Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ruokaa teillä tänään?

Vierailija
19.04.2020 |

Mulla just kinkkukiusaus uunissa, tykkään tehdä itse ihan oikeista perunoista niin ei tule sipulia jota taitaa niissä valmissekoituksissa olla. Joku colesaw-tyyppinen salaatti + kirsikkatomaatteja kaverina.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ankanrintaa päivälliseksi ja otan lasin punaviiniä. Mukava herkutella yksin.

Vierailija
62/78 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillattuja broilerin fileitä ja pekoniparsaa ja herkkusieniä, lohkoperunoita ja pirkkanouta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi nyhtökaurasta tehtyä bolognekastiketta, perunamuusia ja tomaatti-mozzarellasalaattia, päivälliseksi perunamuusin loput ja Lidlin valmiit kala-vihannespihvit voissa paistettuina ja perussalaatti kurkusta, tomaatista ja paprikasta.

Vierailija
64/78 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään hieman italialaishenkinen kattaus: uunissa paahdettuja perunoita ja siikaa, lisukkeena vihersalaattia sekä itse leivottua valkosipulileipää. Jälkiruoaksi eilettäin tehtyä tiramisua.

Vierailija
65/78 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunisilakoita, riisiä ja salaattia. Arkinen ruoka, mutta hyvää oli.

Vierailija
66/78 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunissa paahdettua kanaa, tummaa riisiä, kotitekoista karrikastiketta ja vihanneksia.

Vierailija
67/78 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaatti-basilikakeitto vaalealla leivällä. Jälkkäriksi kaivoin vaniljakermajäätelöä suklaakastikkeella ja strösseleillä. Ihanan arkista. :D

Vierailija
68/78 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla syöty kuin yksi lämmin ruoka päivässä. Nukutaan pitkään. Aamupala menee klo 9-10 niin ei edes ehdi.

Lämmin ruoka n. klo 15-16. Tänään syötiin broileririsottoa ja jälkkäriksi jääteöä.

Vierailija
69/78 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalamurekepihvejä ja perunamuusia+höyrytettyjä kasviksia. Mä olen nyt syönyt kolme päivää nakkikeittoa ja sitä riittää vielä pariksi päiväksi, mutta nyt välillä halusin jotain muuta. Huomenna jatkan nakkikeitolla :D. Se ei ole kyllä mikään makuelämys, ekan kerran tein,  tuskin teen toista kertaa. 

Vierailija
70/78 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronilaatikkoa lounaalla ja päivälliseksi pitsaa.

Vierailija
71/78 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin tänään, aina samaa tietysti.

Vierailija
72/78 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistettuja munia ja makaroonia. Olen köyhä enkä jaksa kokkailla.

Vierailija
73/78 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portobello”pihvi”, chimichurria ja chili-voitaateleita.

Vierailija
74/78 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfredo Inferno -pizza

Vierailija
75/78 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi häränhäntäkeittoa ja päivälliseksi tofu-kasviswokkia ja täysjyväriisiä.

Vierailija
76/78 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten teillä on ollut ihania ruokia! Nyt koronan aikaan olen laittanut itselleni säännön, etten saa käydä kaupassa kuin kerran viikossa ja se päivä on keskiviikko. Olen nyt käynyt jääkaappia lävitse ja sieltä löytyi tolkuton määrä kaalia ja porkkanaa. Siten tein kasvis-tofuwokkia vaikka en siitä erityisemmin tykkääkään. Lopuista kaaleista tein ison kulhon kaaliraastesalaattia oliiviöljy-sitruunamehukastikkeella. 

offtopic: luulen, että koronan jälkeen pidän voimassa tämän kerran viikossa kaupassa-säännön. Olen yksinasuva nainen ja aiemmin multa tuli ihan tolkuton määrä ruokahävikkiä. Nyt sain käytettyä mm. vehnäjauhopussin, jugurtin ja juuston jämät loppuun ja tein teeleipiä iltapalaksi. 

Vierailija
77/78 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tofu-nuudeli-wokkia ja vihersalaattia, suklaamuffinsit pyöräytin nopeasti jälkkäriksi lapsille.

Viikonloppuna yleensä syömme vain yhden lämpimän aterian, mutta äsken tuli vielä nälkä, söimme kasvissosekeittoa.

Vierailija
78/78 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia perunoita ja maitosipulikastiketta. Iltapalalle lämpimiä voileipiä ja kaakaota. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän