Koulujen kaaos (pro graduja)
Luokanopettajien käsityksiä psyykkisen oireilun esiintymisestä ja tukemisesta alakoulussa
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68577
”Oppilas ite on se tekijä, puuhastelija, touhuaja ja oivaltaja” : monialaiset oppimiskokonaisuudet alakoulussa vuoden 2014 opetussuunnitelmauudistuksen jälkeen
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68576
Suomalaisvanhempien vanhemmuustyylit ja näiden yhteydet vanhemmuuden uupumukseen
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68573
Autismikirjon lapsen leikki ja sen tukeminen varhaiskasvatuksessa
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202004181483
Huonokuuloisten oppilaiden ja opiskelijoiden kuulemisen tekniset apuvälineet fyysissä oppimisympäristöissä
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202004181448
"Se on todella raskas aikuiselle mennä läpi" : aggressiivisesti käyttäytyvien lasten kohtaaminen varhaiskasvatuksen opettajien tunteiden ja työssä jaksamisen kertomuksissa
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202004181449
Perusopetukseen valmistavan luokan opettajien kokemuksia kodin ja koulun yhteistyöstä
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202004181453
Opiskelijoiden määritelmiä erityisopetuksesta
Suomalainen koulutusvienti ja koulutuksen globalisaatio sekä markkinaehtoistuminen : mahdollisuudet ja haasteet koulutusviejien näkökulmasta
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202004181458
Oppilaan motivaatio, siihen vaikuttavat tekijät ja sen tukeminen
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202004151432
Luokkahuoneen tilaratkaisut oppimisen tukena alakoulussa
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202004151427
ADHD-oireisen oppilaan tukeminen koulun aloituksessa
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202004151428
Autoritäärisillä eniten vanhemmuuden uupumusta.