Kehen vaihtaisitte Sanna Marinin? Minä vaihtaisin ehdottomasti Antti Lindmaniin joka hävisi pääministerikisan Sannalle.
Lindman on mies ja osaava. Sanna on nainen joka pelaa ihan muilla tekijöillä kuin osaamisellaan.
Kommentit (60)
En kehenkään. Meillä ei ole ollut yhtä hyvää pääministeriä vuosikausiin.
Pitäisi varmaan olla iloinen siitä että trollitehtaassa ei lomauteta
Toistaiseksi en vaihtaisi ketään ministeriä mihinkääm.
Antti Lindman on pelkkä kansanedustaja, ja hän on kaikissa tapauksissa sitä loppuun asti, ei kansanedustajaa voida vaihtaa.
Mutta ministerit voivat mennä vaihtoon.
Myös minä vaihtaisin Marinin heti Antti Lindtmaniin. Olisi paljon vakuuttavampaa, jos lehdistötilaisuuksissa olisi joku asiansa osaava mies tämän naisviisikon paikalla.
Jokaisella on omat vahvuutensa ja heikkoutensa, kukaan ei ole täydellinen.
Ai se omaneduntavoittelija, ministerin pesti ei muistaakseni kelvannut, perhesyyt.
Elina Lepomäkeen. Siinä on vahvaa johtajuutta tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Myös minä vaihtaisin Marinin heti Antti Lindtmaniin. Olisi paljon vakuuttavampaa, jos lehdistötilaisuuksissa olisi joku asiansa osaava mies tämän naisviisikon paikalla.
Lindtman sössi tilaisuutensa haastaa Rinne kun viimeksi pj:stä äänestettiin.
Sen jälkeen osoittautunut pelkäksi pyrkiriksi ja vastuunpakoilijaksi.
Arttu Lindeman - koska sillä on hieno hattu!
En kehenkään. Meillä on poikkeuksellisen rehellinen, ammattitaitoinen ja älykäs pääministeri, joka on lisäksi loistava esiintyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lindtman sössi tilaisuutensa haastaa Rinne kun viimeksi pj:stä äänestettiin.
Sen jälkeen osoittautunut pelkäksi pyrkiriksi ja vastuunpakoilijaksi.
Parempiakin haastateltavia olisi.
Vierailija kirjoitti:
En kehenkään. Meillä ei ole ollut yhtä hyvää pääministeriä vuosikausiin.
En ole demari, mutta Sanna Marin on ollut ihan nainen paikallaan tuossa pääministerin tehtävässä. Jos Antti Rinne olisi jatkunut niissä hommissa, niin mitähän kaikkea hän olisi jo ehtinyt möläytellä tässä koronakriisissä.
Johonkin vanhaan kurttuiseen mieheen tai naiseen. Huomio kiinnittyisi itse asiaan eikä toisarvoisiin juttuihin.
Vaihtaisin Petteri orpoon.
Hän ei kannata laumasuoja vaan tukahduttamista. Ihmishenkiä säästyisi.
Krista Kiuruun