Olen oikeasti vaaleahiuksinen mutta jo muutaman vuoden ollut tummaksi värjätyt hiukset. Oli kuitenkin pakko vaalentaa takaisin, koska huomasin
että aloin tuntea kateutta aina kun näin blondin 🤭 Huomasin että identiteettini on vahvasti blondi, mutta ihmekös tuo kun olen luonnostaan sellainen. Minulla on luonnostaan punertavan vaaleat hiukset ja löysin juuri sopivan sävyn kaupasta! Tosi samansävyiset kuin silloin, kun en ollut vielä hiuksianu värjännyt.
Mikä teidän "hiusväri-identiteettinne" on? Eli missä värissä koette olevanne oma itsenne? Onko se teidän luonnollinen värinne? Jos ei, niin kertokaa myös minkä väriset hiuksenne sitten ovat luonnostaan 🙂
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
MIKSI
HIUKSIA PITÄÄ VAALENTAA JOS NE LUONNOSTAAN ON VAALEAT?EN KÄSITÄ![/
Olin juuri tulossa kysymään samaa.
Miksi ap ei vaan antanut hiusten kasvaa luonnolliseen väriin? Tuo värjäys blondiksi vaatii kyllä värinpoistokäsittelyn, jos tummaksi värjättyä hiusta lähtee vaalentamaan...
Vierailija kirjoitti:
Löreäälin markkinointimannekiinit nauravat ap:n kaltaisten alati vaihtuvien trendien perässä kipittävien kameleontti-identiteettien ansiosta koko matkan pankkiin.
Mikdi tuhlaat aikaadi negatiiviseen?
Tuleeko siitä parempi mieli?
Itsellä on ollut vaaleaksi värjätyt ja vuosia, mutta nyt olen ajatellut antaa oman värin kasvaa takaisin. Yhdessä vaiheessa ajattelin melkein sorruin värjäämään punaiseksi, mutta onneksi on. Voihan sitä sitte laittaa jonkun sävytteen yms jos vaihtelua kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löreäälin markkinointimannekiinit nauravat ap:n kaltaisten alati vaihtuvien trendien perässä kipittävien kameleontti-identiteettien ansiosta koko matkan pankkiin.
Totesin epämiellyttävän faktan, sori siitä. Hyysäti hys hys, myrkyt tukkaan ja päät takaisin pensaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totesin epämiellyttävän faktan, sori siitä. Hyysäti hys hys, myrkyt tukkaan ja päät takaisin pensaaseen.
En edelleenkään värjää vaaleita hiuksiani. Instasta löytyy kuva nauravaisesta ala-asteikäisestä tytöstä vaaleilla hiuksilla ja sitä ne hiukset ovat yhä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeasti tatuoimaton, mutta olen peittänyt paljaan ihoni "muutamalla" "tarkkaan" ja "pitkään" "harkitulla" siistillä uniikkilumihiutale tatuoinnilla. Identiteettini on yhä töhrimättömän, denialismi on pop.
Denialismi mistä? 😂
Etkö osaa edes suoraan puhua.
Töhrityllä töhrimättömän identiteetti. Tekotissillä aitotissin identiteetti jne. Harhainen ja vääristynyt minäkuva, joka ei vastaa todellisuutta.
Hakeudu hoitoon.
Valitettavasti minäkuvani ei ole sitä minkälaisena kaltaisesi pahansuopa narsisti trolli sen haluaisi nähdä.
Eikä se sellaiseksi tule muuttumaan.
Kiitos, mutta en hakeudu hoitoon herkkähipiäisen vauvapalstavänkääjän kitinästä huolimatta, vaikka hänelle kuinka harhaisen minäkuvan viitta sopisikin. Turhaan täällä valkopeset mustaa minäkuvaasi.
Muiden hoitoon meno ja trolliksi haukkuminen ei valitettavasti poista juuri sinun ongelmiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSI HIUKSIA PITÄÄ VAALENTAA JOS NE LUONNOSTAAN ON VAALEAT?
EN KÄSITÄ!
Vaalensin joskus vuosia, ennen kuin tajusin että maantienväriset hiukseni muuttuvat kasvaessaan kauniin vaaleiksi.
