Mitä ruokaa teillä tänään?
Mulla just kinkkukiusaus uunissa, tykkään tehdä itse ihan oikeista perunoista niin ei tule sipulia jota taitaa niissä valmissekoituksissa olla. Joku colesaw-tyyppinen salaatti + kirsikkatomaatteja kaverina.
Kommentit (78)
Pastaa ja makkarakastiketta uunilenkistä, joka tuli ruokakassissa jonka sain koulun puolesta. En normaalisti syö mitään jauhomakkaraa mutta ihan hyväähän siitä tuli :)
Parsarisottoa ja sitruunaisia haukipihvejä
Nötkötistä tehtyjä lihapullia, perunat ja soossi. Ruisleipä ja punanen maito.
Pappardelle pastaa ja tonnikalakastike
Mitä tekis kanan fileesuikaleista?
Ryynimakkaraa, keitettyjä perunoita ja porkkanaraastetta. Juomana maito.
Lounaaksi oli pastaa ja uunissa valmistettua feta-kirsikkatomaattipaistosta. Nyt päivälliseksi tein juuri itse rouheisia sämpylöitä ja kaveriksi siihen ajattelin tehdä tonnikalasalaattia.
Lounaalla oli eilen tehtyä perunalihalaatikkoa. Päivällisellä kanaa ja parsakaalia, lisukkeena bulguria ja salaatti. Jälkiruokana mustikkapiirakkaa.
Illalla ja aamulla yleensä puuroa.
Aamupalaksi tein banaanilettuja ja puristin appelsiineista mehua. Lounaaksi makaronilaatikkoa ja porkkanalantturaastetta ananaksella. Illalliseksi on eilen tehtyä kanawokkia. Syödään aina pari lämmintä ruokaa per päivä.
Päivällä klo 13.30 oli kikhernepataa. Sivumennen sanoen suosittelen, oli hyvää. Jos joku haluaa syödä tänään perheessä vielä, niin sitä.
Oli täyttävää, ja itse syön illalla vain perunalimppua ja turkkilaista jogurttia pakastemarjoilla. Vaahterasiirappiakin ostin, en ole sitä 6 vuoteen käyttänyt.
Kasvislasagnea. Illalla pankojauhoilla friteerattuja kalapalleroita ja pottuja. Ei jaksa tehdä mitään jälkkäreitä.
Tonnikala lasagnea, varsiparsa- ja kukkakaalia. Mä oon nyt hurahtanut noihin varsiloihin.
Pääsiäiseltä jääneestä lampaasta lammaskaalia. Lakkoja ja rahkaa
Nyhtöpossua ja uunijuureksia. Jälkkäriksi mokkapaloja #koronakilot😬
Hesestä haettiin purilaisateriat. Nyt ei meinaa millään enää venyä tähän jatkuvaan kokkaamiseen.
Päivällä tehtiin kalakeittoa, kohta vietetään leffa-iltaa kotisohvalla ja iltapala taitaa koostua nyt herkuista ja dippivihanneksista..:D
Aamupäivällä munakokkelia, pekonia, papuja ja salaattia. Kohta silakkalaatikkoa salaatin kera. Illalla nuotiomakkaraa ja nokipannukahvia.