Olen kyllä vaimolle TODELLA katkera seksittömästä avioliitosta
Otsikossapa tulikin ongelmani. Kaikki elämässä hyvin, rakastan vaimoani todella paljon, ihana perhe on, mutta seksielämä on lähes olematonta. Vaimoa ei vain yksinkertaisesti seksi kiinnosta. Haluaa kerran kuussa ovulaation aikaan, mutta muuten ei pysty syttymään, koska tuntuu kuulemma pahalta tehdä omaa halua vastaan. Ovulaation aikaan taas on varsinainen villikissa ja suostuu mihin vain. Ja tämä tekee asiasta vieläkin katkeramman! Tuntuu aivan kamalalta, että miehuuteni parhaat vuodet seksuaalisuuden saralla valuvat hukkaan. Hirveältä tuntuu myös kuunnella kavereiden juttuja omasta seksielämästään, jossa pannaan kuukaudessa saman verran kuin meillä vuodessa.
Mikä tässä on ratkaisu? Erota en missään nimessä halua ja vieraisiin ei kiinnosta mennä. Mitä sanotte muut vastaavassa tilanteessa elävät?
Kommentit (49)
Joskus käy niin että se oman miehen varustus ei ole riittävä
Eilinen viestini ei mennyt läpi, joten uudestaan: Olen nainen, jota oma mies alkoi ällöttää juurikin seksin jatkuvan kinuamisen takia. Hänen oikein lempilauseita oli, että tarpeet täytyy tyydyttää. Lämmetäkseni olisin toivonut, että hän olisi halunnut juuri minua, koska himoitsee ja rakastaa juuri minua, että teen hänet himosta hulluksi ja hän haluaa minua enemmän kuin ketään muuta. Mutta ei, mies halusi seksiä, jotta hänen tarpeensa tyydytetään, jos ei yhdyntää niin vähintään käsipelillä.
Minun näkövinkkelistäni se vaikutti siltä, että miehelle oli ihan sama miten tai kuka niitä seksipalveluita hänelle toimittaa, kunhan hänen tarpeensa tyydytetään. Tunsin itseni pelkäksi panopuuksi, joka kelpaa kun mitään muutakaan ei ole saatavilla. Se alkoi vähentää seksualisuuttani ja tunsin itseni käytetyksi. Puhuin tästä todella monta kertaa, mutta mies ei tainnut ymmärtää missään vaiheessa miten suuri ero näillä lähestymistavoilla minulle oli. Seksi, silloin kun sitä oli, oli huonoa, koska en saanut siitä yhtään mitään vaikka mies kokikin antavansa minulle nautintoa ja tekevänsä "kaiken". En tiedä millä logiikalla hän näin päätteli, mutta omasta mielestään näin oli. Erohan siitä tuli.
Ymmärtääkö kukaan mitä tarkoitan?
Nykyinen mieheni on hulluna minuun. Hän tulee silmät kiiluen töistä kotiin ja kertoo, kuinka on koko päivän ajatellut minua, että mitä aikoo minulle tehdä kun illalla nähdään. Meno on sen mukaista ja kumpaakin tyydyttävää seksiä riittää.
N47
Vierailija kirjoitti:
Eilinen viestini ei mennyt läpi, joten uudestaan: Olen nainen, jota oma mies alkoi ällöttää juurikin seksin jatkuvan kinuamisen takia. Hänen oikein lempilauseita oli, että tarpeet täytyy tyydyttää. Lämmetäkseni olisin toivonut, että hän olisi halunnut juuri minua, koska himoitsee ja rakastaa juuri minua, että teen hänet himosta hulluksi ja hän haluaa minua enemmän kuin ketään muuta. Mutta ei, mies halusi seksiä, jotta hänen tarpeensa tyydytetään, jos ei yhdyntää niin vähintään käsipelillä.
Minun näkövinkkelistäni se vaikutti siltä, että miehelle oli ihan sama miten tai kuka niitä seksipalveluita hänelle toimittaa, kunhan hänen tarpeensa tyydytetään. Tunsin itseni pelkäksi panopuuksi, joka kelpaa kun mitään muutakaan ei ole saatavilla. Se alkoi vähentää seksualisuuttani ja tunsin itseni käytetyksi. Puhuin tästä todella monta kertaa, mutta mies ei tainnut ymmärtää missään vaiheessa miten suuri ero näillä lähestymistavoilla minulle oli. Seksi, silloin kun sitä oli, oli huonoa, koska en saanut siitä yhtään mitään vaikka mies kokikin antavansa minulle nautintoa ja tekevänsä "kaiken". En tiedä millä logiikalla hän näin päätteli, mutta omasta mielestään näin oli. Erohan siitä tuli.
Nykyinen mieheni on hulluna minuun. Hän tulee silmät kiiluen töistä kotiin ja kertoo, kuinka on koko päivän ajatellut minua, että mitä aikoo minulle tehdä kun illalla nähdään. Meno on sen mukaista ja kumpaakin tyydyttävää seksiä riittää.
