Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset leikkaavat pitkät hiuksensa lopulta lyhyiksi?

Vierailija
19.04.2020 |

En ole ymmärtänyt miksi?

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi miehet pitävät lyhyttä tukkaa? Olisko syy sitten joku samanlainen. Henkilökohtaisesti en ymmärrä lyhyttä hiustyyliä sen enempää naisilla kuin miehilläkään, mutta jos lyhyiden hiusten syitä lähdetään etsimään, niin eikö miehet olisi parempia vastaamaan? Naisista kuitenkin aika paljon useammalla on pitkät hiukset.

Vierailija
2/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hiostavat kesällä? En tiiä.

Mulla on pitkä tukka.

50v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni eräälle iäkkäämmälle naiselle sopi mainiosti sellainen lyhyt kampaus. Pitkät hiukset jotenkin mummouttaa häntä liikaa.

Vierailija
4/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hiukseni eivät ole niin paksut enää, kuin nuorena.

Ja muutenkin pitkien hiuksien hoitoon menee enemmän rahaa, kuin lyhyiden hiuksien, enkä edes jaksa hoitaa hiuksiani enää samalla tavalla.

Itselläni on siis suunnitteilla ylipitkien hiuksien leikkauttaminen. Halusin ottaa näihin raidat, mutta ihan järkyttävät hintaerot pitkien ja lyhyiden hiuksien hinnoissa.

Vierailija
5/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaamalla lyhyet hiukset nainen viestii ympäristölleen ettei halua tulla enää nähdyksi seksuaalisena olentona, vaan on siirtynyt pysyvästi äityli osastolle.

Vierailija
6/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja muutenkin pitkien hiuksien hoitoon menee enemmän rahaa, kuin lyhyiden hiuksien, enkä edes jaksa hoitaa hiuksiani enää samalla tavalla.

Itselläni on siis suunnitteilla ylipitkien hiuksien leikkauttaminen. Halusin ottaa näihin raidat, mutta ihan järkyttävät hintaerot pitkien ja lyhyiden hiuksien hinnoissa.

Miten voi mennä enemmän rahaa kun lyhyitä pitää leikata jatkuvasti?

Vierailija
7/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua pitää samanlaista kampausta sataa vuotta. Muutanhan pukeutumistanikin vuodesta toiseen, samaten meikkityyli muuttuu, miksi hiusten sitten pitäisi olla aina samanlaiset?

Vierailija
8/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet lirut ei ole kauniit pitkänä. Siksi. Mieluummin pitäisin pitkänä, mutta lääkitys tiputtaa hiukset päästä...

Vierailija
9/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä iässä tämä vääjäämätön muutos tapahtuu? :D

Ei ole itsellä suunnitelmissa vaikka ikää kohta 40 ja pari lastakin pyöräyttänyt.

Vierailija
10/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua ihmetyttää, miksi lähes kaikilla nuorilla naisilla on pitkä tukka. Ryhmäpaine? Usko paremmasta asemasta pariutumismarkkinoilla? Laiskuus?

Oma tukkani on sellainen ohut ja pehmeä rimpula, joka näyttää kamalalta pitkänä.

Vierailija
11/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi mennä enemmän rahaa kun lyhyitä pitää leikata jatkuvasti?

Riippuu miten lyhyistä puhutaan. Ja esim polkkatukan leikkaus maksaa ei lähes mitään. Pitkiä hiuksiakin pitää jatkuvasti leikkauttaa ja huoltaa, tai niistä tulee laihat hiukset. Jos haluat pelkästään raidat ja leikkauksen niin pitää olla lähes parisataa euroa taskussa jos on pitkät hiukset. Alle satasella pääset, jos on vaikka olkapäälle ylettyvät.

Vierailija
12/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tietyssä iässä miesten mielipiteillä ei enää ole väliä ja vain oma mukavuus kiinnostaa.

Vierailija
13/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin ohuet hiukset. Nyt en ole käynyt pitkään aikaan kampaajalla, mutta hiukset ei tunnu kasvavan kun ovat niin surkean ohuet että latvoissa ei ole juuri mitään. Todella surullista, mulla tämä oheneminen alkoi jo kolmekymppisenä.

Vierailija
14/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä mene. :D

Mä käyn kampaajalla 2 kertaa vuodessa siistimässä tukan.

Vierailija
15/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mua ihmetyttää, miksi lähes kaikilla nuorilla naisilla on pitkä tukka. Ryhmäpaine? Usko paremmasta asemasta pariutumismarkkinoilla? Laiskuus?

Oma tukkani on sellainen ohut ja pehmeä rimpula, joka näyttää kamalalta pitkänä.

Tätä minäkin olen ihmetellyt. Kun katson omia kouluaikaisia luokkakuvia niin tytöillä oli tosi vaihtelevat kampaukset. On pitkää ja lyhyttä ja siltä ja väliltä, otsatukalla ja ilman, suoraa ja permanenttia eri kombinaatioilla. Tyttären kuvissa kaikilla tytöillä on pitkät suorat hiukset eikä kellään ole leikattu otsatukkaa.

Vierailija
16/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puoli vuotta höylännyt kaiken pois. Olen aina vihannut hiuksiani ja aistiyliherkkänä hiukset mm. hiostivat ja ärsyttivät ihoa, roikkuivat silmillä ja yksinkertaisesti HÄIRITSIVÄT. Rakastan kaljuani ja moni onkin sanonut sen sopivan minulle.

Vierailija
17/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassua että täältä poistui ihan asiallisia vastauksia. Näköjään ei saa olla kuin yksi oikea mielipide. Sellaista "keskustelua".

Vierailija
18/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ohenee iän myötä ja itselläni ainakin lyhyet hiukset saa pöyheämmän näköiseksi.

Vierailija
19/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tietyssä iässä miesten mielipiteillä ei enää ole väliä ja vain oma mukavuus kiinnostaa.

Mä en ole koskaan mielistellyt miehiä. Olen sen näköinen kuin mä haluan.

50v.

Vierailija
20/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en pidä naisten pitkistä hiuksista. Hyvä leikkaus ja kampaus persoonallisella tyylillä on seksikästä. Pitkätukat on kaikki samannäköisiä. Vain väri vaihtelee.