En ymmärrä rastoja naisilla, kuka nyt tahtoo näyttää siltä että on matoja päässä?
Kommentit (15)
Opiskeluaikoina yksi luokkalaiseni hoki ihan samaa. Tämän lisäksi käytti kaikki tunnit nettitrollailuun. Onkohan aloittaja kenties sama henkilö :D
Ymmärrätkö miehillä?
Itsekin kyllä ihmettelen työkaverin touhua. Vuoden alussa löi viitisensataa leviäksi rastoihin ja nyt leikkasi hiukset lyhyeksi. Tyyristä lystiä.
Rastoihin vaaditaan tietynlainen hiuslaatu jota suomalaisilla ei ole. Näyttävät ohuissa hiuksissa kaameilta samoin jossain ulkomailla otetut lettikampaukset.
Vierailija kirjoitti:
Rastoihin vaaditaan tietynlainen hiuslaatu jota suomalaisilla ei ole. Näyttävät ohuissa hiuksissa kaameilta samoin jossain ulkomailla otetut lettikampaukset.
Höpön löpö. Minulla oli ohut hiirenhäntä, nyt takkujen (en sano rastat koska kyse ei ole uskonnosta) kanssa kunnon pehko!
Rastat on mun mielestä epäsiistin ja likaisen näköiset sekä miehillä, että naisilla
Makunsa kullakin. Antaa jokaisen tehdä hiuksilleni mitä tahtoo.
Pansy Parkinsonin kommentti alunperin 🤠
Kyllä ne joillekin sopii ja näyttävät hyvältä.
Ne on kyllä todella epäsiistin näköiset, on sitten naisella, tai miehellä.
Vähän sellainen sääli tulee väkisin niiden kantajaa kohtaan.
Kuuluisimmat rastapäät taitavat olla Bob Marley ja Predator.
Vaatii jonkun Lenny Kravitzin ulkonäön ennen kuin rastat näyttää hyviltä. Ne eivät ole sellaiset hiukset, joita haluaisi koskettaa.
Tutulla naisella oli joskus rastat ja hän naureskeli miksi ne aina liitetään huumeiden käyttöön. Nykyään hän on kestosekaisin liian monesta huumepsykoosista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne joillekin sopii ja näyttävät hyvältä.
Hmm, ei tule kyllä yhtään tälläistä mieleen, eikä ole tullut vielä vastaan.
Minä en ymmärrä kaljuja. Miksei ne kasvata hiuksia. Kyllä ihmisellä pitää hiukset olla. Yhtä typerä kommentti kuin ap:n. Jokainen näyttäköön miltä haluaa.
Sääli? Säästäisit senkin säälin jollekulle joka sitä tarvitsee, jos oletat että joku säälistäsi jotain hyötyy.
😄😆😄😆😄