Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies mitä ajattelet naisten seksuaalisuudesta

Vierailija
21.04.2020 |

Millaisena seksuaalisena olentona näet naisen kokemustesi pohjalta?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nymfomaanit ovat seksuaalisia, muut käyttävät seksiä vallan tai vaihdantatalouden välineenä.

Vierailija
2/36 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmistössä ne jotka haluavat. Valtaosa käyttävät seksuaalisuutta hyväkseen, alistavat miehen tahtoonsa sen avulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja hieno kysymys, mutta harmittaa taas nuo yllä olevat päänaukomisvastaukset. 

Avioliittoni päätyessä eroon muutama vuosi sitten pääsin tutustumaan taas aikuisena poikamiehenä vapaisiin ja osittain varattuihin naisiin. Kaikki naiset joita olen treffannut Tinderin tai Suomi24:n kautta ovat olleet asiallisia ja ihania. Joka ikinen semmoinen sympaattinen oman tien kulkija niinkuin me kaikki. 

Sen kyllä huomasi, milloin miellytti toisen silmää ja siinä ei kauaa mennyt kun yleensä päädyttiin intiimiin kanssakäymiseen. Kaikki olivat erittäin halukkaita ja huomasi että olivat kärsineet jo jonkin aikaa miehen puutteesta. 

Minä olin hämmästynyt siitä fyysisestä tarpeesta, jota he ilmiselvästi kokivat. Luulin että sellainen on enemmän miesten juttu. Lisäksi hämmästyin siitä helppoudesta millä sänkyyn pääsi, kun vain kemia oli molemminpuolista. Halun ja ihailun osoittaminen selvästi kolahti ja tämä on ilmeisesti asia joka kiihottaa paljon naisia. Tämän opin valitettavasti vasta vanhemmalla iällä.

Olen pohtinut sitä että onko naisille vielä 2020-luvullakin aloitteen tekeminen seksiin jotenkin sosiaalisesti epäsopivaa. Muistan itse hämmästyneeni ja kiusaantuneeni minulle tehdyistä seksialoitteista kun en itse kokenut että kemiat olisivat sopivia. Toisaalta luulen myös, että naiset kokevat helpommaksi, että mies tekee tutustuttaessa aloitteen seksiin. Sillä säästyy myös mahdollinen nolatuksi tulemisen riski. 

Valitettavasti nyt vasta vanhempana näen naiset seksuaalisessa mielessä syvemmin ja moniulotteisemmin. Tämä on todennäköisesti kasvaneen itsevarmuuden ansiota ja sen, että alkaa itse viihtyä omissa nahoissaan paremmin. 

Mutta mitä aloittaja itse asiassa haluaa tarkkaan ottaen tietää :-) ?

Vierailija
4/36 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmiesnautiskelija kirjoitti:

Hyvä ja hieno kysymys, mutta harmittaa taas nuo yllä olevat päänaukomisvastaukset. 

Avioliittoni päätyessä eroon muutama vuosi sitten pääsin tutustumaan taas aikuisena poikamiehenä vapaisiin ja osittain varattuihin naisiin. Kaikki naiset joita olen treffannut Tinderin tai Suomi24:n kautta ovat olleet asiallisia ja ihania. Joka ikinen semmoinen sympaattinen oman tien kulkija niinkuin me kaikki. 

Sen kyllä huomasi, milloin miellytti toisen silmää ja siinä ei kauaa mennyt kun yleensä päädyttiin intiimiin kanssakäymiseen. Kaikki olivat erittäin halukkaita ja huomasi että olivat kärsineet jo jonkin aikaa miehen puutteesta. 

Minä olin hämmästynyt siitä fyysisestä tarpeesta, jota he ilmiselvästi kokivat. Luulin että sellainen on enemmän miesten juttu. Lisäksi hämmästyin siitä helppoudesta millä sänkyyn pääsi, kun vain kemia oli molemminpuolista. Halun ja ihailun osoittaminen selvästi kolahti ja tämä on ilmeisesti asia joka kiihottaa paljon naisia. Tämän opin valitettavasti vasta vanhemmalla iällä.

Olen pohtinut sitä että onko naisille vielä 2020-luvullakin aloitteen tekeminen seksiin jotenkin sosiaalisesti epäsopivaa. Muistan itse hämmästyneeni ja kiusaantuneeni minulle tehdyistä seksialoitteista kun en itse kokenut että kemiat olisivat sopivia. Toisaalta luulen myös, että naiset kokevat helpommaksi, että mies tekee tutustuttaessa aloitteen seksiin. Sillä säästyy myös mahdollinen nolatuksi tulemisen riski. 