N47
Minä ainakin ymmärrän täysin. Mies on välillä tuollainen, välillä ihana ja haluaa just minut. Mutta siis joskus on sellasia kausia kun tuntuu ettei mies oikein näe minua, ainoastaan sen että hänellä nyt seisoo ja minun pitäisi asialle jotain tehdä. Ei ehdi himot nousta, jos toinen ei tee mitään niitä nostattaakseen, tulee vaan vetämään melaa esiin housusta ja jotenkin lapsellisen valittavasti monkumaan että etsä nyt voisi hei, läppää kätteni etumukselleen...
Ja tätä on vaikea tekstissä tuoda esille, koska toisaalta pidän suorastakin toiminnasta, mutta se on vaan eri asia että haluaako mies just mua ja kehoani ja sillä seisoo mulle, vai haluaako se vain runkata ja mä voisin sen kätevästi hoitaa tai asettua peppu pystyyn.
Jos tuollaista olisi useammin niin varmasti omat halut kuolisi. Jos ei pysty näkemään miestään seksikkäänä ja himottavana, vaan jonkinlaisena mankuvana miesvauvana, jolle seksin ehdottaminen on ongelman esittelyä niin joo, ei kovin hyvään suuntaan mene.
Meillä toi käytös on onneksi aika harvassa ja mieheni on myös todella upea rakastaja, hellä, seksikäs.. käyn häneen hyvin kuumana ja hän minuun. Mutta elämäntilanteita ja päiviä on erilaisia, joskus hän on vähän törppö, joskus minä käyttäydyn idioottimaisesti yms. Eli vaikka nyt kuvaan yllä kuinka mies joskus tulee "väärällä asenteella" vonkaamaan niin ei oo tarpeen todeta että mies vaihtoon tms, koska ei toi oo oikea ongelma edes. Ja palautetta olen antanut miten haluaisin asian menevän.
Samoin on kyllä pitänyt itseenikin mennä, että kyllä mäkin sitä välillä himoan vain panon välineenä, enkä pysähdy riittävästi kuuntelemaan kuinka töissä oli vaikea päivä. Ei tässä kukaan oo täydellinen, minä viimesenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47
Minä ainakin ymmärrän täysin. Mies on välillä tuollainen, välillä ihana ja haluaa just minut. Mutta siis joskus on sellasia kausia kun tuntuu ettei mies oikein näe minua, ainoastaan sen että hänellä nyt seisoo ja minun pitäisi asialle jotain tehdä. Ei ehdi himot nousta, jos toinen ei tee mitään niitä nostattaakseen, tulee vaan vetämään melaa esiin housusta ja jotenkin lapsellisen valittavasti monkumaan että etsä nyt voisi hei, läppää kätteni etumukselleen...
Ja tätä on vaikea tekstissä tuoda esille, koska toisaalta pidän suorastakin toiminnasta, mutta se on vaan eri asia että haluaako mies just mua ja kehoani ja sillä seisoo mulle, vai haluaako se vain runkata ja mä voisin sen kätevästi hoitaa tai asettua peppu pystyyn.
Jos tuollaista olisi useammin niin varmasti omat halut kuolisi. Jos ei pysty näkemään miestään seksikkäänä ja himottavana, vaan jonkinlaisena mankuvana miesvauvana, jolle seksin ehdottaminen on ongelman esittelyä niin joo, ei kovin hyvään suuntaan mene.Meillä toi käytös on onneksi aika harvassa ja mieheni on myös todella upea rakastaja, hellä, seksikäs.. käyn häneen hyvin kuumana ja hän minuun. Mutta elämäntilanteita ja päiviä on erilaisia, joskus hän on vähän törppö, joskus minä käyttäydyn idioottimaisesti yms. Eli vaikka nyt kuvaan yllä kuinka mies joskus tulee "väärällä asenteella" vonkaamaan niin ei oo tarpeen todeta että mies vaihtoon tms, koska ei toi oo oikea ongelma edes. Ja palautetta olen antanut miten haluaisin asian menevän.
Samoin on kyllä pitänyt itseenikin mennä, että kyllä mäkin sitä välillä himoan vain panon välineenä, enkä pysähdy riittävästi kuuntelemaan kuinka töissä oli vaikea päivä. Ei tässä kukaan oo täydellinen, minä viimesenä.
Olen jolle vastasit. Meillä kuoli kaikenlainen yhteys tähän tarpeiden tyydytys tarpeeseen. Mies oli muutenkin kaavamainen aina mentiin samalla tavalla halattu check, pussailtu check, imutellaan check, nuoltu check, naitu check. Ehdottelin vaikka mitä (jopa anaalia), muttei kelvannut ja samalla kaavalla mentiin ja mies oikeasti koki, että tekee kaiken oikein eikä tajunnut ettei se minun mielestäni ollut oikein. Aloin inhota koko seksihommaa.
