Mikä siinä 69:ssä muka on niin kivaa? Karsea asento
Miehet sitä tuntuvat aina pyytävän. Mielestäni surkein asento ikinä!
Kommentit (85)
69:ssä nautin naisena olla alla. Nautin, kun mies nuolee ja imee pilluani, mutta koska minulle on suuri nautinto, tyydytys ja kiihottavaa saada toinen nauttimaan ja kiimoihinsa, rakastan sitä, että miehen kalu on niin syvällä kurkussa, että terska on nielussa! Tunnen kaikesta, miten vaikeaa miehen on pidätellä ja kun hän ei voi muuta kuin laueta! En tietenkään pysty nielemään spermaa eikä edes tarvitse, sillä sperma valuu automaattisesti vaivatta nielusta alas. Siinä hän on, upea mies, kaikkensa antaneena, kalu syvällä kurkussani.
No lähinnä siinä saa hyvän seksin hajun tuoksua
Meidän suhteessa minä useimmiten teen aloitteen kuusysiin. Tykkään toisinaan masturboida vatsallani, kun siinä saa ihan erilaista tuntumaa kuin selällään maatessa. Kuusysissä tuntuma on aika samantyylinen ja nautin siitä siksi kovasti. Onhan se myös aika tuhmaa olla hajareisin toisen naamalla ja samalla kuunnella miehen nautinnon ääniä kun annan suullisia iloja hänelle. Yleensä kuusysi päättyy mun orgasmiin ja sit siirrytään yhdyntään mut joskuss on vaan niin kuumaa että tullaan siinä molemmat yhtä aikaa. N36 suhteessa 20v
Nainen päällä. Näkee molemmat reiät ja pystyy nuolemaan niitä samalla kun munaa lutkutetaan.
Ei nyt ihan karsea asento sentään, mutta onhan niitä parempiakin. Mies tykkää enemmän meillä ja tuntuu itsestäkin ihan hyvältä, mutta saamaan en pysty siinä asennossa. Suihin on ihana kuitenkin ottaa samalla, kun mies kiihkoissaan nuolee. Kyljellään toi kuusysi on paljon parempi ja siinä pystyy tulemaan itsekin.
Koko perseen näkeminen reikineen on kiihottava näky. Ja voi nuolla ja imeä niitä kaikkia.
69 on seksin aatelia. En jättäisi väliin
En oikein tykkää. Nuolen kyllä miestäni muuten ja pidän siitä että mua nuollaan, mutta yhtäaikaa kun nämä tapahtuu en pysty omaan nautintoon, en tunne oikeastaan mitään
Muutenkin hankala olla siinä😅
Ehdottomasti kylkiasennossa, aivot narikkaan ja antaa mennä. Molemmilla on näkymät, molemmat kädet, hallinta ja rento kroppa käytössä. Takuuorgasmit mukavan hyväilytuokion päätteeksi. Loistavaa!
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti kylkiasennossa, aivot narikkaan ja antaa mennä. Molemmilla on näkymät, molemmat kädet, hallinta ja rento kroppa käytössä. Takuuorgasmit mukavan hyväilytuokion päätteeksi. Loistavaa!
Miten tossa saa nainen kropan rennoksi? Mieshän puristuu reisien väliin jos nainen on rentona. En koskaan oo saanu 69 kyljeltään orkkua kun toista jalkaa pitää pitää ilmassa tai jotain vasten. Ei oo mun orkkuasento alkuunkaan. Naaman päällä paljon helpompi kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tossa saa nainen kropan rennoksi? Mieshän puristuu reisien väliin jos nainen on rentona. En koskaan oo saanu 69 kyljeltään orkkua kun toista jalkaa pitää pitää ilmassa tai jotain vasten. Ei oo mun orkkuasento alkuunkaan. Naaman päällä paljon helpompi kaikin puolin.
Jopa on huono kunto, jos ei polvea jaksa koukussa pitää pystyssä, jalkapohja alustassa. Samoin mies, niin pääsen kunnolla hipelöimään persettä sisältä ja päältä.
kyllä sen haisevan pillun nuoleminen on haasteellista ja pitää seisokkia yllä mutta sen takia vaan että kun muijalla alkaa orkku tulla tikkaan mällit voimalla sen kitalakeen ja sen nielee ja imee koko ajan mikä tekee gutaa. muuten se ei niele mälliä mutta tuossa tilanteessa kyllä
Meillä aloite 69iin tulee yleensä vaimolta, vaikka eipä minulla toki mitään asentoa vastaan ole :) Upeat näkymät, naaman saa haudattua kunnolla tavaraan ja kieli yltää niin klitalle, välilihalle kuin anaalillekin. Nuolemisesta nauttimista toki hieman haittaa, se kun pitää välillä keskittyä siihen ettei lasti lähde liian nopsaan.