Lopetin värjäyksen siihen. Hiuksetkin ovat parempikuntoiset.
No mulla kävi päinvastoin. Olen aina ollut luonnostani blondi ja joskus 35-vuotiaana alkoi hiukset tummua ja kasvaa siis sellaista maantieväriä. Olen siitä asti vaalentanut juuren n. kuukauden välein. Jos se väri olisikin nätti, joka tuolta juuresta puskee, antaisin kasvaa, Mutta se on sellainen ruma likaisen ruskea-harmaa. Yritin kyllä pari kertaa, mutta hiukset näytti aina likaiselta ja tuntui, että en näytä omalta itseltäni. Siispä vaalennan.
Mietin asiaa, enkä koe identiteettiäni ollenkaan hiusväristä riippuvaiseksi. On ollut musta, blondi, punainen (suurimman osa aikaa) mutta nyt taas oman värinen, tummanruskea. Se on oikeastaan aika kummallista. Blondina ollessa sai toki katseita miehiltä, mutta ei se kyllä ollut väri, jossa olisin viihtynyt. Ennemminkin tuntui olo jotenkin halvalta. Bulkkitavaralta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeasti tatuoimaton, mutta olen peittänyt paljaan ihoni "muutamalla" "tarkkaan" ja "pitkään" "harkitulla" siistillä uniikkilumihiutale tatuoinnilla. Identiteettini on yhä töhrimättömän, denialismi on pop.
Denialismi mistä? 😂
Töhrityllä töhrimättömän identiteetti. Tekotissillä aitotissin identiteetti jne. Harhainen ja vääristynyt minäkuva, joka ei vastaa todellisuutta.
Hakeudu hoitoon.
Valitettavasti minäkuvani ei ole sitä minkälaisena kaltaisesi pahansuopa narsisti trolli sen haluaisi nähdä.
Kiitos, mutta en hakeudu hoitoon herkkähipiäisen vauvapalstavänkääjän kitinästä huolimatta, vaikka hänelle kuinka harhaisen minäkuvan viitta sopisikin. Turhaan täällä valkopeset mustaa minäkuvaasi.
Muiden hoitoon meno ja trolliksi haukkuminen ei valitettavasti poista juuri sinun ongelmiasi.
Sulla on kyllä pahoja ongelmia kun jonkun tuntemattoman ihmisen hiustenvärjäys ahdistaa sua noin paljon.
-ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Denialismi mistä? 😂
Hakeudu hoitoon.
Mitä ongelmia?
Ei minulla ole mitään ongelmia. Kuvitteletko tosiaan tietäväsi kuka minä olen? 😄
Miten tästäkin aloituksesta tuli tällainen blondien ja brunettien tappeluareena? Tämä palsta on nykyään sairas.
Ap
Mikä on tämän tuuliviiriavautumisen tarkoitus?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tämän tuuliviiriavautumisen tarkoitus?
Viihde? Onneksi tässä maassa saa värjäillä hiuksiaan niin usein kuin haluaa, jotta meillä tuuliviireilläkin on kivaa. 🙄
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten tästäkin aloituksesta tuli tällainen blondien ja brunettien tappeluareena? Tämä palsta on nykyään sairas.
Ap
Näinhän sen on oltava, eihän nyt kukaan voi koskaan kritisoida ja suhtautua kriittisesti mihinkään aiheeseen ilman että olisi oma lehmä ojassa.
Voi kamala näitä kommentoijia 😂 voiko ihmiset tänä päivänä näin huonosti?
Vierailija kirjoitti:
Näin markkinatalous toimii. Toisen epävarmuus tai koristautumishalu mikä onkaan tuo toiselle leivän.
Vierailija kirjoitti:
Voi kamala näitä kommentoijia 😂 voiko ihmiset tänä päivänä näin huonosti?
Aivan, todella huolestuttavaa!
Vierailija kirjoitti:
Ap
No sitähän sinä halusitkin, eikös vaan...
Vaalea. Tummatukkasena näytän jotenkin kovalta ja tylyltä. Olin lapsena ihan blondi, sitten joskus teini-iässä hiukset tummui sellaiseksi perusmaantien värisiksi.