Hämmentävä kokemus Lidlissä. 2 teiniä seurasi minua kuiskien ja hihitellen sekä ilmeisesti kuvasivat minua kännykällä!
Olen kyllä todella ylipainoinen, joten liekö sitten ollut hauska kuvata mitä läski ostaa. Näin tytöt ekan kerran maitohyllyn luona, sitten paistopisteellä ja viimeiseksi kassalla. Liekö ostosreissuni sitten jo YouTubessa...
Kommentit (26)
Kerran aloin irvistellä ja näytin keskisormea junassa. Lopettivat kuvaamisen. Tehosi. Sanoin vielä, että haen konduktöörin. Menivät hiljaisiksi nuoret. Ja samoin myös muut matkustajat.
Mä näin kerran Lidlissä, miten kaksi tyttöä osotteli johonkin päin naureskellen, että "kato miten hassun näköinen tuokin on". Kun katoin kenelle nauroivat, siellä käveli nuori miesmyyjä vähän löntystellen omalla kävelytyylillään. Tyhmää nauraa toisille.
Vierailija kirjoitti:
Näytä seuraavan kerran keskisormea ja pui nyrkkiä ilmaan ja irvistä niille.
Ei tarvitse muuta kuin mennä hieman lähemmäksi, ottaa tiukka katsekontakti ja sanoa, että lähdetääs tytöt juttelemaan vartijoiden/myymäläpäällikön kanssa. Sitten myös teet niin etkä jätä asiaa kesken. Asiakkaiden häiritseminen on jo tarpeeksi tylsää, mutta kuvaaminen on kiellettyä tuollaisessa paikassa ja jos tilanne menee siihen, että vaikka vartija jututtaa tyttöjä hetken ja he poistavat mahdollisen tallenteen puhelimeltaan, niin he muistavat tilanteen aina. Josbtanälleneta ei ole, niin he muistavat kyllä jatkossa, että sellaista ei saa ottaa. Tytöille voi myös sanoa, erä heitä tullaan pitämään silmällä.
Ei ainakaan kannata irvistellä, näyttää keskaria, heristellä tms. Ne päätyy nettiin takuuvarmasti. Niitä ne kai odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan kannata irvistellä, näyttää keskaria, heristellä tms. Ne päätyy nettiin takuuvarmasti. Niitä ne kai odottaa.
Joo, ja ne leikkaa sen sillä tavalla, että ne näyttää uhreilta.
Sen takia alkakaa aina kuvata niitä takaisin.
Jos haluaa olla todella epäeettinen, niin niille voi heittää hälyn esim. laukkuun, tai taskuun, ja kuvata sitten niiden "pidätys" porttien luona.