Miksi S-pankin mobiilisovellus on niin huono? Kirjautuminen epäonnistuu melkein aina.
Muutaman kerran kun koittaa, niin sitten onnistuu. Muuten antaa vain virheilmoituksia. Sama kaikilla laitteilla.
Kommentit (5)
Itsellänikin on sen kanssa ollut ongelmia, jos verkkokaupasta yrittää ostaa ja maksaa sitä kautta. Esim. kännykällä jos tekee tilauksen niin sitä QPR-koodia ei voi käyttää, kun koodi on kännykässä, eikä siihen pysty suuntaamaan kameraa.
En itse hahmota, mitä salasanaa se kysyy, kun verkkokaupan kautta yrittää sinne yhdistyä, kun se ei ole mobiilisovelluksen salasana, eikä myöskään kortin tunnusluku.
Laskulla kyllä onnistuu maksamaan sitä kautta ja kirjautumaan sisään.
Sovellus ei ymmärrä kun näytön kääntää sivuttain. Ei pysty käyttämään kunnolla tabletilla.
Vierailija kirjoitti:
Itsellänikin on sen kanssa ollut ongelmia, jos verkkokaupasta yrittää ostaa ja maksaa sitä kautta. Esim. kännykällä jos tekee tilauksen niin sitä QPR-koodia ei voi käyttää, kun koodi on kännykässä, eikä siihen pysty suuntaamaan kameraa.
En itse hahmota, mitä salasanaa se kysyy, kun verkkokaupan kautta yrittää sinne yhdistyä, kun se ei ole mobiilisovelluksen salasana, eikä myöskään kortin tunnusluku.
Eikö se sitten toimi niin, että scrollaa vähän alaspäin, jolloin QR-koodin käytön sijasta voi syöttää S-pankin käyttäjätunnuksen? Ja ennen tätä pitää kaiketi olla kirjautunut S-mobiiliin sisään.
En ole viime aikoina maksanut S-pankin kautta, joten en tiedä onko jotain muuttunut.
Taisin kyllästyä juurikin sen takia, että mobiilisovellus meni huonommaksi, esimerkiksi siltä osin että piti ensin kirjautua sovellukseen itseensä sisään, ennen kuin sitä voi käyttää tunnistautumiseen. En ymmärrä mikä pointti siinä on, että pitää sama numerosarja (se omavalintainen mobiilisovelluksen koodi) syöttää monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tilaa verkosta ja valitsee maksutavaksi S-Pankin laitetaan salasanaksi tunnusluku jota käytetään esim. kun kirjaudutaan pankkipalveluihin selailemalla. Sitten siirrytään S-mobiilin minä kohdasta tunnistautumiseen ja tunnistaudutaan maksamaan. Palataan verkkokaupan sivuille hyväksymään maksu valitsemalta tililtä. Sitten vielä tehdään lopullinen vahvistus tunnistautumis kohdassa.
Minulla onnistuu 98% kerroista.
Silloin jos ei onnistu on vika ollut omassa liittymässäni/paikassa missä olen yrittänyt kirjautua (nettiyhteys heikko). Toki joskus ei pääse kirjautumaan jos on jokin häiriö tai päivitys S-pankilla, mutta näitä on aika harvoin.