Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saakohan kukaan nainen koskaan orkkua gynellä? Itselle se ei ole järin kiihottava tilanne, mutta

Vierailija
21.04.2020 |

jollekin voi olla. Eikä tuo olisi edes perversoista kummallisin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kake, miksi olet käynyt gynellä?

Vierailija
2/16 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kans usko, että se on ap:lle kovin kiihottava tilanne, mies kun on. 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. Aina minua väitetään täällä mieheksi. Ääliöt!

Ap

Vierailija
4/16 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko miten ÄRSYTTÄVIÄ tuollaiset idioottimaiset kuvitelmat ovat? Olet ihan selvästi mies. Yksikään gynellä käynyt nainen ei ikinä miettisi tuollaisia. Olet varmaan samaa sarjaa, jonka mielestä peräsuolen tähystys on anaaliseksin ystävien mielestä varmasti kiihottava kokemus. Hitto että miehet on tyhmiä, ei voi käsittää.

Vierailija
5/16 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin no niin, koetetaanpas sitten vain kiltisti hyväksyä tosiasiat. Eli että ap on nainen.

Ap

Vierailija
6/16 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin no niin, koetetaanpas sitten vain kiltisti hyväksyä tosiasiat. Eli että ap on nainen.

Ap

Muna kovana istut ja odotat josko tulisi edes yksi hyväksyvä ja myötäilevä kommentti, josta saisit lisäkimmoketta fantasiointiin ja tumputussessioon. Ei ole tulossa.

Vierailija
7/16 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä miehen runkkufantasia. Ei, emme saa orkkuja kun menemme huolissamme tutkituttamaan, eteneekö raskaus normaalisti, tai onko solumuutokset / syövän esiasteet semmosia, mitkä pitäisi poistaa.

SÄÄLIÖ.

Vierailija
8/16 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elkäähän nyt vaahdotko. Mun exällä oli gynefetissi. Ja sai Orlyn muutenkin helposti. Sitä nolotti todellakin mennä gynelle, koska kiihottuu aina odotellessaan vuoroaan. Sit kun tuli gyneltä, piti päästä panemaan. Oli ihan märkä. Hän itse kertoi, että on saanut tahattomasti gynellä pieniä orkkuja, jotka omasta mielestä pysty jotenkin peittelemään.

Jotta ei ihan kaikki ole runkkareiden fantasiaa tässäkään kohtaa.

Vierailija
9/16 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orlyn=orkun. 😂😂

Vierailija
10/16 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni gynekäynnit on lähes aina kiusallisia juuri siksi että kiihotun herkästi kosketuksesta. Varsinkin jos gyne on nuori ja hoikka mies. Hävettää kun gyne tuskin voi olla huomaamatta vaginan supistelua ja lihasten jäykistymistä. Selkää taipuu tahtomatta kaarelle. Kerran pääsi iso voihkaisu, tai uikutukselta se varmaan kuulosti, hävetti kyllä. Gyne esitti ettei huomannut mutta eiköhän tiennyt mitä oli menossa.

terv. Rauno 57-v.

Vierailija
11/16 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elkäähän nyt vaahdotko. Mun exällä oli gynefetissi. Ja sai Orlyn muutenkin helposti. Sitä nolotti todellakin mennä gynelle, koska kiihottuu aina odotellessaan vuoroaan. Sit kun tuli gyneltä, piti päästä panemaan. Oli ihan märkä. Hän itse kertoi, että on saanut tahattomasti gynellä pieniä orkkuja, jotka omasta mielestä pysty jotenkin peittelemään.

Tämäkin teksti oli vanhan miehen runkkufantasia.

Mä itken joka helvetin kerta gynellä kun tilanne on niin nöyryyttävä. Siinä ei kerkeä mitään kiihottumisia ajatella.

Vierailija
12/16 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko sinä valehtelet tai naisesi valehteli, simple as that.

Vierailija
13/16 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksia löytyy. Olen ihan tavallinen nainen. En häpeile gynellä, luonnollinen asia siinä missä muutkin terveydenhoidolliset asiat. Eihän se papanäytteen otto kivaa ole, mutta tehdään siellä muutakin. Itse en jännitä tai arastele gynelle. Valehtelisin jos väittäisin, ettei se gynen liukasteella voideltu sormi/sormet tuntuisi hyvältä emättimessä. Ei siinä mitään orkkua ehdi saada, mutta ei se pahaltakaan tunnu. Samaten ultra-anturi, joka työnnetään emättimeen liuksetettuna ja kondomilla päällystettynä, ei sekään satu, vaan ihan hyvältä tuntuu.

Vierailija
14/16 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu. Minulla ei ole ikinä työnnetty mitään liukastettua sormea tai sormia emättimeen gynellä. 🙄 Sinne työnnetään joka kerta kylmä metallinen spekula eli ankannokka, joka avataan jotta emättimeen näkee vapaasti, ja joka tuntuu erittäin epämiellyttävältä. Joskus myös erittäin kivuliaalta.

Ehkä minä sitten käyn aivan eri gyneillä kuin nämä muut, hmm, naiset.

Vierailija
15/16 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Kumma juttu. Minulla ei ole ikinä työnnetty mitään liukastettua sormea tai sormia emättimeen gynellä. 🙄 Sinne työnnetään joka kerta kylmä metallinen spekula eli ankannokka, joka avataan jotta emättimeen näkee vapaasti, ja joka tuntuu erittäin epämiellyttävältä. Joskus myös erittäin kivuliaalta.

Ehkä minä sitten käyn aivan eri gyneillä kuin nämä muut, hmm, naiset.

Et ilmeisesti ole ollut koskaan raskaana?

Vierailija
16/16 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä gyne työntää useinkin sormet emättimeen ja painelee toisella kädellä mahaa. Tälla lailla tunnustellaan kohtu ja munasarjat. Spekulahan on katsomista varten, eli sen avulla näkee kohdunsuulle ja voi ottaa esim. papan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä