Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käyttänyt koko vuoden lomat tähän lasten kotikouluun :/

Onkopakkojoseihaluu
21.04.2020 |

Sanokaa nyt etten ole ainoa? Ens viikolla pitäisi palata töihin ja jaksaa tehdä koko kesä läpi töitä lomailematta, toivottavasti ei tuu todella kuuma kesä!

Sanokaa nyt etten ole ainoa?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidin lomat nyt. Kesällä otan palkatonta vapaata, lomarahat onneksi kompensoivat, niin on mahdollista.

Vierailija
2/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole tehnyt etätöitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet? Lapsi itse tekee kouluhommansa ja vanhempien tehtävänä on seurata, että koulu tulee käydyksi. Onko lapsesi jotenkin erityislapsi?

Vierailija
4/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaikeaa, kun lapsen eteen joutuu uhrautumaan.

Vierailija
5/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaako ettet käyttänyt ehkäisyä tai tehnyt aborttia.

Vierailija
6/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Lisäksi hain vielä palkatonta. Ja en halua, että koulut aukeaa tänä keväänä.

Vierailija
7/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no miten sen nyt ottaa. Lasten teko on vapaaehtoista puuhaa. 

Vierailija
8/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet? Lapsi itse tekee kouluhommansa ja vanhempien tehtävänä on seurata, että koulu tulee käydyksi. Onko lapsesi jotenkin erityislapsi?

Minulla on kaksi erityislasta, toinen ala-asteella, toinen yläasteella, kumpikaan ei tee mitään oma-alotteisesti :(

Ap

Vierailija
9/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmassa katumusta ylireagoinnista?

Vierailija
10/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ole tehnyt etätöitä?

Olen kätilö....

Ap

Vierailija
11/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi erityislasta, toinen ala-asteella, toinen yläasteella, kumpikaan ei tee mitään oma-alotteisesti :(

Ap

Eikö koulun puolella pitäisi sitten olla erityisopettajia ja koulunkäynninohjaajia? Eikö erityislapsille tule järjestää lähiopetusta?

Vierailija
12/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin erityislapsi, joka osallistuu 1-2 koulutuntia etätunnille päivässä (oman open tai erkkaopen kanssa) ja ILLAT käytän niihin asioihin , joita ei ole saanut tehtyä, eli noin 4 tuntia omien töiden päälle. Lomia eikä palkattomia saa (ainakaan ilman hankalan leimaa), koska muutenkin ollaan ylityöllistettyjä, enkä kyllä haluaisikaan. No väliaikaista tämä, niin jaksaa...

Vierailija
13/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikö koulun puolella pitäisi sitten olla erityisopettajia ja koulunkäynninohjaajia? Eikö erityislapsille tule järjestää lähiopetusta?

Ei meille ainakaan ole tarjottu mitään? Toki asumme hiukan pienemmällä paikkakunnalla, nuoremman lapsen koulussa on paikka auki erityisopettajalle kun edellinen irtisanoi itsensä muistaakseni helmikuussa.

Ihan yksin tässä saa yrittää! Lasten isäkin on karanteenissa toisella puolella Suomea eikä isovanhempia viitsitä vaivata. Kieltämättä on pakko tunnustaa että en odottanut lapsia halutessani että vanhemmuudesta tulee näin raskasta! Muuttaa asennoitumistani työhöni kyllä, en osaa oikein olla enää onnellinen asiakkaiden puolesta. Pitäsköhän vaihtaa suorilla alaa...

Ap

Vierailija
14/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kotikoulu on täysin eri asia kuin etäkoulu.

Toiseksi, jos ole tehnyt valintasi ja halunnut tukea lapsiasi näin, se on sinun valintasi. Pitäisikö sinulle antaa joku extraloma tästä syystä?

Vierailija
15/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Erityislapset ovat luultavasti erityisen tuen oppilaita ja heillä on oikeus lähiopetukseen. 

Vierailija
16/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Kun on lapsia, niin joutuu tehdä uhrauksia. Näin se vaan on, erityisesti näin erityislaatuisten aikojen aikana.

Vierailija
17/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, kyllä elämä olisi tyhjää ilman lapsia vai miten tse menikään :D 

Vierailija
18/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin erityislapsi, joka osallistuu 1-2 koulutuntia etätunnille päivässä (oman open tai erkkaopen kanssa) ja ILLAT käytän niihin asioihin , joita ei ole saanut tehtyä, eli noin 4 tuntia omien töiden päälle. Lomia eikä palkattomia saa (ainakaan ilman hankalan leimaa), koska muutenkin ollaan ylityöllistettyjä, enkä kyllä haluaisikaan. No väliaikaista tämä, niin jaksaa...

Paljon puhutaan että 'kukaan ei jää yksin ja tukea saa' mutta todellisuus onkin sitten juuri tätä, resurssit ei riitä tukemaan kaikkia erityisen tuen tarpeessa olevia kun niitä on vuosia ajettu alas ja survottu kaikki lapset samoille luokille. Tällaisessa tilanteessa se todellisuus sitten paljastuu.

Vierailija
19/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityislapsilla on oikeus lähiopetukseen. Vai ovatko sinun lapsesi "eriyisiä" vain siinä, että ovat huonosti kasvatettuja, kouluvastaisia ja laiskoja?

Vierailija
20/35 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kumpikin olisi saanut mennä kouluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi