Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hämmentävä kokemus Lidlissä. 2 teiniä seurasi minua kuiskien ja hihitellen sekä ilmeisesti kuvasivat minua kännykällä!

Vierailija
20.04.2020 |

Olen kyllä todella ylipainoinen, joten liekö sitten ollut hauska kuvata mitä läski ostaa. Näin tytöt ekan kerran maitohyllyn luona, sitten paistopisteellä ja viimeiseksi kassalla. Liekö ostosreissuni sitten jo YouTubessa...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeriä. Jos havaintosi oli varma, olisit hyvin voinut kysyä heiltä suoraan että mikä on ongelma. Tuollaista pidä sietää.

Vierailija
2/26 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuuluisa Johtajalaakso youtubesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ostit?

Vierailija
4/26 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kuvasivat jotain typerää tiktokiin.

Noiden kanssa pitää aina itse kääntyä kuvaamaan niitä ja laittaa se video nettiin esim. redditin trashyyn, pikkusika teinit ahdistelee ylipainoisia tai jotain muuta vastaavaa.

Vierailija
5/26 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia ne nykyteinit on. Kilpaillaan, kuka saa kuvattua järkyttävimmän, siis teinimittapuulla järkyttävimmän ilmestyksen (eli siis ihmisen jolla on esim.hassu kampaus tai paljon ylipainoa).

Näistä reppanoista tehdään myös meemejä.

Vierailija
6/26 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salakuvaaminen on ihan tavallista teinien toimintaa nykypäivänä ja odotettavissa on, että se tulee lisääntymään tekniikan kehittyessä. Kannattaa tarkistaa julkiset vessat ennen kuin asioit niissä.

Vierailija
7/26 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ostit?

Maitoa, pari croisanttia, kissanruokaa ja kynsilakan.

Ap

Vierailija
8/26 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salakuvaaminen on ihan tavallista teinien toimintaa nykypäivänä ja odotettavissa on, että se tulee lisääntymään tekniikan kehittyessä. Kannattaa tarkistaa julkiset vessat ennen kuin asioit niissä.

Muistakaa myös, että noista voi tehdä tutkintapyynnön, esim. juuri vessakuvaamisesta.

Nuo on niin tyhmiä ettei ne tiedä tuon olevan laitonta, lasu myös tietysti, jos tutkintapyyntö, jotta kotiolot tutkitaan myös.

Vierailija
9/26 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit maininnut asiasta henkilökunnalle. Saako kaupassa edes kuvata, koska se ei kuulu julkisiin tiloihin. Videon julkaisu on kiellettyä.

Vierailija
10/26 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska teinit eivätkä myöskään aikuiset ei tiedä kun ei opetettu että toisten kuvaaminen ja sitten sen laittaminen ei mitenkään sallittua ja siitä voisi valistaa

Vierailija
11/26 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ostit?

Maitoa, pari croisanttia, kissanruokaa ja kynsilakan.

Ap

pip sa

Vierailija
12/26 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kuvasivat jotain typerää tiktokiin.

Noiden kanssa pitää aina itse kääntyä kuvaamaan niitä ja laittaa se video nettiin esim. redditin trashyyn, pikkusika teinit ahdistelee ylipainoisia tai jotain muuta vastaavaa.

Hyvä idea tuo että kääntyy kuvaamaan heitä itseään. Täytyypä kokeilla jos osuu omalle kohdalle tai näkee räkänokkia ahdistelemassa kunnon kansalaisia.

Vierailija
13/26 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rastat, ylipainoa, tatuointeja, en  meikkaa ja pukeudun  pelkästään mustiin vaatteisiin. Viime kesänä seisoskelin bussipysäkillä ja tajusin että 2 ehkä 10v pikkupissistä sihtaa puhelimellaan ja  tirskuu. Sytytin tupakan, puhalsin savut tyttöjä päin ja otin askeleen eteen jolloin lähtivät karkuun, luulivat kai että lyön tai otan puhelimet pois.  

Vierailija
14/26 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä seuraavan kerran keskisormea ja pui nyrkkiä ilmaan ja irvistä niille.

Vierailija
15/26 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden aivot esim muisti ei kehity kun ne tarvii kuvaa muistin tueksi. Zombieita niistä tulee.

Vierailija
16/26 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sylkisin päälle.

Vierailija
17/26 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin tästä ketjusta  erään viestin nettipoliisiin ja ylläpitoon. Ja nykyään sitä saa tehdä päivittäin.

Vierailija
18/26 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu paikalle myyjä ja kerro, että teinit varastivat tuotteita taskuihinsa.

Vierailija
19/26 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistin tästä ketjusta  erään viestin nettipoliisiin ja ylläpitoon. Ja nykyään sitä saa tehdä päivittäin.

Tajuatko edes että ne menevät kaikki suoraan ö-mappiin?

Poliisilla on katsos kiire ihan oikeitten rikosten kanssa.

Vierailija
20/26 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin kerran Lidlissä, miten kaksi tyttöä osotteli johonkin päin naureskellen, että "kato miten hassun näköinen tuokin on". Kun katoin kenelle nauroivat, siellä käveli nuori miesmyyjä vähän löntystellen omalla kävelytyylillään. Tyhmää nauraa toisille.