Teillähän kuulostaa asiat olevan kivasti ja minullakin nykyään :)
Menkää pariterapiaan. Minä, nainen, jos olisin sinun sijassasi, ja mieheni olisi haluton, avaisin keskustelua aiheesta. Jos keskustelu ei onnistuisi useiden yritysten jälkeen, ehdottaisin pariterapiaa. Sinun pitää saada ilmaista tunteesi ja saada jonkinlainen vastaus vaimolta, miksi hän ei halua antaa sinun nauttia. Suhteessa voi olla ongelma voi olla ihan muualla kuin seksissä, vaikka se ilmenee noin. Mulle naisena seksi ja läheisyys on tärkeä tapa saada yhteys puolisoon. Seksi on muutakin kuin yhdyntää...
Meillä on paljon nautinnollista seksiä ja pidän siitä, mutta miehen halut ovat vielä suuremmat kuin minun, ja joskus annan vaikka ei oikein tee mieli, koska mies alkaa mököttää jos en anna, hän tulee siitä niin pahalle päälle. Sen perusteella kyllä ymmärrän, miksi jotkut naiset eivät anna koskaan. Vastentahtoinen seksi on yksi ällöttävimpiä asioita, mitä ihmiselle voi tapahtua. Se tuntuu tavallaan pahemmalta kuin pahoinpitely. Tätä voi olla vaikea selittää, jos ei ole itse sellaista kokenut ja miehet ehkä eivät ole kokeneet. Jos tähän vielä liittyy vähänkin jotain tuntettomuutta miehen taholta, niin ei ihme, että koko seksi loppuu. Ja mikseivät ne vaimonne selitä tätä paremmin? Varmaan siksi, että on vaikea sanoa millään tavalla kohteliaasti, että teidän penis heidän sisällä tuntuu henkisesti ja fyysisesti niin kauhealta että itkettää ja oksettaa. Nainen on itsekin siinä todella hämillään, koska ehkä rakastaa teitä, mutta sitten tämä yksi asia tuntuu aivan hirveältä. Tämä ei liity edes minusta mihinkään traumoihin vaan moni nainen on vaan niin rakennettu, että seksin pitää olla oikeanlaista että se tuntuu hyvältä. Joten miehille sanoisin että panostakaan hyvään tunnelmaan ja tyydyttävään seksiin ja kehukaa vaimojanne. Jos he eivät silti anna, niin se on heidän oikeutensa ja voitte varmaan käydä salaa prostituoidulla tms.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on paljon nautinnollista seksiä ja pidän siitä, mutta miehen halut ovat vielä suuremmat kuin minun, ja joskus annan vaikka ei oikein tee mieli, koska mies alkaa mököttää jos en anna, hän tulee siitä niin pahalle päälle. Sen perusteella kyllä ymmärrän, miksi jotkut naiset eivät anna koskaan. Vastentahtoinen seksi on yksi ällöttävimpiä asioita, mitä ihmiselle voi tapahtua. Se tuntuu tavallaan pahemmalta kuin pahoinpitely. Tätä voi olla vaikea selittää, jos ei ole itse sellaista kokenut ja miehet ehkä eivät ole kokeneet. Jos tähän vielä liittyy vähänkin jotain tuntettomuutta miehen taholta, niin ei ihme, että koko seksi loppuu. Ja mikseivät ne vaimonne selitä tätä paremmin? Varmaan siksi, että on vaikea sanoa millään tavalla kohteliaasti, että teidän penis heidän sisällä tuntuu henkisesti ja fyysisesti niin kauhealta että itkettää ja oksettaa. Nainen on itsekin siinä todella hämillään, koska ehkä rakastaa teitä, mutta sitten tämä yksi asia tuntuu aivan hirveältä. Tämä ei liity edes minusta mihinkään traumoihin vaan moni nainen on vaan niin rakennettu, että seksin pitää olla oikeanlaista että se tuntuu hyvältä. Joten miehille sanoisin että panostakaan hyvään tunnelmaan ja tyydyttävään seksiin ja kehukaa vaimojanne. Jos he eivät silti anna, niin se on heidän oikeutensa ja voitte varmaan käydä salaa prostituoidulla tms.
Käydä salaa prostituoidulla?!?!? Se on sun vinkki tähän?? Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käydä salaa prostituoidulla?!?!? Se on sun vinkki tähän?? Huh huh.
Turha se on toista painostaa vuodesta toiseen ja toistaalta jokaisella on oikeus omaan seksuaalisuuteen. Omalla kohdalla ainakin mielummin näin kuin ero, jos muuten ei löydy sopua. Sivusuhde tai runkkailu sopii ehkä toisille. Jotkut sitten mieluiten eroavat ja ovat ylhäisessä yksinäisyydessään, kuin sallivat toiselle tai itselleen seksin.
Harmi! Oispa tuollainen kumppani itsellä joka ottaisi vastaan sitä hellyyttä, läheisyyttä, suihinottoja ja penishierontaa. Oispa se mieletöntä. Itse en saa mieheltä mitään ja ei ota vastaan mitä antaisin. Aika aikaa kutakin. Enään ei jaksa yrittää..