman jälkeenjäänyt, jutut lapsellisia jne. On takertunut vaimooni ja haluaa olla kaveri ja hengailla seurassa, soitella jne. koko ajan.
Vaimoni ei halua tälle olla ilkeä, mutta toisaalta ei jaksaisi tämän ihmisen seuraa kuin hyvin rajoitetusti.
Puhutko itsestäsi? Aikuinen ihminen ja vielä muka vaimokin löytyy. Silti käyttää jotain Ülilaudan assburger meemiä. Onko vaimosi halityyny Hatsune Mikun kuvalla.
Ikäistään reilusti lapsellisempi. Olen kyllä itekin varmaan, mutta olen häntä kuitenkin paljon nuorempi. Ap