Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä 69:ssä muka on niin kivaa? Karsea asento

Vierailija
18.04.2020 |

Miehet sitä tuntuvat aina pyytävän. Mielestäni surkein asento ikinä!

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tapa saada naiseni enää ottamaan suihin. Totakin asentoa harrastetaan erittäin vähän ja nopeasti. Ehkä viimeisen vuoden aikana 2 kertaa. Ei taida omakaan naiseni erityisemmin tykätä, ja tekee sitä mun mieliksi, mutta tavallista suihinottoa ei oo herunu enää vuosikausiin, edes esileikin muodossa.

Itse nuolen hänelle vaikka sata orkkua, mutta hän ei edes vatkaa, saati lutkuta kulliani. Varmaan 10 vuotta sitten sain vielä viimeset runkutukset ja imut, kunnes loppui kokonaan. Ei tee vaikka sanon, että olisi kivaa saada välillä itekin "spessu" kohtelua.

Vierailija
62/85 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä silloin tällöin ollaan kuusysissä. Vaimo on kontallaan päällä. Siinä on hyvä nuolla klitorista ja sormettaa ja samalla hän ottaa suihin. Hän kiihottuu siitä että saa imeä munaa ihan muutenkin. Usein käy niin että hän imee ja kun spermat purskahtaa suuhun hänellä tulee samalla nesteet minun päälle ja pillu pitää sormista kiinni. Ei usein kun on niin sotkuista. Ja siis vaimo pyytää tätä myös joskus. Entiset heilat eivät edes suostuneet kuin ehkä kokeilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän 69:stä kyljellään, se on jotenkin rennompi asento niin.

Saan imeä poikaystävän kovaa kalua ja hän työntelee dildoa peppuuni ja joskus imeekin minua

-tyttis

Vierailija
64/85 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukko imee pillistä kuumat.

Vierailija
65/85 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Ollista tuli kulkija, alkoi Ollin kurjuus.

Vierailija
66/85 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin, ihan yliarvostettua touhua! En minä pysty imemään samalla kun minua nuollaan, voihkin vain muna suussa  jolloin mies tietysti ärtyneenä lopettaa.

Jep, ihan perus ongelma jos yrittää multitaskata. Jos tekee (liian) montaa asiaa kerralla muttei mitään ihan kunnolla. Parempi olisi keskittyä yhteen asiaan eli joko imemään tai nauttimaan, ei molempia yhtä aikaa. Yhdyntä on sit sitä varten jos haluaa molemmille nautintoa yhtä aikaa (ja siinä voin kyllä hyvin mieluusti vaikka olla päällä, ei siis tartte miehen tehdä kaikkea "työtä"). Eikä se 69 nyt sinällään vastenmielistä ole, mutta ei myöskään erityisen nautinnollista. 

Vierailija
67/85 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin, ihan yliarvostettua touhua! En minä pysty imemään samalla kun minua nuollaan, voihkin vain muna suussa  jolloin mies tietysti ärtyneenä lopettaa.

Jep, ihan perus ongelma jos yrittää multitaskata. Jos tekee (liian) montaa asiaa kerralla muttei mitään ihan kunnolla. Parempi olisi keskittyä yhteen asiaan eli joko imemään tai nauttimaan, ei molempia yhtä aikaa. Yhdyntä on sit sitä varten jos haluaa molemmille nautintoa yhtä aikaa (ja siinä voin kyllä hyvin mieluusti vaikka olla päällä, ei siis tartte miehen tehdä kaikkea "työtä"). Eikä se 69 nyt sinällään vastenmielistä ole, mutta ei myöskään erityisen nautinnollista. 

Kaksi asiaa samaan aikaan on liikaa naisen putkiaivoille?

Vierailija
68/85 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saa nielun täyteen spermaa ja meinaa tukehtua.

Vierailija
69/85 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun saa nielun täyteen spermaa ja meinaa tukehtua.

Mistä oot? Tuu kylään 😊

Vierailija
70/85 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

69 on parasta niin, että minä makaan selälläni ja mies vieressä kyljellään. Silti ei suosikkiasento, koska kieli pillussa tekee sen, että en pysty keskittymään suihinottoon vaan se menee enemmän siihen, että mies vain lykkii minua suuhun. Kunnon suihinotto vaatii kielen  huulten ja käsien koordinaatiota sekä tahdin säätelemistä. Ei vaan pysty.

Vierailija
71/85 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kivaa vaihtelua joskus harvoin.

Vierailija
72/85 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten tosiaan kahden peniksellisen kesken 69 aina huippua!!! On ollut sekä miehiä että pippelityttöjä ja ihan mahtavaa hommaa (toki naisten kanssa enimmäkseen).

Erityisen parasta 69 on aamuisin! <3 ja aidon,rakkaudellisen suhteen tunnusmerkkinä ehdoton Ykkönen! :***

Vierailija
73/85 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kun on päällä ja  läsäyttää pillun naamalle ja alkaa ottaan suihin kuusysissä niin javot. Haukot henkeä ja nuolet kun eläin ja nainen imee kunnes laukeat muristen, voi veljet.

Vierailija
74/85 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

69:ssä naista on helppo nuolla, naisen pillu on hyvin näkyvillä, suun työskentely kalulla samaan aikaan tuntuu mahtavalle. Mahdollistaa myös naisen takapuolen hyväilyn sormin, jos nainen siitä tykkää.

Vierailija
75/85 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en pahemmin muutenkaan kiihotu peniksen imemisestä. Enkä silloin malttaisi imeä kun nautin kun mies nuolee minua.

Vierailija
76/85 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

69 on aivan huippu asento. Kun nainen on päällä näkymä on taivaallinen  ja siinä on tietynlainen valta-asetelma kun nainen junttaa takapuolensa miehen naamaan vaativasti. Siinäpä ei sitten auta kuin tehdä parhaansa naista miellyttääkseen. On muuten upeaa katseltavaa kun naisen pakarat alkaa nykimään, todella kaunis hetki

Vierailija
77/85 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras

Vierailija
78/85 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 20cm pituuseroa ja asento on kyllä vaikea toteuttaa ilman, että jompi kumpi kärsii. Sinänsä se molemminpuolinen saanti on kiihottavaa kyllä, että siksi sitä joskus tulee harrasteltua, mutta tosiaan pituuseron vuoksi aina jompaa kumpaa kohta sattuu selkään tms. vaikka yrittäisi kylkiasennossa sängyllä.

Vierailija
79/85 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä en pahemmin muutenkaan kiihotu peniksen imemisestä. Enkä silloin malttaisi imeä kun nautin kun mies nuolee minua.

Näin se meilläkin menee. Nainen saa 69 asennossa kieltä ja paksua sauvaa eikä malta kaluun koskea. Aikansa meuhkattuaan ja nautittuaan imee kyllä sitten minuakin kiitollisena

Vierailija
80/85 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijan pillu käryy niin hirveelle että oma kullikin käryää kusessa kun sitä käy paneen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi