Onko sinusta oikein, että valtio valvoo sinua?
Ensimmäiseksi tulee mieleen sähköinen resepti ja koko kanta.fi
Suomessa ei ole vaihtoehtoa, ei ole oikeaa yksityistä sektoria.
Kommentit (22)
Ei minua kukaan valvo, vaikka käytän sähköistä reseptiä.
Vierailija kirjoitti:
Minun terveyteni ja lääkitykseni on oma asiani ja haluan asioida vain vakuutussairaalassa.
Siihen minulla ei suomen kansalaisena ole mahdollisuutta jos asun suomessa.
Tuntuu pahalta kun minun kehoni on valtion omaisuutta.
Jos ei systeemi kelpaa, niin ei muuta kuin muuttamaan sitä. Jokainen saa ryhtyä ehdolle vaaleissa, että ei muuta kuin ajamaan omia ideoita läpi.
Isoveli pitää minusta huolta ja valvoo jokaista askeltani. Kiitos Isoveli.
Pankkitiedot, verotiedot, terveystiedot, velkatiedot, puhelintiedot ja ip-osoitteen selvittäminen. Kaikki on viranomaisten käsissä. Mitään yksityisyyttä ei ole enää aikoihin ollut.
Ja voitte olla varmoja että vih-ervas-uri hallituksen aikana pahenee. Tuo porukka vihaa yksityisyyttä ja ihmisten valvomatonta päätösvaltaa omista asioistaan.
Minua ainakin valvotaan an aalisondilla. Olen yrittänyt kaivaa sitä pois mutta se on todella syvällä, siis todella! Syvällä.
Ei ole oikein. En pidä stalkkaamisesta. Toivottavasti kyllästyvät tylsään elämääni.
Onneksi olen saanut asua vapaassa maassa jo 18 vuotta.
Ap
Ihmiset jotka ovat huolissaan tuollaisista asioista, ovat lähes poikkeuksestta jollakin tavalla mielenterveysongelmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen saanut asua vapaassa maassa jo 18 vuotta.
Ap
Todennäköisesti sinullakin on an aalisondi ja syvällä, siis todella syvällä!
Vierailija kirjoitti:
Ja voitte olla varmoja että vih-ervas-uri hallituksen aikana pahenee. Tuo porukka vihaa yksityisyyttä ja ihmisten valvomatonta päätösvaltaa omista asioistaan.
Sait tuon persuilun tunketuksi sitten tähänkin, käy vähän löysäämässä venttiiliä kallonkutistajalla.
kanta.fi tiedot menee te-toimistoon
Ei haittaa yhtään. Mutta valvoisi enemmän rikollisia ja huijareita sun muita luusereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait tuon persuilun tunketuksi sitten tähänkin, käy vähän löysäämässä venttiiliä kallonkutistajalla.
Sosiaalikommarit haluaa an aalisondin kaikille ja syvälle!, Siis todella syvälle!!
Eipä mussa mitään valvottavaa ole 😅
Vierailija kirjoitti:
Ei minua kukaan valvo, vaikka käytän sähköistä reseptiä.
Totta vitussa valvoo sinun lääkitys on yksityisasiasi ja se ei kuulu kenellekään muulle kuin sinulle.
Nyt se on muiden nähtävissä, yksikin jolle et ole antanut lupaa on liikaa.
Luulen, että sinulla ei ole kokemusta kuin kontrollista ja et kykene ymmärtämään, että se loukkaa ihmisarvoa.
Nämä ihmiset asuvat maailman onnellisimmassa maassa kun Yleisradio on niin vuosikymmenet kertonut.
Hämmästyttävää, että on ihmisiä jotka eivät edes osaa kaivata tilaa, jossa päättäisivät itse asioistaan tai vastata itse elämästään.
Eipä tuosta mitään haittaa ole ollut.
Nämä 'ei minulla ole mitään salattavaa'-ihmiset eivöt tajua sitä, että tulevaisuudessa valtio aikoo myydä (tai vielä pahempaa, luovuttaa ilmaiseksi) näitä tietoja esim vakuutusyhtiöille, lääkeyhtiöille jne.
Siinä vaiheessa kun et enää saakaan matka-, tapaturma-, tms vakuutusta tai sen hinta on kolminkertainen naapurin Liisaan verrattuna koska sinulla on jokin sopimaton merkinta kantatiedoissa, alkaa tavan pulliaistakin tämä asia yllätyäen kiinnostaa.
Minun terveyteni ja lääkitykseni on oma asiani ja haluan asioida vain vakuutussairaalassa.
Siihen minulla ei suomen kansalaisena ole mahdollisuutta jos asun suomessa.
Tuntuu pahalta kun minun kehoni on valtion omaisuutta.