Valitettavasti nyt vasta vanhempana näen naiset seksuaalisessa mielessä syvemmin ja moniulotteisemmin. Tämä on todennäköisesti kasvaneen itsevarmuuden ansiota ja sen, että alkaa itse viihtyä omissa nahoissaan paremmin. 

Kiva että elät kuherruskuukautta naisten seksuaalisuuden monimuotoisuuden löytämisen suhteen. Herää kohtaamaan realiteetit. Tuossa ei ole kyse mistään muusta kuin uutuuden viehätyksestä ja siitä että kuvittelet olevasi kovakin panomies. Rupea uudelleen kestävään ja pitkään parisuhteeseen ja huomaat palaavasi maan pinnalle.

Vierailija
5/36 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva että elät kuherruskuukautta naisten seksuaalisuuden monimuotoisuuden löytämisen suhteen. Herää kohtaamaan realiteetit. Tuossa ei ole kyse mistään muusta kuin uutuuden viehätyksestä ja siitä että kuvittelet olevasi kovakin panomies. Rupea uudelleen kestävään ja pitkään parisuhteeseen ja huomaat palaavasi maan pinnalle.

Höpö höpö.

Olen toisessa pitkässä parisuhteessani ja sinkkuajan/suhteen alun kiinnostus seksiin on tallella vaikka arki on jo ajat sitten astunut kuvaan. On ihanaa, kun seksi on niin iso osa elämää. En tarkoita että seksiä harrastettaisiin joka päivä ja koko ajan, vaan että se on läsnä ajatuksissa, pienissä teoissa ja sitten makkarin puolella isommissakin.

Vierailija
6/36 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Olen toisessa pitkässä parisuhteessani ja sinkkuajan/suhteen alun kiinnostus seksiin on tallella vaikka arki on jo ajat sitten astunut kuvaan. On ihanaa, kun seksi on niin iso osa elämää. En tarkoita että seksiä harrastettaisiin joka päivä ja koko ajan, vaan että se on läsnä ajatuksissa, pienissä teoissa ja sitten makkarin puolella isommissakin.

Odotapa vaan, kyllä se totuus sinullekin vielä paljastuu. Jos olet toisessa pitkässä suhteessa se kertoo jo siitä ettei sinulla ole kokemusta oikeasti pitkästä suhteesta, vielä.

Vierailija
7/36 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi samaistua puutteessa elävien miesten kommentteihin, että naiset menettävät kiinnostuksen seksiin vakiintunessa parisuhteessa ja lapsien tulon jälkeen. Minulla valitettavasti ei ole kokemusta kuin yhdestä naisesta, mutta vastaavasti kokemusta saman naisen seksuaalisuudesta yli 40v ajalta. Olen joko onnistunut säilyttämään hänen halunsa seksiin ja tehnyt riipppuvaiseksi orgasmeista tai sitten löytänyt naisen, joka ei halua elää ilman seksiä. Minun käsitys on, että niin makaa kuin petaa. Koko pitkän parisuhteen ajan on pitänyt olla hereillä ja kyselläkin miten haluaisi itseään tyydytettävän. On pitänyt löytää ja kokeilla erilaisia juttujs, jotta mielenkiinto on säilynyt. Pitänyt muistuttaa itsellekin, että oleellisinta seksin saamiseksi on se, mitä tekee ja kuinka kohtelee ja arvostaa sängyn ulkopuolella. Soiten käsitykseni seksistä pitkässä parisuhteessa on, että niin makaa kuin petaa. Muistanut aina, että jos en itse saa vaimon seksihaluja ylläpidettyä, niin joku toinen mies saisi, eli parisuhteessakin oma mies kilpailee lopulta aina muita houkuttelevia miehiä vastaan. Näin ollen uskon, että naiset, muutkin, ovat yhtä seksuaalisia kuin miehetkin, oikein kohdeltuina.

Nim. Mies joka ei ole ollut puutteessa koskaan sitten teini-iän.

Vierailija
8/36 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäänkuin kaikkien naisten seksuaalisuus olisi samasta muotista.

Pöljä kysymys.

