Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen oikeasti vaaleahiuksinen mutta jo muutaman vuoden ollut tummaksi värjätyt hiukset. Oli kuitenkin pakko vaalentaa takaisin, koska huomasin

Vierailija
19.04.2020 |

että aloin tuntea kateutta aina kun näin blondin 🤭 Huomasin että identiteettini on vahvasti blondi, mutta ihmekös tuo kun olen luonnostaan sellainen. Minulla on luonnostaan punertavan vaaleat hiukset ja löysin juuri sopivan sävyn kaupasta! Tosi samansävyiset kuin silloin, kun en ollut vielä hiuksianu värjännyt.

Mikä teidän "hiusväri-identiteettinne" on? Eli missä värissä koette olevanne oma itsenne? Onko se teidän luonnollinen värinne? Jos ei, niin kertokaa myös minkä väriset hiuksenne sitten ovat luonnostaan 🙂

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi luoja. inhottavaa, poistuisit jo tältä palstalta.

Vierailija
2/77 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti feikkitissisilläkin on isotissisen identiteetti vaikka lopputulos on rakennettu ja falski. ;'''D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen pari kertaa värjännyt ruskeaksi, mutta nyt jo vuosia ollut oma väri, punertavan vaalea.

Samis!! Kateutta en kyllä tunne.

Vierailija
4/77 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti feikkitissisilläkin on isotissisen identiteetti vaikka lopputulos on rakennettu ja falski. ;'''D

Valitettavasti meitä luonnostaan vaaleita kuitenkin on.

Vierailija
5/77 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti tatuoimaton, mutta olen peittänyt paljaan ihoni "muutamalla" "tarkkaan" ja "pitkään" "harkitulla" siistillä uniikkilumihiutale tatuoinnilla. Identiteettini on yhä töhrimättömän, denialismi on pop.

Vierailija
6/77 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi luoja. inhottavaa, poistuisit jo tältä palstalta.

Mikä tässä tekstissäni niin inhottavaa oli? Sekö, että myönnän olevani inhimillinen ja tuntevani kateutta erinäisistä asioista? En minä sille mitään voi, että tunnen kateutta. Se ei satuta ketään, koska pidän sen ainoastaan tunteena sisälläni. Kateuteni ei ole pahansuopaa.

Ap

Vierailija
7/77 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti tatuoimaton, mutta olen peittänyt paljaan ihoni "muutamalla" "tarkkaan" ja "pitkään" "harkitulla" siistillä uniikkilumihiutale tatuoinnilla. Identiteettini on yhä töhrimättömän, denialismi on pop.

Denialismi mistä? 😂

Etkö osaa edes suoraan puhua.

Vierailija
8/77 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, itse huomasin myös että blondina saan paljon enemmän huomiota. Blondit vaan on hotimpia 🤷🏼‍♀️

Vierailija
9/77 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti älykäs ja pitkäjänteinen, mutta peitän sen tuuliviirikohkaamisellani edestakaisin soutamalla.

Vierailija
10/77 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas tummana saan enemmän huomiota...

Ja mä oon ollu pitkään blondi, moni myös sanoo et mulle sopii blondi parhaiten. Mut nyt tummemmat ja huomaan kuinka tunnen oloni enemmän omaks itekseni näin. Vaalee on jotenki haalee, eikä se oikeen mulle sovi... mul on tummat karvat muuallakin sekä ruskeet silmät.

mun mielestä mulle sopii molemmat, siks on tosi vaikee päättää mitään.

Vierailija
11/77 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaanruskeat, pitkät hiukset. Aina olleet. Ei ole kiinnostusta olla jotenkin ”hot” tai ylimääräisen huomion kohteena. Hyvin on tähän asti näillä pärjätty.

Vierailija
12/77 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI HIUKSIA PITÄÄ VAALENTAA JOS NE LUONNOSTAAN ON VAALEAT?

EN KÄSITÄ!

Vierailija
13/77 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa akat se pään maalaaminen!

Vierailija
14/77 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Denialismi mistä? 😂

Töhrityllä töhrimättömän identiteetti. Tekotissillä aitotissin identiteetti jne. Harhainen ja vääristynyt minäkuva, joka ei vastaa todellisuutta. 

Vierailija
15/77 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI HIUKSIA PITÄÄ VAALENTAA JOS NE LUONNOSTAAN ON VAALEAT?

EN KÄSITÄ!

Vaalensin joskus vuosia, ennen kuin tajusin että maantienväriset hiukseni muuttuvat kasvaessaan kauniin vaaleiksi.

Lopetin värjäyksen siihen. Hiuksetkin ovat parempikuntoiset.

Vierailija
16/77 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, itse huomasin myös että blondina saan paljon enemmän huomiota. Blondit vaan on hotimpia 🤷🏼‍♀️

Ei muuten ole 😂 tumma on aina parempi, blondit näyttää samalta kuin lasillinen rasvatonta maitoa. Eli ei miltään.

Vierailija
17/77 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tummat, melkein mustat hiukset. Ihan oma väri ja se tuntuu omimmalta. Olen kyllä nuorempana värjännyt muilla väreillä, mutta ei se ole koskaan oikein toiminut.

Vierailija
18/77 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Denialismi mistä? 😂

Töhrityllä töhrimättömän identiteetti. Tekotissillä aitotissin identiteetti jne. Harhainen ja vääristynyt minäkuva, joka ei vastaa todellisuutta. 

Hakeudu hoitoon.

Valitettavasti minäkuvani ei ole sitä minkälaisena kaltaisesi pahansuopa narsisti trolli sen haluaisi nähdä.

Eikä se sellaiseksi tule muuttumaan.

Vierailija
19/77 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa akat se pään maalaaminen!

Kommentistasi inspiroituneena lähdenkin ostamaan värinpoiston ja kirkkaan pinkin hiusvärin! :)

Vierailija
20/77 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten ole 😂 tumma on aina parempi, blondit näyttää samalta kuin lasillinen rasvatonta maitoa. Eli ei miltään.

Olet väärässä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi