Puolison 3 raskautta on tehnyt sen, etten halua enää häntä seksuaalisesti.
3 lasta 8v sisään ja nämä jättäneet jälkensä. En kokenut vuoteen enää häntä seksikkäänä ja vaimo valittaa kuolleesta seksielämästä.
Mitä tehdä. Ero vissiin helpoin..liian helppo ratkaisu?
Kommentit (41)
Teet sen ainoan mitä voit, eli kyselet vauva-palstalta neuvoja 🙄
Maksat vaimolle plastiikkakirurgiset korjaukset.
Vaikea tilanne. Oletteko kokeilleet seksiasuja tai erikoisempi seksijuttuja?
Eikö lapset merkitse sinulle mitään. Pelkkä p...u mielessä. Olet oksettava.
Jos mun mies kirjoittelisi av'lle meidän seksielämästä niin mä ainakin haluaisin eron heti.
No ei se vaimo siitä enää ainakaan kaunistu, joten uutta matoa koukkuun. Vai haluatko jatkaa näin koko loppuelämäsi
Ootko tosissas? Sinähän ne lapset olet alulle saattanut? Nyt sitten haluat erota kun vaimon kroppa ei ole sama kuin ennen raskauksia. Kyllä miehillä täytyy joku tärkeä osa puuttua päästä kun näitä tällaisia lukee...
Vierailija kirjoitti:
Et sinä ole mies. Et edes mikkihiiri. Surkea vätys.
Hän on ihminen. Eiköhän toi ole aika inhimillistä?
Joo ei tämä miesvihatrolli nyt oikein lähtenyt. Kokeile paremmalla onnella uudestaan.
Neljäs voisi korjata tilanteen. Useinhan jos parisuhteessa on joku ongelma, niin uusi vauva piristää.
Miksi tästä ei saa puhua?
Kyllä se nyt vaan vaikuttaa seksihaluihin jos toisen kroppa on kuin pommituksen jäljiltä.
Sittenhän teitä on kaksi. Oman kokemukseni ja kuulemani mukaan naisista tulee myös haluttomia samaa isää kohtaan useamman lapsen myötä.
Mä ihmettelen naisia joita panettaa rumana. Ite ainekin jos vähänkin lihon tai naama kukkii niin en halua että kukaan koskeekaan minuun.
Sähän olet jo lapsesi tehnyt niin voit vaikka tehdä kaikille palveluksen leikata munasi irti.
Avoin suhde molemmille!
T.vaimo ja äiti 😀
Että sillä lailla sitten teillä!?! Jätät sitten vaimon kolmen pienen lapsen kanssa yksin?? Olet kumminkin ollut osallisena siihen että hän on ne lapset saanut.
Ehkä kumminkin kannattais ensin yrittää korjata tilannetta jollain muulla tavalla kun eroamalla.
Vierailija kirjoitti:
Eikö lapset merkitse sinulle mitään. Pelkkä p...u mielessä. Olet oksettava.
Siis mitä?? Ei kai ketään tervettä ihmistä lapset kiihota?
Et sinä ole mies. Et edes mikkihiiri. Surkea vätys.