Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveriporukka aikoo nähdä vappuna rajoituksista huolimatta

Vierailija
19.04.2020 |

Eli siis meillä on vähän isompi kaveriporukka ja osa on tavannu toisiaan tän karanteenin aikana. Ite oon nähny oikeastaa pelkästään mun perhettä ja kerran poikaystävää, enkä käy tällä hetkellä pahemmin muualla ku ulkona kävelyilä ja ostamassa ruokaa. Kukaan tosta porukasta ei kuulu riskiryhmään, joten he ajattelee että rajotukset on vapaaehtosia. Itteä tällanen asenne ärsyttää suunnattomasti koska ite yritän parhaani mukaan olla levittämättä tartuntaa eteenpäin ja pysyä kotona. Tietty harmittaa myös että tän myötä jään ulkopuoliseksi porukasta koska oon ainoo ketä ottaa tän kunnolla vakavasti ja muut varmaan pitää mua nipona... Kellään samanlaisia kokemuksia? Vertaistukea kaivataan!

Ps. en oo ikinä ennen kirjottanu tänne nii pahottelut jos on etiketti vielä vähän hukassa 😅

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen Vappu tulossa kuin muinakin vuosina.

Ei mitään eroa menneisiin vapunviettoihin.

Vierailija
62/66 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta hevon kukkua koko korona. Normaalisti olen nähnyt kavereita. Korona hysteerikot pysykää vaan kotona mutta älkää tulko moralisoimaan meitä muita ihmisiä.

0/5

Kyllä se sitten alkaa kiinnostaa kun itse sen saat. Olet sen jälkeen jokapaikassa itkemässä, voivottelemassa ja kerjäämässä sympatiaa. Ei tipu. Hyvät koronat vaan sulle. Luonto karsii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot sä kyl aika nipo ja vielä nuoreksi. Yleensä nää koronahysteerikot on keski-ikäisiä tanttoja. Mut älä mee jos et halua. Sähän siinä menetät. Muilla varmasti hauskat pirskeet vaikka jäätkin pois.

Mielelläni oon tässä asiassa ”nipo” ku liian huoleton 🤷🏼‍♀️ Varmasti onki, toivottavasti ei kukaan sairastu.

Ap

Vierailija
64/66 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kommenteista huomaa JÄLLEEN KERRAN, kuinka itsekkäitä ja tyhmiä ihmiset ovat.

AP, kiitos että kannat vastuusi.

Vierailija
65/66 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mnäkin aion lähteä viettämään vappua. Tämä on ensimmäinen vappu, kun minulla on jopa ylioppilaslakki päässä. Aion todellakin mennä sänkyyni juhlimaan vappua katsellen elokuvia ja mussuttaen vappu aiheisia ruokia, jotka olen osanut varmaan 4 päivää ennen vappua, etten joudu kaupassa käymään kun sinne taas kaikki tunkevat päivää ennen vappua.

Vierailija
66/66 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi omat kaverit eivät varmasti uskaltaisi edes kertoa minulle näkevänsä nyt. En todellakaan tapaa ketään, oman perheen kesken oltu jo monta viikkoa.

Tässä talossa kaksi päivystävää lääkäriä, ja olen raskaana. Kyllä kieltämättä suututtaa piittaamattomuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä