Mitä ruokaa teillä tänään?
Mulla just kinkkukiusaus uunissa, tykkään tehdä itse ihan oikeista perunoista niin ei tule sipulia jota taitaa niissä valmissekoituksissa olla. Joku colesaw-tyyppinen salaatti + kirsikkatomaatteja kaverina.
Kommentit (78)
Kikherne-kookoskeittoa. Iltapalaksi ehkä pizzapannaria. Marttojen sivuilla tuli ohje vastaan ja ajattelin testata.
Lempiruokaani.
Ilmaista ja lämmintä.
Lasagnea. Itelle kasvisversio munakoisolla, fetalla ja pinaatilla. Miehelle sitte jauhelihalla, vaalealla- ja tomaattikastikkeella.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo roukaa
Zinc
Mutta tässä kysytäänkin nyt ruokaa
Grillailtiin makkaraa, kanansiipiä, sipulia ja kesäkurpitsaa. Lohkoperunat uunissa ja fetasalaatti lisukkeeksi. Kasvissyöjä-nuorisolle lisäksi feta-pinaattipiirakkaa. Tuosta riittää ruokaa illaksi ja huomiseksikin.
Hamppareita, pihvit ja pekonit kohta grilliin, sämpylät kohoamassa liinan alla. Ai että nomnom.
Vierailija kirjoitti:
Lounaaksi: bresaola, rucola ja parmesaani, päälle oliiviöljyä ja balsamicoa. Punaviiniä.
Illalliseksi: katkarapu- kesäkurpitsarisottoa ja proseccoa juomaksi.
Mä rakastan bresaolaa samalla tavalla tarjottuna, vielä loraus sitruunamehua! Ihanaa kun Lidlissä on usein tarjouksessa.
Risottokin kelpaa aina
1
Kanan paistileikkeitä, riisiä ja vihersalaattia.
Riisipuuroa syötiin tossa 12 aikaan. :D Kohta kauppaan.
Malesialaista 5 ruokalajia ja jälkkäriksi valkosuklaapannacotta.
Illaksi taidetaan tilata kepsut.
Porsaanleike röstiperunoilla meni juuri. Illemmalla voisi syödä kalakeittoa.
M 45
Spagettia ja jauhelihakastike. Salaatti.
Kahvi ja pulla.
Kyseessä kahden keski-ikäisen talous.
Wokkia, jossa oli porkkanaa, parskaalia, paprikaa, cashew-pähkinöitä ja nuudeleita.
Tähdepäivä eli punajuuriröstejä, falafeleja, jauhelihapihvejä, feta-ranskankermakastiketta ja coleslaw sekä hasselbackan perunoita. Jälkkäriksi mokkapaloja, nekin perjantain peruja.
Eilisiä parsoja ja appelssinifetasalaattia. Sienicurrya ja riisiä.
Meillä on paistettua lohta ja ehketi riisiä. Salaattia. Mansikkarahkaa voisi tehdä iltapalalle.