Puolison ärsyttävä ex - virallinen avautumisketju
Soittelee miehelleni tämän tästä, milloin pitäisi tulla vaihtamaan paristot palovaroittimeen ja milloin täyttämään auton pissapoika. Miten voi olla ettei yli kolmekymppinen nainen pysty itsenäistymään, erostakin on jo 3 vuotta... Ja mies kokee että pakko mennä, koska lapset. Kauanko tuota kestää, alkaa mennä hermot!
Kommentit (10)
Miehen exä on yrittänyt jo vuosia samaa, mutta mies ei onneksi ole lähtenyt siihen. Olisi pitänyt jotain matkojakin hänelle maksella, autoa lainata yms. Tuo on vain hyväksikäyttöä.
Itsehän olet puolisosi valinnut. Kannattaa ensin selvittää millainen kuvio on jos toisen jämän meinaa ottaa. Puolisosi tuossa on vässykkä, ei se ole exän vika.
Onneks mun miehen ex löysi uuden ja jätti mieheni. Ei ymmärtänytkään, minkä helmen menetti. Mutta nyt se on mun omani<3
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla pelko, että mies pettää sua exän kanssa? Vai miksi asia ärsyttää?
Nuo asiat saisi lapsikin tehtyä itsenäisesti jos vain haluaisi.
-eri
Miesystäväni ex-vaimo on sitä mieltä, että hänenkin pitää saada ajaa kalliilla autolla ja matkustella , koska mekin pariskuntana voimme. Ja siis miehen pitää tässä avustaa, tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama juttu, ja onhan se hemmetin ärsyttävää! Ei mies mene, sitten alkaa syyllistäminen, ja meidän ilta on aina vähän pilalla. Ja puhelimeen on pakko vastata, jos on vaikka lapsista jotai, muuten ois kyllä laittanut eukon estoon. Eli ei, ei pelota pettäminen. Eri
Vierailija kirjoitti:
Miesystäväni ex-vaimo on sitä mieltä, että hänenkin pitää saada ajaa kalliilla autolla ja matkustella , koska mekin pariskuntana voimme. Ja siis miehen pitää tässä avustaa, tietysti.
Minulla oli huomattavasti korkeammat tulot kuin ex-miehelläni. Myös kivoja autoja ostin talouteen. Ex-mies oli ilmeisesti kuljetellut naista, jonka kanssa petti minua, taloutemme autolla, jonka yksin omistin. Pistin ukon pihalle, kun sain tietää pettämisestä ja mies laittoi hynttyyt yhteen tuon naisen kanssa, joka soitti minulle muutaman kerran ja vaati minua antamaan auton miehelle. Ei meinannut millään mennä jakeluun, että auto oli minun. Oli mielenkiintoista kuunnella raivoamista, jossa vaati auton palauttamista. Niin, exällä ei siis ollut lainkaan autoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli huomattavasti korkeammat tulot kuin ex-miehelläni. Myös kivoja autoja ostin talouteen. Ex-mies oli ilmeisesti kuljetellut naista, jonka kanssa petti minua, taloutemme autolla, jonka yksin omistin. Pistin ukon pihalle, kun sain tietää pettämisestä ja mies laittoi hynttyyt yhteen tuon naisen kanssa, joka soitti minulle muutaman kerran ja vaati minua antamaan auton miehelle. Ei meinannut millään mennä jakeluun, että auto oli minun. Oli mielenkiintoista kuunnella raivoamista, jossa vaati auton palauttamista. Niin, exällä ei siis ollut lainkaan autoa.
Kiva tarina mutta ei liity tuohon lainaamaasi. Meilläkin ex-rouva polkee jalkaa kun ei voi enää matkustella miehen rahoilla jne. Eikä tajua että minä kyllä maksan puolet kaikesta mitä meillä on, kun meillä on samansuuruiset tulot miehen kanssa. Meidän automme ja matkamme ovat yhtäkkiä pois häneltä ja lapsilta vaikka ihan samaan tapaan kaikki on heille kustannettu kuin ennenkin. Meillä on selvästi korkeampi elintaso kuin heillä oli, mutta se johtuu siitä että minä olen hyvätuloinen ja ex-rouva ei ollut.