Huvittavaa, että samat tyypit, jotka vuosia ovat huutaneet tukia alas ja haukkuneet valtiota, ovat nyt käsi ojossa anelemassa rahaa yhteiskunnalta
Ette kestä edes hetkeä ilman, että valtiota tarvitaan apuun. Voin kertoa, että minä olen todella elänyt kuukausia ilman tukia ja pätkätöiden varassa, koska en jaksanut enää sitä tukien hakuprosessia. Nämä samat "jokainen pärjääköön itse" -tyypit ovat nyt sitten ekana polvillaan kuppaamassa halveksimiaan verovarojen käyttöä.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tämä hullutus on ohi, niin en tule ikipäivänä unohtamaan näitä kovan kapitalismin kannattajien ulostuloja koronakriisin aikana, enkä muitakaan olioita jotka ryömivät koloistaan haaskalle. Kun myöhemmin aletaan laskemaan rahoja ja puhumaan vanhusten, työttömien ja pienipalkkaisten osallistumisesta "talkoisiin" aion muistuttaa muitakin.
Yritystukia saaneet voi tulla mukaan talkoisiin ja maksella niitä takaisin jos yrityksen tulos paranee. Hyvin olisi voinut osallistua jo talkoisiin olemalla hakematta niitä jos ei aivan pakko ole. Ja tosiaankaan ei kaikilla ollut pakko, nimiä mainitsenatta!
Ei ole mitään talkoita vaan valtion tukijärjestelmä. Kuka vaan voi hakea tukea, jota myönnetään päätettyjen sääntöjen mukaan.
Vasemmistohallitus ryntäsi jakamaan verorahaa "hyviin" tarkoituksiin heti kun mahdollista. En käsitä miksi, mutta tällaiset pelisäännöt on tässä tilanteessa päätetty ottaa käyttöön. Niillä mennään ja piikki on auki.
Rikkaat ei häpeä mitään.