Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tavanomaista palvelua et käytä?

Vierailija
21.04.2020 |

Tällä palstalla tullut esiin mm. että jotkut eivät käytä taksia tai ravintoloita? Miksi ja mitä muita palveluita ette käytä?

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajaa. Ei ole rahaa.

Vierailija
2/77 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy hierojalla, en ole koskaan käynyt, enkä jalkahoidossa. En ole halunnut käydä, en tunne tarpeelliseksi niitä. Se ei välttämättä ole ihan totuus, mutta riittää kun luulen niin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään kampaaja/kosmetologi/kynsi tms palveluja. Kahta ekaa olen kokeillut muutaman kerran, ja rehellisesti itse tekemällä saan paremman lopputuloksen. Koin myös itse tapahtuman hyvin awkwardina, olla nyt vieraan ihmisen rämplättävänä.

Vierailija
4/77 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksi, ravintola, kampaamo, hieroja, ripsi/kynsistudiot, baari, uimahalli, kuntosali, kosmetologi...

Vierailija
5/77 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa ruokaa kotiin, en ravintoloista tai kaupoista. Asun sen verran syrjässä, ettei tänne jotain pizzaa kummempaa saisi tilattuakaan. 

Vierailija
6/77 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa sanoa, mutta kirjastoja. En ole käynyt varmaan yli 10 vuoteen kirjastossa. Luen kyllä paljon, mutta olen ostanut kirjoja, tai hankkinut ne e-kirjoina tai kuuntelen niitä, sen lisäksi luen jotain omista hyllyistäni. 

Vierailija
7/77 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tilaa ruokaa kotiin, en ravintoloista tai kaupoista. Asun sen verran syrjässä, ettei tänne jotain pizzaa kummempaa saisi tilattuakaan. 

Sama, vaikka en edes kamalan syrjässä asu. Siis että tänne ei (tavallisest, nyt korona-aikana on poikkeustila) edes kujetuksia tehdä.

Kosmetologilla olen käynyt viimeksi vuosia sitten ja edellisestäkin kerrasta on varmasti yhtä kauan.

Vierailija
8/77 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen liikenne. Ilman omaa autoa en asuinpaikassani pärjää ja muutenkin tämän pikkukaupungin julkinen liikenne on yksi vitsi. Junalla matkustan ehkä kerran viidessä vuodessa.

Vierailija
9/77 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, vaikka en edes kamalan syrjässä asu. Siis että tänne ei (tavallisest, nyt korona-aikana on poikkeustila) edes kujetuksia tehdä.

Kosmetologilla olen käynyt viimeksi vuosia sitten ja edellisestäkin kerrasta on varmasti yhtä kauan.

Minä huomasin ihan vasta, että saisin kyllä tilattua Citymarketista ruokaa tänne meillekin, ollaan ihan siinä rajan sisäpuolella, mutta nyt vapaat ajat ovat kortilla, enkä käytä palvelua, sillä monella on siihen enemmän syytä. Ehkä myöhemmin kokeilen, kun tämä poikkeusaika on ohitse. :) 

Vierailija
10/77 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamo, kosmetologi, hieroja, ripsi- tai kynsisalonki, elokuvateatteri, kylpylä, kuntosali, alko, kirkko tai seurakunta, vaatekauppa.

Osassa olen käynyt joskus, osassa en koskaan, mutta mistään noissa en ainakaan vuoteen.

Vierailija
11/77 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tai no, saisi meille Cittarin tai Prisman kotiinkuljetuksella ruokaa, mutta on käytetty Prisman noutopistettä sen sijaan. Mutta siis ravintoloiden kotiinkuljetusalueet eivät meille asti normaalisti riitä.

Vierailija
12/77 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kaikki erikoistuneet liikkeet. Eli esimerkiksi urheilu-, koru-, vaate-, luontaistuote- tai sisustusmyymälät.

Vierailija
13/77 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan aikuisiällä käyttänyt mitään näitä palveluja, joissa ollaan pitkä aika kaksin sen henkilön hoidettavana. Hieronta, kampaamo, kauneushoitolat... Kaikki tällaiset.

Minulla on sosiaalista ahdistusta, siinä syy.

Vierailija
14/77 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikauppojen tumputusvideo-koppeja en käytä. Soitan maksulliselle tytylle ja käyn oikealla live-panolla.

Vierailija
15/77 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaamo, kosmetologi, hieroja, ripsi- tai kynsisalonki, elokuvateatteri, kylpylä, kuntosali, alko, kirkko tai seurakunta, vaatekauppa.

Osassa olen käynyt joskus, osassa en koskaan, mutta mistään noissa en ainakaan vuoteen.

Vaatekaupat? Mitä ihmettä.

Vierailija
16/77 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla en ole käynyt aikoihin. No, kaveri joka on entiseltä ammatiltaan kampaaja leikkaa hiukset (tasoittaa) kaksi kertaa vuodessa, eli tavallaan kuitenkin käyn. Mutta kaksi kertaa vuodessa taitaa olla harvemmin kuin monella. Syy tähän ei ole edes raha ja panostan jopa ulkonäköön, mutta en koe että kampaajalla käynti kohentaa ulkonäköä kohdallani. Hiukset ovat hyvät muutenkin.

Vierailija
17/77 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt kirjastoa vuosiin. Minua inhottaa ne kaikkien koskettelemat kirjat liikaa. Harmi, kun muuten pidän kirjaston ideasta ja lukemisesta.

Vierailija
18/77 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tätä nykykriisiä ostin harvemmin netistä mitään. Olen niitä, joiden on pakko päästä hypistelemään ennen ostopäätöstä, enkä jaksa palautusrumbia. Tosin olen nyt vähentänyt ostelua ylipäätään, vaikka jonkin verran olen joutunut tilaamaan.

Vierailija
19/77 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi sanoa, mitä käytän. Joskus taksia ja kampaajaa.

Vierailija
20/77 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kosmetologia, jalkahoitajaa tms. Hieroja äärimmäisessä hädässä. En menisi esim jalkahoitoon vaikka saisin lahjakortin, en tunne oloani mukavaksi.

En menisi myöskään sokerointiin / brasilian -käsittelyyn 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi