Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain kunnolla turpiini viime yönä...

Vierailija
02.07.2006 |

Mies kännissä, taju tais lähteä multa heti ensimmäisestä iskusta enkä muista tapahtuneesta mitään. Toinen puoli naamasta turvonnut ja musta ja ruhjeilla, lisäksi ruhjeita ja mustelmia kaulalla ja olkapäässä, käsivarsissa ja jaloissa. Lisäksi pahoinpitelyn jälkeen alapää vuosi verta ja oli turvonnut ja haavainen. Mies on ehkä raiskannut minut kun olin taju kankaalla. Poliisit hakivat miehen talteen ja ambulanssimiehet kävivät mua yöllä paikkaamassa. Nyt aamulla kävin poliisille tekemässä rikosilmoituksen ja lääkärissä näyttämässä jälkiä. Lisäksi viime yönä paljastui että miehellä on toinen nainen. Koskee... päähän ja kasvoihin, koskee sydämeen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenkin takia sinun on nyt lähdettävä sinne turvakotiin. Lapset eivät toivu tuollaisesta ilman ammattiapua!

Vierailija
2/17 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kummaa kun olikin ihan suomalainen, nyt ei voida haukkua kaikkia mutiaisia tässä ketjussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tyypin: oli tuommoisen kanssa 12 vuotta. Lähdin vasta, kun tajusin, että henki voi mennä. Lähde sinäkin! Jos ei ole voimia, yritä löytää paikka, jossa voit kerätä (sukulaisiin, kaverin luokse, turvakotiin tai vaikka meille...) Tee päätös, että vaikka mitä miehesi sepustaa, sinä lähdet! Älä kerro suunnitelmiasi miehellesi, ota salainen puhelinnumero, kiellä osoitetietojen antaminen ja tee rikosilmoitus! Tuollaiset eivät opi mutta hyvä jos saavat hiukan päänvaivaa...



Vierailija
4/17 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kas kummaa kun olikin ihan suomalainen, nyt ei voida haukkua kaikkia mutiaisia tässä ketjussa.

Vierailija
5/17 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sanonta " Vakka kantensa löytää" , pitää paikkaansa. Mitä tohon lisäämään, Ota AP nyt ero ja käräjille pahoinpitelystä, noista voi jäädä ikuisia vanmmoja etkä ikinä kykene työntekoon, on hyvä jos vammojen aiheuttaja elättää sinut ja lapset, vaikka oikeuden päätöksellä.



Älä jää tuohon, et ehkä näe joulua...

Vierailija
6/17 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Vanha sanonta " Vakka kantensa löytää" , pitää paikkaansa. Mitä tohon lisäämään,

Tämän saman logiikan mukaan varmaan raiskaukset on raiskatun syy (kuitenkin antoi ymmärtää, muttei ymmärtänyt antaa), varkaudet varkauden kohteen syy (mitäs osti niin hienon plasmatv:n), pettämiset petetyn syy (mitäs ei pitänyt itestään huolta, kulki vaan verkkareissa), jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jaksat eteenpäin. Ja siitä miehestä: vaikka mikä anteeksipyytelyvaihe iskisi päälle, niin väkivalta on nyt saatettu alkuun. Tämän jälkeen sitä on takuuvarmasti luvassa lisää, jos vain yhtään annat periksi. Vie kärsivällisesti oikeusjuttu läpi, ota korvaukset ja juokse. Voimia, voimia, voimia!

Vierailija
8/17 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tåmå on viimeinen kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin osaavat varoa tuollaista sadistia..kerro sille uudelle mitä sulle teki(esim jos sulla sen numero niin tekstarilla yms)

Sitten sillä k.päällä ei ole uutta suhdetta, jossa voi jatkaa uuden uskoessa miehen olevan enkeli.

Minulla mies petti raskaana ollessani. Jäi kiinni, kun lainasin hänen kännyä jakaverini laittoi tekstarin(miehen numbaan, kun tiesi et mulla sen puh. mukana)...kiinnostuin sit lukee edellisen lähettäjänkin viestin joka oli naisen nimellä laitettu mitä ei kuulu lähipiiriin...

viestistä selkis suhde ja pirautin naiselle..hänellä oli lapsia ja juuriavoliitto kariutunut. Kiitti informaatiosta ja viskasi miehen mäkeen :D

Vierailija
10/17 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro kaikille mitä tapahtui. Jotta tietävät varoa. Älä suostu ottamaan mitään syytä niskoillesi. Ei ole sinun vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olet elossa. Paljon voimia sinulle ja oikein teit, kun rikosilmoituksen kävit tekemässä. Pidä kiinni siitä, että menee myös oikeuteen asti.

Vierailija
12/17 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


toivon sinulle voimia ja kaikkea hyvää elämääsi eteenpäin! Tästä tie on vain ylöspäin. Pääset eroon tuollaisesta psykopaatista ja rakentamaan elämääsi parempaan suuntaan.



Onko teillä lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen silmä on ummessa. mies on vielä poliisien kuulusteltavana. Pääsee pois luultavasti illan suussa.



ap.

Vierailija
14/17 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olal päätynyt naimisiin entisen hoitoni kanssa. Syy miksi halusin vain seksisuhteen oli juuri se, että mies oli ollut aiemmissa suhteissaan väkivaltainen. Minua kohteli kuin prinsessaan, kunnes kyllästyin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tajuaa itse olla poissa. Ehkä selvin päin ei halua satuttaa lapsia? saatko jonkun luoksesi turvaksi? Nyt jätät ton miehen. Kamalaa. Onneksi teit rikosilmoitulsen!!!

Vierailija
16/17 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ja parempaa elämää sulle ja lapsillesi!

Vierailija
17/17 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun soitit poliisit, mies voi raivoissaan vahingoittaa sinua uudestaan, tai vaikka lapsia! Mene muualle ja hanki se lähestymiskielto.