Oletteks oikeesti ees vilkassu tota koronatuki listaa?(linkki)
https://infogram.com/koronayritystukilista-1h984wkg7wmd4p3?live
Epäilyksiä herättäviä nimiä;
Druid
EatAndTheCity
elfGROUPbturvallisuuspalvelut
HappyOrNot
lista jatkuu ja jatkuu, mitä ihmettä?...
Kommentit (62)
Man in Van
Munax
Toothpicks And Honey
xTeddy
Ihmettelen ettei Sipilän lapio käyny tällä purkilla?
Vai onko joku sivufirma mistä ei tiedetä...
HappyOrNot tekee niitä monissa paikoissa näkyviä pömpeleitä, joilla voi antaa palautetta siitä, miten asiointi esim. jossain kaupassa sujui. Se että ei itse tunne jotain firmaa ei automaattisesti tarkoita, että siinä olisi jotain hämärää.
Vierailija kirjoitti:
HappyOrNot tekee niitä monissa paikoissa näkyviä pömpeleitä, joilla voi antaa palautetta siitä, miten asiointi esim. jossain kaupassa sujui. Se että ei itse tunne jotain firmaa ei automaattisesti tarkoita, että siinä olisi jotain hämärää.
Tähänkö tarvii 100 000?
Millä nimellä huutokauppakeisari on rekisteröityny?
Eikö pitäisi löytyä tältä listalta...
MMS85 kirjoitti:
Ihmettelen ettei Sipilän lapio käyny tällä purkilla?
Vai onko joku sivufirma mistä ei tiedetä...
Koska Sipilä lapioi toiseen suuntaan:
Lahjoittaa vuosittain hyväntekeväisyyteen 100-200 000 euroa.
MMS85 kirjoitti:
Millä nimellä huutokauppakeisari on rekisteröityny?
Eikö pitäisi löytyä tältä listalta...
Joku Hirvaskankaan huutokauppa
Vierailija kirjoitti:
Eikö voisi olla sitten tuotteeseen viittaava nimi? Tuo on erittäin harhaanjohtavaa...
Taitaa tuen saaneille yrityksille tästä tuesta tulla suurempi haitta kuin arvioitu hyöty on. Somekansa ja roskamedia lynkkaa kaikki ja jyritykset joutuuvat maksamaan satojatuhansia viestintätoimistoille maineenparannuskampanjoista.
Happy or Not tuli jo tuossa yläpuolella jo selitetyksikin, mutta tässä nyt sekin
https://www.happy-or-not.com/fi/
Ei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeä???
Siis firman nimien perusteella arvioidaan nyt niiden "hämäryyttä"???
MMS85 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö voisi olla sitten tuotteeseen viittaava nimi? Tuo on erittäin harhaanjohtavaa...
No jos se on palautepömpeli (oletko happy or not) niin millä tavalla tuo on harjaanjohtava?
MMS85 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole juurikin tuotteeseen viittaava nimi? Pömpelit kun ovat niitä "hymynaama"-aparaatteja, joista saat painaa oikeaa hymiönappia asiakaskokemukseesi nähden. Eli oletko happy or not.
MMS85 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olisko tyytäväisyyspömpeli parempi nimi?
No nyt tuo lista toimii boikottilistana
Miksi niitä pitäisi siis boikotoida jotka saa tukea? Mitä multa on mennyt ohi? Eikö me halutakaan että firmat pysyy pystyssä, vai siis what?
Hirveä määrä kaikenmaailman digifirmoja. Eikö niillä nyt just luulisi menevän ihan hyvin? Ei ole kielletty toimintaa (vrt. ravintolat) eikä sen takia tarvitse lomauttaa koko henkilökuntaa. Digihommeleita voi hoitaa etänäkin. Voiko joku selittää mikä on perustelu että juuri tällaisille myönnetään nyt hirveästi rahaa
MMS85 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi firmalla pitäisi olla tuotteeseen viittaava nimi? Myöhemmin (tai nytkin) voidaan tehdä muita tuotteita, ja sitten on ihan tyhmä nimi, jos viittaa vain yhteen tuotteeseen.
Varkaus aika yliedustettuna ollakseen pirnipaikkakunta. Oulun yläpuolella ei juurikaan ole tuen saaneita.