Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen töissä esimies raivostui kun ruokatuntiin venyi eikä vika ollut minussa

Vierailija
18.04.2020 |

Kävin hakemassa pitsan ja sen saamiseen meni melkein puolituntia, taukotilassa yritin syödä mahdolisemmina nopeastikin ja tämä raivohullu tuli huutamaan että töihin siittä ja heti. kostan mulkerolle tämän, haenko koronasaikkua pariviikkoa:D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä tauko teillä oikein on?

Vierailija
2/5 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuhan se sinusta. Kukaan ei pakottanut istumaan siellä taukotilassa enää ruokatauon jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/5 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua itteä ärsyttää työkaverit jotka venyttää sen 30 min ruokiksensa 45-60 min tauoksi, meillä kun on pakko mennä syömään vuorotellen. Odota siinä nyt sitten että toinen tulee ottamaan homman haltuun kun pääset syömään vasta jo seuraavan henkilön ruokatauon alkaessa..

Vierailija
5/5 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua itteä ärsyttää työkaverit jotka venyttää sen 30 min ruokiksensa 45-60 min tauoksi, meillä kun on pakko mennä syömään vuorotellen. Odota siinä nyt sitten että toinen tulee ottamaan homman haltuun kun pääset syömään vasta jo seuraavan henkilön ruokatauon alkaessa..

Mitä te oikein teettetyöksenne kun ei itse saa päättää milloin ja kenen kanssa menee syömään. Ei mulleole kukaa koskaan nalkuttanut vaikka välillä mennään kävellen toiseen ravintolaan syömään japelkästäin matkoihin kuluu yli tunti.

Hoidan kuitenkin työni ajallaan, hyvin ja laadukkaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän