Miten aiot viettää Vappua ?
Minä syön tippaleipiä siman kanssa 2 viikkoa kotona. Mämmitkin vielä syömattä.
Kommentit (445)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippari rinkkaan ja metsään.
Siis mikä?
Veikkaan, että tarkoittaa riippumattoa. :) Itsekin joskus aikoinaan menin kesäviikonlopuksi Nuuksioon (vuosia sitten, ennen koronaa karkuun lähteviä ihmisiä), mukana vain pieni reppu jossa oli kevyttä syömistä + juomista, riippumatto ja ohut makuupussi. Telttaa ei tarvinnut, jos ei oltu luvattu sadetta.
Vierailija kirjoitti:
Piknik oman perheen kesken keskellä luontoa.
Piknik ei ole ehkä ensimmäinen ajatus omassa vapunvietossa, mikäli sääennuste pitää paikkansa: Helsingissä 0°C yöllä ja jotain max 8°C vappupäivänä.
Olen perheen kanssa kotona, ei ylimääräisiä. Tein simaa ja paistamme munkkeja. Tänä vuonna emme juhli vappua sen kummemmin.
Niin kuin ennenkin. Lypsän lehmät, ruokin eläimet, syön kahvin kanssa munkkia ja nautin (toivottavasti) keväisestä säästä hetken.
Vappuaattona olen iltavuorossa. Vappupäivän olen vapaalla ja silloin herkuttelen kotona sisseillä, simalla ja munkilla. Katson elokuvaa.
Jos tilanne olisi normaali, menisin ravintolaan vappulounaalle ja olin oikeastaan jo ehtinyt varata itselleni sellaisen, mutta se peruttiin.
Olen nähnyt mieheni viimeksi jouluna. Ehkä, jos käy hyvin, nähdään vappuna. Jos ei, vietän tätä samaa kotoiluretriittiä, kuin tähänkin asti. Ehkä ostan pullon viiniä.
Kristiina xx kirjoitti:
Vappuaattona olen iltavuorossa. Vappupäivän olen vapaalla ja silloin herkuttelen kotona sisseillä, simalla ja munkilla. Katson elokuvaa.
Jos tilanne olisi normaali, menisin ravintolaan vappulounaalle ja olin oikeastaan jo ehtinyt varata itselleni sellaisen, mutta se peruttiin.
Montako sissiä menee/ilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappu kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella kuten joulu ja juhannuskin.
Tais unohtua pilkkusäännöt?
Taisi unohtua jotain?
Ikinä osannut viettää vappua mitenkään, joten en vietä sitä nytkään mitenkään erikoisesti. Pelaan varmaan Minecraftia
Kerrankin vuosiin on vappu vapaa ja no niin... Ilmankos töihin oli hirveästi halukkaita, vaikka ennen on saanut kaikki juhlapyhät taistella, että kuka haluaa töihin ja pääsiäinen meni samalla kaavalla ja varmaan juhannuskin.
Ajateltiin miehen kanssa grillata, juoda vähän viiniä ja olla vaan. Voisi myös pitää skypellä jonkun kuulumisten vaihdon ystävien kanssa.
Tilasin valmiin vappubrunssin, jonka käyn noutamassa sovittuna aikana kotiin. Kaksi pulloa kuoharia. Eiköhän näillä kahden ihmisen vappu suju kotioloissa oikein mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
Kotona mutta teinit päästän kavereiden kanssa puustoon koska tuli tieto etteivät lapset tartuta.
Teinit saa koirat peräänsä ja pippurikaasua silmiin
Omassa grillikatoksessa ryypäten ja rymyten.
Lisäksi lauletaan kovaa juomalauluja naapureiden iloksi siihen asti kun lamppu sammuu:)
Torstaina töiden jälkeen ajan tampereelle vappuillanistujaisiin ja perjantsina jatkan siitä ouluun serkun synttäreitä juhlimaan.
Ens viikolla jatkan vapun juhlimista ja katon jvgn keikan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piknik ei ole ehkä ensimmäinen ajatus omassa vapunvietossa, mikäli sääennuste pitää paikkansa: Helsingissä 0°C yöllä ja jotain max 8°C vappupäivänä.
Et ole ennen niin arktisissa oloissa kuin +8 asteessa ole istunut ulkona ja syönyt eväitä? Onhan se tosi extremeä kyllä varmaan helsinkiläiselle... :'DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökillä järven rannalla, muutama ystäväpariskunta tulee paikalle, saunomme, grillaamme ja nautimme oluesta ja viinistä ja toistemme seurasta, luultavasti taas ihanat parinvaihto-orgiat tiedossa rantasaunalla.
Ihanaa...asun kontulassa yksiössä..ei mökkiä
En halua seksiorgioita
Haluan puistoon pussikaljalle
Hallitus kieltää
Tukehdu dildoos ja hanki herpes peräreikääsi
Kommentin laadusta päätellen tuo Kontula ei tullut yllätyksenä.....
Vierailija kirjoitti:
Torstaina töiden jälkeen ajan tampereelle vappuillanistujaisiin ja perjantsina jatkan siitä ouluun serkun synttäreitä juhlimaan.
Ens viikolla jatkan vapun juhlimista ja katon jvgn keikan
Ilmeisesti aloiteltu jo hyvin - vappu ON ensi viikolla!
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuota ainakin omatekoisia munkkeja tule syötyä ja käytyä pitkällä lenkillä. Suunnittelin myös, jos mies innostuu asiasta, että olisi kotibaari laitettu pystyyn. Ihan kahdelleen juotu, kuunneltu musiikkia ja tanssittu. Mutta jos ei, niin lipitän yksin skumppaa.
Hei suosittelen, ollaan myös toteutettu tätä! Molempien lemppareita soimaan, erilaisia drinkkejä ym. juomia, luukutettu musaa ja tanssittu ja bailattu, on ollut tosi hauskaa! =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ennen niin arktisissa oloissa kuin +8 asteessa ole istunut ulkona ja syönyt eväitä? Onhan se tosi extremeä kyllä varmaan helsinkiläiselle... :'DD
Onhan +8 kuitenkin Helisingin talven keskilämpötila
Samanlaista perseilyä se on joka vuosi. Ei poikkeustila hetkauta niitä, jotka haluaa ryypätä.