Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vaivun välillä synkkyyteen?

Vierailija
21.04.2020 |

Tämä on tosi raskasta. En ymmärrä.

Yleensä ottaen olen aika positiivinen ihminen, mutta minulla on noin viikon pari kestäviä masennusjaksoja, jolloin en saa mitään aikaiseksi. En siivoa, en syö, en iloitse mistään enkä jaksa keskittyä tai välittää. Velvollisuudet, jotka eivät ole ns. sosiaalisia, jäävät unholaan. Tykkään oppia ja opiskella, mutta jos tällainen kausi ajoittuu jonkin kriittisen tehtävänpalautuksen tai tentin aikaan, saa hyvästellä kurssisuorituksen. Epäonnistuminen sitten ruokkii masennusta.

Olen miettinyt, onko tällä yhteyttä kuukautiskiertoon tai säähän, jopa kuunkierto on, mutta en keksi mitään järkevää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse tiedät kuukautiskiertosi, onko niillä yhteys? Mulla oli tuollaista ja hyväksyin sen ja annoin itseni olla "masentunut". Sitten taas sieltä noustiin kuitenkin. Jos tuntuu ettet pärjää hae apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvin liittyä hormoneihin, ravintoon, fyysiseen.

Mutta 100 % auvoa ajastamme on varmaan mission impossible, joten pitää pitää itsestään niinä huonoinakin aikoina. Ja ehkä erityisesti juuri silloin? 💚

Stemppiä, selvitä asiaa lisää päiväkirjoilla tms, itsekin olen vähän laaksoista vuorille- ihminen.

Selvästi kesällä helpompaa mulla, eli valot ja käpyrauhaset siellä riehuu, vaikka oonkin jo vanha cäpy, muuten. 😁😊

Vierailija
4/4 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lisää, että vakavahkolta tuo ap:n ilottomuus kyllä mun silmääni näyttää. Siihen ois hyvä käydä kiinni, oikein tutkituttaa, siitä voi olla suurikin hyöty.

Ja etenkin ilo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän