Yliarvostetuin miesnäyttelijä kautta aikojen?
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Richard Gere on yliarvostettu näyttelijänä ja komistuksena.
Tätä tulin itsekin kommentoimaan.
Ja vielä muka hyvännäköinen ja komea. Just joo.
😂 sydäntenmurskaaja 😂
Vierailija kirjoitti:
Tom Cruise josta ei tunnu löytyvän kuin yksi asetus. Entistä rasittavammin tuo näkyy jos tuo on itse tuottamassa eli ei ole ketään joka voisi tomppaa yrittää töniä ulos mukavuusalueeltaan. Kubric yritti aikanaan ja se taisi olla vanhalle ohjaajalle liikaa kun jäi viimeiseksi elokuvaksi.
Just jep. Mutta sitten se toimiikin ihan täpöllä esim. Vaarallisen tehtävän Ethan.
Vierailija kirjoitti:
Matti Pellonpää. Yhden roolin näyttelijä.
Siis mitä! Peltsi on paras. Osasi elää roolin joka solullaan, pelkässä katseessakin oli enemmän ilmaisuvoimaa kuin missään mitä tiedän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tom Cruise josta ei tunnu löytyvän kuin yksi asetus. Entistä rasittavammin tuo näkyy jos tuo on itse tuottamassa eli ei ole ketään joka voisi tomppaa yrittää töniä ulos mukavuusalueeltaan. Kubric yritti aikanaan ja se taisi olla vanhalle ohjaajalle liikaa kun jäi viimeiseksi elokuvaksi.
Just jep. Mutta sitten se toimiikin ihan täpöllä esim. Vaarallisen tehtävän Ethan.
Moneenko kertaan sen saman elokuvan jaksaa katsoa uudelleen? Bonditkin on tavallaan sama elokuva mutta niissä sentään pääosanesittäjä ja vähän muukin muuttuu vuosikymmenien mittaan. Vaaralliset tehtävät on jo lähtiäisiksi vanhan 60-luvun idean toistoa ja sitten sitä samaa toistetaan leffasta toiseen cruisen pökkelöidessä yhtä ja samaa roolia yhdellä ilmeellään.
Jonny Depp on naisten mielestä seksimagneetti. Seksikkyyttä ei pidä aliarvioida.
Vierailija kirjoitti:
Jack Nicholson. Aina sama virne ja olemus joka leffassa, mitään syvällistä roolisuoritusta en ole häneltä nähnyt.
Oletko katsonut elokuvan Hellyyden ehdoilla?
Kirk Douglas taisi olla aika ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Jack Black, "the king of comedy", just joo...
Hyvä leffassa Holiday (joka mun lempparileffoja)
Annan myös ääneni Tom Cruiselle. Kylmä yksiulotteinen puunaama, joka vain kelluu roolista toiseen.
Toinen on Keanu Reeves. Sama ilmeettömyys ja tunteettomuus aina ja iänkaikkisesti.
Hugh Grant. Oh niiiiiin romanttinen taikinanaama aina samassa roolissa.
Mulla kans Nicholas Cage, joka on jo pari kertaa mainittu. Ei vain pysty katsomaan leffoja, joissa se on. Kaksi muuta inhokkiani ovat Bill Murray, joka kyllä osaa näytellä mutta jonka kasvoja ei jaksaisi katsella, ja Robert Downey Jr.
Kotimaisista Martti Suosalo ja Vesa Vierikko on sellaisia, joihin silmä on väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tom Cruise
Mun mielestä Cruise kyllä toimii vaikka osin toteuttaakin roolista toiseen jotenkin samaa kaavaa olla ihminen. Hän on siis jotenkin aina se sama.
Cruise teki huikean roolin Magnoliassa, joka ei ollut tavanomaista Hollywood-pullaa vaan episodielokuva.
Mutta muuten tuolle tasolle nousseelta ikoniselta näyttelijältä ohjaaja ei edes halua mitään muuta, kuin että hän esittää itseään. Ei irtiottoja, vaan samat maneerit kuin aina ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti Pellonpää. Yhden roolin näyttelijä.
Siis mitä! Peltsi on paras. Osasi elää roolin joka solullaan, pelkässä katseessakin oli enemmän ilmaisuvoimaa kuin missään mitä tiedän!
Mutta näytteli aina samaa hahmoa, oli sitten rooli mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Johnny Depp.
Näyttelee aina sitä samaa vähän erikoista, eksentristä hemmoa.
Lahjakas näyttelijä on sellainen, joka tekee erilaisia roolitöitä ja katsoja unohtaa sen, kuka sitä roolia on näyttelemässä. Johnny Depp rooli on aina alleviivatusti Johny Depp -rooli.
Johnny Depp on tehnyt parhaat roolinsa Tim Burtonin ohjaamissa elokuvissa eikä suinkaan merirosvona. Kieltämättä hänessä on samaa vikaa kuten monissa komiikoissa, että he päätyvät toistamaan samaa roolia yhä uudelleen.
Leonardo Dicaprio on Titanicissa aika surkea.
Vierailija kirjoitti:
Tompan parhaimpia elokuvia lienevät mm. biljardielokuva "The Color of Money" Paul Newmanin kanssa ja autistisen veljestä kertova "Rain Man" Dustin Hoffmanin kanssa, jolloin hänellä on riittävän vahvat vastanäyttelijät eikä kyseessä ole vain suoraviivainen toimintaelokuva.