Vaimo sanoo pitävänsä asennosta koska kieli yltää niin hyvin joka paikkaan ja nuolluksi tuleminen tuntuu mahtavalta kun samalla on vehje (ja myönnettävä kyllä että joskus lastitkin) suussa. Usein vaimo lisäksi pyytää peukalolla kiusaamaan takapuolta; hieromaan anaalia ja välillä työntelemään peukkua sisään.
Itseasiassa vaimo pitää 69stä jopa enemmän niin päin että on itse alla, mutta tuo on mielestäni hankala asento. Tavara ei tule esiin yhtä herkullisesti ja tuntuu että joudun itse keskittymään siihen että kannattelen itseäni, jotten työnny liian syvälle. Vaimo puolestaan pitää siitä että ko asennossa on helppo kurkuttaa ja toisaalta syvyyskontrolli on täysin minulla.
/JiiPee
Menkää kylkiasentoon, niin ei tarvitse mitään kannatella. Helppoa ja mukavaa ja saa molemmat kädet käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Meillä aloite 69iin tulee yleensä vaimolta, vaikka eipä minulla toki mitään asentoa vastaan ole :) Upeat näkymät, naaman saa haudattua kunnolla tavaraan ja kieli yltää niin klitalle, välilihalle kuin anaalillekin. Nuolemisesta nauttimista toki hieman haittaa, se kun pitää välillä keskittyä siihen ettei lasti lähde liian nopsaan.
Vaimo sanoo pitävänsä asennosta koska kieli yltää niin hyvin joka paikkaan ja nuolluksi tuleminen tuntuu mahtavalta kun samalla on vehje (ja myönnettävä kyllä että joskus lastitkin) suussa. Usein vaimo lisäksi pyytää peukalolla kiusaamaan takapuolta; hieromaan anaalia ja välillä työntelemään peukkua sisään.
Itseasiassa vaimo pitää 69stä jopa enemmän niin päin että on itse alla, mutta tuo on mielestäni hankala asento. Tavara ei tule esiin yhtä herkullisesti ja tuntuu että joudun itse keskittymään siihen että kannattelen itseäni, jotten työnny liian syvälle. Vaimo puolestaan pitää
siitä että ko asennossa on helppo kurkuttaa ja toisaalta syvyyskontrolli on täysin minulla.
/JiiPee
Meillä 69 menee aina siihen, että rouva nousee polvilleen ja peruuttaa naamalleni. Siinä voi kivasti hoidella pillua sormilla, ja käytellä kieltä sitten välilihan ympäristössä ja käydä pyllyllä jos vaikuttaa siltä että hän on sillä tuulella. On aina yhtä mahtavaa, kun hänen orgasminsa alkaa näkyä ja tuntua.
Minua pitää näissä lämmittelyissä säästellä panoa varten, joten itselleni tuossa hommassa on lähinnä antamisen iloa (joka toki on hyvin hauskaa).
M55
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin huvittavaa. Naiset on kovin herkkiä valittamaan miten mies ei osaa huomioda naisen nautintoa seksissä. Sitten 69:stä puhuttaessa naiset sanoo etteivät voi nauttia jos pitää itse tehdä jotain. Mitenkäs se miehen nautinnon huomioiminen? Miksi miehen pitäisi siihen pystyä?
Juuri näin! Ja näköjään sekin on ihan höpöjuttua, että naiset muka pystyy tekemään montaa asiaa samanaikaisesti!!! :D
69 just aivan parasta sellaisen aaltoilevaan fiilistelyyn ja osa sitä onkin just se et joutuu "jännäalueelle"! On muuten selkein merki ikinä, kskaan: kaikki naiset, jotla tykkää 69, n muutenkin parhaita seksissä ja kumppaneina, ne muut on sitten sellaisia lahnailijoita jotka odottaa "saavansa hyvää seksiä" ja nilittäjiä.
Nenä peräaukossa ja suu pillussa. Mahtavaa!
69 on aivan parasta, mutta mies ei oikein enää taivu.
ei voi tehdä enää kun nainen tulee päälle ja levitän pakaroita niin sen mahanahkakasa painaa rintaa ja kurkkua niin että pois on mentävä