Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä älykkäät naiset harrastavat normaalisti?

Vierailija
21.04.2020 |

Entä nyt koronahässäkässä? Tämä ei ehkä ole aivan oikea paikka kysellä, mutta luulisi jokaisen tuttavapiiriin tälläisiä kuuluvan. Olisin hyvin kiinnostunut tietämään!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäät ihmiset harrastavat monenlaisia asioita. Älykkyys ei liity mihinkään tiettyyn toimintaan.

Ja hei, ihan salaisuutena voin kertoa, että älykkäätkin ihmiset ovat toisinaan henkisesti laiskoja ja katsovat televisiosta viihdettä.

Vierailija
2/38 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi erittäin älykästä naista ja he molemmat harrastavat kaikenlaista koiriin liittyvää. Ja toinen sen lisäksi paljon erilaista kuntoilua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan, joogaan, ajattelen maailman asioita.

Vierailija
4/38 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkäät ihmiset harrastavat monenlaisia asioita. Älykkyys ei liity mihinkään tiettyyn toimintaan.

Ja hei, ihan salaisuutena voin kertoa, että älykkäätkin ihmiset ovat toisinaan henkisesti laiskoja ja katsovat televisiosta viihdettä.

Olen sen verran älykäs itsekin, että itsestäänselvyydet voi jättää heti pois. Turhauttaa vain kanssaihmisiä sekä nirhauttaa luontoa tarpeettomalla dataliikenteellä. Ehkä tämä viesti tekee turhaksi tuhat muuta.

Älykkäimmät ovat järjestään laiskimpia, mutta johonkin aina aikaa ja puhtia liikenee. Mutta mihin naisten kohdalla?

Vierailija
5/38 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän älykkäitä asioita ja hömppää. Siis ne jotka on luokiteltu älykkääksi. Minä olen vain keskivertoa älykkäämpi joten harrastan tyhmien ihmisten harrastuksia.

Vierailija
6/38 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kaksi erittäin älykästä naista ja he molemmat harrastavat kaikenlaista koiriin liittyvää. Ja toinen sen lisäksi paljon erilaista kuntoilua. 

Minä tunnen älykkäitä naisia, jotka inhoavat koiria.

Vierailija
7/38 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan, joogaan, ajattelen maailman asioita.

Tämä kuulostaakin jo älykkäältä. Saako sinuun mitenkään yhteyttä? Maan tai taivaan kautta olen tässä rimpautellut pitkin maailmoja, mutta viime aikoina linjat ovat lähinnä kohisseet. Kai ruuhkaa kun kaikki samoilla asioilla liikenteessä.

Vierailija
8/38 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, oliko vastaukseni sinusta jotenkin vääränlainen? 

Vierailija
9/38 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, oliko vastaukseni sinusta jotenkin vääränlainen? 

Kenelle mahdat osoittaa sanasi? Meille jokaiselle on annettu oma numerokoodimme, ja ihan syystä.

Vierailija
10/38 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuoro

jonkin instrumentin soittaminen

kirjallisuus

urheilu, oikeastaan mikä tahansa

Vierailija
11/38 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Kerroin, että älykkäiksi tietämäni naiset harrastavat koirien kanssa, sekö on jotenkin omituista, väärin tai epätotta? En sanonut, että koiria harrastavat naiset ovat älykkäitä, enkä väittänyt myöskään, etteivät olisi, mutta nämä kaksi tohtorisnaista (ja työelämässä hyvin menestynyttä fiksua naista) harrastavat koirien kanssa. Mikä siinä on vikana?

Vierailija
12/38 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Kerroin, että älykkäiksi tietämäni naiset harrastavat koirien kanssa, sekö on jotenkin omituista, väärin tai epätotta? En sanonut, että koiria harrastavat naiset ovat älykkäitä, enkä väittänyt myöskään, etteivät olisi, mutta nämä kaksi tohtorisnaista (ja työelämässä hyvin menestynyttä fiksua naista) harrastavat koirien kanssa. Mikä siinä on vikana?

Minä puolestani sanoin, että tunnen älykkäitä naisia, jotka inhoavat koiria.

Se ei tarkoita sitä, etteikö olisi älykkäitä naisia, jotka rakastavat koiria ja touhuavat mielellään niiden kanssa.

Nyt kun älykkyydestä puhutaan, niin sinulla ei sitä ainakaan ole.

Vierailija
13/38 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut viimeiset kahdeksan vuotta älykkään naisen elämää hyvin läheltä. Tarkemmin sanoen saman katon alta käsin, yhdessä elämää jakaen.

Tämä nainen on kiinnostunut luonnosta ja ulkoilee paljon, hän pitää kissoista ja harrastaa kissojen hyväksi tehtävää eläinsuojelutyötä, hän on innokas lukemaan aina romaaneista tietokirjallisuuteen, hän on pöytälaatikkokirjailija ja hänellä on valmiudet käydä laadukasta keskustelu lähes aiheesta kuin aiheesta.  Etenkin viinilasin äärellä, koska hän harrastaa myös viinejä. Toisaalta hän tykkää myös maata sohvalla tuijottelemassa hömppää Netflixistä, hän on intohimoinen musiikin kuluttaja, mutta maku rajoittuu lähinnä trashmetalliin. Lisäksi hän nauraa Kummeli-huumorille.

Vierailija
14/38 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä

Vierailija
15/38 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei tarkoita sitä, etteikö olisi älykkäitä naisia, jotka rakastavat koiria ja touhuavat mielellään niiden kanssa.

Ahaa, vai tämmöistä. Ap, tarkoititko sinä jotain ihan muuta avauksellasi ja minä ymmärsin sen väärin? Jos näin on, niin pahoittelen. 

Vierailija
16/38 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaan, pohdin kuvallisuutta. Siinä sitä on pohdittavaa, eikä valmista tule ;)

Mutta olen keskivertoälykäs.

Vierailija
17/38 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salitreeniä, lenkkeilyä, pianonsoittoa, somettelua, hömpän katsomista tv:stä :)

t. korkeastikoulutettu, älykäs ja hyvässä asemassa työskentelevä nainen

Vierailija
18/38 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastan normaalisti lukemista, käsitöitä ja liikuntaa. Nyt korona-aikana en ole juurikaan pystynyt lukemista harrastamaan, koska luettavaa on töissä niin paljon normaalia enemmän, että lukeminen ei enää tunnut ollenkaan rentouttavalta.

Vierailija
19/38 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko otsikon? Tähän nämä ketjut aina menee, joku "fiksu" alkaa jauhaa asian vierestä.

Ohis

Ps. Tuntemani älykkäät naiset harrastavat ainakin liikuntaa ja käsitöitä.

Vierailija
20/38 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, vai tämmöistä. Ap, tarkoititko sinä jotain ihan muuta avauksellasi ja minä ymmärsin sen väärin? Jos näin on, niin pahoittelen. 

Onko sillä oikeastaan enää mitään väliä. Vituiksi män tämäkin vallankumous. Jatkakaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä