Puhelinnumeron antaminen treffipalstalla
Kuinka nopeasti uskaltaisit antaa puhelinnumerosi treffipalstalla?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nyt en pitäisi outona sitäkään jos joku kertoo avoimesti itsestään.
Meistä moni on elänyt pienellä paikkakunnalla, ja hyvin usein ne muutkin samanikäiset tiedettiin nimeltä. Ja numero oli katsottavissa luettelosta.
Jos jossain tavattiin, niin kyllä se nimi kerrottiin, noin yleensä.Itselle on kyllä käynyt niitäkin tapauksia joissa mies on valehdellut nimensä.
Toisella kertaa mies antoi sähköpostin joka oli ihan eri nimellä, kertoi sitten vähän ajan päästä oikean nimensä, ennemmin tällaisia vainoharhaisia karttaisin.
Mutta nykyaikana luulisi kaikkien ymmärtävän että ensin prepaid-numeron antaminen on järkevää, jos siitä loukkaantuu niin sitten loukkaantuu.
Itse en kuitenkaan jaksaisi treffipalstan kautta tai anonyymillä s-postilla kauaa pitää yhteyttä.Miksi ei voisi tavata nopeasti? Puolen tunnin kahvihetki riittää selvittämään, kiinnostaako toinen kandidaatiksi parisuhteeseen/kevytsuhteeseen/seksisuhteeseen.
Milloin tapaaminen on nopeasti? Viikko ensimmäisen kontaktin jälkeen vai milloin?
Viikon sisällä on jo ihan nopeasti. Jos jommalla kummalla on lapsia, 2 viikkoakin on nopeasti, koska treffejä ei ole niin helppo järjestää. Kauppakeskukseen vaikka lounaalle. Se riittää alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meistä moni on elänyt pienellä paikkakunnalla, ja hyvin usein ne muutkin samanikäiset tiedettiin nimeltä. Ja numero oli katsottavissa luettelosta.
Jos jossain tavattiin, niin kyllä se nimi kerrottiin, noin yleensä.Itselle on kyllä käynyt niitäkin tapauksia joissa mies on valehdellut nimensä.
Toisella kertaa mies antoi sähköpostin joka oli ihan eri nimellä, kertoi sitten vähän ajan päästä oikean nimensä, ennemmin tällaisia vainoharhaisia karttaisin.
Mutta nykyaikana luulisi kaikkien ymmärtävän että ensin prepaid-numeron antaminen on järkevää, jos siitä loukkaantuu niin sitten loukkaantuu.
Itse en kuitenkaan jaksaisi treffipalstan kautta tai anonyymillä s-postilla kauaa pitää yhteyttä.Miksi ei voisi tavata nopeasti? Puolen tunnin kahvihetki riittää selvittämään, kiinnostaako toinen kandidaatiksi parisuhteeseen/kevytsuhteeseen/seksisuhteeseen.
Aina se ei ole mahdollista tavata nopeasti, näinä aikoina ei ole mitään kiirettä. Itse en asu isolla paikkakunnalla, joten se treffikumppanikin on saattanut olla kauempaa, ei ole noin vain mahdollista tavata.
Ja psykot eivät erotu puolen tunnin kahvihetkellä, joten ainoaa numeroa en antaisi silloinkaan.
Joten sanoisin että hommatkaa se prepaid, ne jotka mielellään viestivät sen treffipalstan kautta viikkoja käyvät siellä joka päivä ja luultavasti sinne jäävätkin vaikka toinen kuvittelisi seurustelevansa jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan numeroni, koska minulla on hyvä ihmistuntemus ja aika äkkiä tiedän, kenelle sen voi antaa.
Ootko koskaan joutunut katumaan?
En ole ja olen antanut usein nopeaa numeron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina se ei ole mahdollista tavata nopeasti, näinä aikoina ei ole mitään kiirettä. Itse en asu isolla paikkakunnalla, joten se treffikumppanikin on saattanut olla kauempaa, ei ole noin vain mahdollista tavata.
Ja psykot eivät erotu puolen tunnin kahvihetkellä, joten ainoaa numeroa en antaisi silloinkaan.
Joten sanoisin että hommatkaa se prepaid, ne jotka mielellään viestivät sen treffipalstan kautta viikkoja käyvät siellä joka päivä ja luultavasti sinne jäävätkin vaikka toinen kuvittelisi seurustelevansa jo.
Jos ei isossa kaupungissa, niin eri jutut.
Tinder on kuin luotu PK-seudulle, jossa suuresta väestöpohjasta johtuen on helppo treffata vaikka joka päivä uusi mies/nainen.
No siis en mä nyt oikeasti ymmärrä, mitä intiimiä on puhelinnumerossa. Eli joo, annan kyllä aika nopeasti, riippuu tilanteesta. Mulla on salainen numero, eli numeron perusteella minusta ei irtoa mitään tietoja. Jos miehestä tulisi riesa, niin estäisin hänen numeronsa.
Olen antanut numeron ehkä 5-6 miehelle. Yhden kanssa yhteydenpito jatkuu, muiden kanssa lopahtanut. Kukaan näistä muista ei ole häirinnyt mua mitenkään sen jälkeen, kun yhteydenpito loppui. En väitä, että mulla olisi hyvä ihmistuntemus, mutta suurin osa miehistä on kuitenkin jokseenkin normaaleja, ei ainakaan vaarallisia.
Vierailija kirjoitti:
No siis en mä nyt oikeasti ymmärrä, mitä intiimiä on puhelinnumerossa. Eli joo, annan kyllä aika nopeasti, riippuu tilanteesta. Mulla on salainen numero, eli numeron perusteella minusta ei irtoa mitään tietoja. Jos miehestä tulisi riesa, niin estäisin hänen numeronsa.
Olen antanut numeron ehkä 5-6 miehelle. Yhden kanssa yhteydenpito jatkuu, muiden kanssa lopahtanut. Kukaan näistä muista ei ole häirinnyt mua mitenkään sen jälkeen, kun yhteydenpito loppui. En väitä, että mulla olisi hyvä ihmistuntemus, mutta suurin osa miehistä on kuitenkin jokseenkin normaaleja, ei ainakaan vaarallisia.
Monilla on työsuhdeliittymä, jota ei välttämättä saa salaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En helposti anna puhelinnumeroa. Itselle puhelinnumero on jotenkin niin intiimi asia. Nykyaikana on muitakin tapoja viestitellä siihen asti, jos molemmat haluavat livenä nähdä.
Oisko sulla vinkata jotain viestintätapaa?
Esim kik messenger, ei tarvi kuin nimimerkin. Tai sitten skype, sielläkin voi viestitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ehdoton ei jutella kuvattoman kanssa?
Ehkä kannattaisi profillä kertoa, miksi ei kuvaa. Tinderissä näkee esim tekstejä "julkisen virkani vuoksi en voi laittaa kuvaa" tai "ammattini vuoksi saat kuvani yksityisviestinä".
Varmasti vähentää matchien määrää, jos ei ole kuvia.
Jos syynä on vaan se, että haluaa tavata kasvokkain?
Vierailija kirjoitti:
Puhelinnumeron avulla pystyy selvittämään kotiosoitteen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelinnumeron avulla pystyy selvittämään kotiosoitteen...
Ei pysty salaista numeroa. Eikä helposti sellaistakaan, joka ei ole salainen mutta jota ei ole annettu hakupalveluille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen vaiva laittautua useille kahvihetkille. Se on kuitenkin niin hakuammuntaa, jos ei ole edes puhelimessa puhuttu ensin. Jos mies ei anna numeroaan ennen tapaamista niin siirryn seuraavaan.
En ole treffipalstalla, mutta naiset saisivat kyllä soitella minulle.
On lian vaarallista antaa oma nro. Prepaid on ok.
Annan numeron helposti kiinnostaville, olenhan yli sadan ihmisen whatsapp-peliryhmissäkin eikä pelota :D
Vierailija kirjoitti:
On lian vaarallista antaa oma nro. Prepaid on ok.
Mikä siinä on vaarallista? Jos ei ole osoitettakaan laittanut mihinkään.
Milloin tapaaminen on nopeasti? Viikko ensimmäisen kontaktin jälkeen vai milloin?