Vierailija
9/36 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllä olevissa monessa vastauksessa on yks ja sama kirjoittaja ja hän on nainen joka yrittää puolustaa miehenä naisia!

Vierailija
10/36 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat yhtä seksuaalisia kuin miehet! Se nyt ei vaan ole sopivaa, että naisella on himoja....siis tämä vanhanaikainen käsitys onneksi alkaa hiipumaan. Joku hemmetin konservatiivinen asenne painaa vielä joitakin naisia, nuoriakin. Joku kumma häpeä siitä nautinnosta. Mulla on seksisuhde 32 vuotiaaseen naiseen ollut jo muutaman vuoden. Niin ujo oli alussa mutta kun olen saanut hänet avautumaan ja toteuttamaan hänen fantasioitaan mm. sidonnasta, pienestä piiskaamisesta niin aivan upea toteuttaa näitä hänelle. Takaapäinkään häntä ei oltu koskaan ennen nussittu siitä syystä että hän piti sitä pervona. 

What do you want to do ?

New mailCopy

Vierailija
11/36 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa katkeria.

Vierailija
12/36 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisilla ole semmoista. Mitä vähemmin tarvii harrastaa sitä tyytyväisempiä tuntuvat olevan.

Vierailija
13/36 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat miehet, joiden naiset ei halua heitä, morkkaa tässä ketjussa miehiä, jotka saavat naisensa syttymään.

Vierailija
14/36 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllä olevissa monessa vastauksessa on yks ja sama kirjoittaja ja hän on nainen joka yrittää puolustaa miehenä naisia!

Kyllä mulla on ollut ainakin tähän asti kalu ja munat jalkojen välissä. Enkä näe mitään syytä, miksi en puollustaisi naisia. Vaimo ollut aina naisvaltaisella alalla töissä ja koko ikä kuullut hänen kauttaan munattomista miehistä, jotka jättää oman naisensa tyydyttämättä. Ihan jo tästäkin syystä pitänyt huolen ettei mua leimata samasta syystä. Omasta halustani pannut toki koko ikäni.

Vierailija
15/36 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuudesta. Hetkinen. Ei semmoista ole. Naisen seksuaalisuus on kolmea asiaa varten. Sillä sitoutetaan ja lisäännytään, sekä käytetään vallan välineenä. Mitään muuta ei ole.

Vierailija
16/36 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalisuudesta. Hetkinen. Ei semmoista ole. Naisen seksuaalisuus on kolmea asiaa varten. Sillä sitoutetaan ja lisäännytään, sekä käytetään vallan välineenä. Mitään muuta ei ole.

Kylläpä täällä on katkeria miehiä. Kaikilla naisilla on seksuaalisuus, ja jos seksi ei vaimolle maistu niin silloin miehen pitää katsoa itseään peilistä.

Ja tälleen ihan ohimennen, miehethän ne seksiä käyttää vallan välineenä. Heillä seksuaalisuus ei ole mitään muuta kuin vallan käyttöä ja alistamisen tarvetta.

Vierailija
17/36 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on varsin seksuaalinen olento, jos olo, suhteet ja olosuhteet antavat siihen mahdollisuuden. Leikkisä ja pilke silmäkulmassa sängyn ulkopuolella, eli seksuaalisuus ei rajoitu panemiseen. Toisaalta halukas ja oppivainen myös sängyssä.

Vierailija
18/36 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on varsin seksuaalinen olento, jos olo, suhteet ja olosuhteet antavat siihen mahdollisuuden. Leikkisä ja pilke silmäkulmassa sängyn ulkopuolella, eli seksuaalisuus ei rajoitu panemiseen. Toisaalta halukas ja oppivainen myös sängyssä.

Kyllä. Suhteen ensimmäisinä vuosina ja niin kauan kuin lapset tehty.

Vierailija
19/36 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa meno on kiihtynyt männävuosina, kun kaikki huomio ei enää mene kersoihin. Jos peitto ei heilu, niin kyse on suhteen alamäestä, eikä naisen seksuaalisuudesta.

Vierailija
20/36 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tätä foorumia moderoida lainkaan?

Yksi katkera ihminen floodaa katkeria viestejään jokaiseen ketjuun.

Ainakin oma nainen sanoo 22 vuoden jälkeen että ilman aktiivista seksielämää ei ole suhdettakaan. Lapsien jälkeen seksi on vain parantunut!

On muuten aika yleistä että naiset joutuvat elämään puutteessa avioliitossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän