Mies ei suostu maksamaan vuokraa
Minulla on oma asunto ja olen alkanut tapailemaan miehen kanssa vakavasti. Olemme puhunut yhteen muutosta. Nyt ongelmana on että mies sanoi että jos hän asuisi kanssani hän ei suostuisi maksamaan vuokraa minulle koska kerryttäisi silloin minun omaisuutta. Mitä mieltä olette tästä?
Kommentit (219)
Jotain asumisesta tulee jokaisen maksaa. Oletko kysynyt miksi ottaisit omaan asuntoosi juuri hänet loisimaan? Kysypä sitä ja kerro täällä vastaus ;D
ratkaisuja on monia, mutta tuollaisen tyypin kanssa ei muuteta yhteen, usko kokemuksen ääntä.
No jos eroaisitte joutuisit maksamaan hänelle osuutensa. Vastikkeeseen voi osallistua ja ruokamenoihin mutta laina kannattaa maksaa aina itse.
Älä muuta yhteen ennen kuin saatte sovittua asumismaksut.
Pistäkää sun kämppä vuokralle ja muutat miehen asuntoon mistä maksat puolet vuokrasta.
Miten hän aikoo osallistua yhteisen huushollin ylläpitoon?
Vierailija kirjoitti:
Jotain asumisesta tulee jokaisen maksaa. Oletko kysynyt miksi ottaisit omaan asuntoosi juuri hänet loisimaan? Kysypä sitä ja kerro täällä vastaus ;D
ratkaisuja on monia, mutta tuollaisen tyypin kanssa ei muuteta yhteen, usko kokemuksen ääntä.
Hih hih
Ei tähän ole yhtä oikeaa vastausta, jokainen pari sopii tavallaan. Itse en voisi ottaa vuokraa puolisolta, puoliso on ihminen jonka kanssa jaetaan elämä, eikä sellainen josta hyödytään rahallisesti. Puolet kiinteistä asumiskuluista (vastike, vesi, sähkö, lainan korot) odottaisin tietysti maksavan, lainan lyhennyksen maksaisin itse. Jos puoliso haluaisi myös lyhentää lainaa (eli tavallaan maksaa vuokraa), toki saisi myös osuuden asunnosta paperillakin. Samaa odottaisin toisin päin, jos asuisin toisen omistamassa asunnossa.
No sitten äkkiä pyöräytät sille pari kolme lasta niin kyllä se muuttuu ja alkaa maksamaan kaikesta.
Miehet muuttuvat heti ihaniksi ja täydellisiksi kun niille tekee lapsia.
Hehe...tuo paljastaa, et ukko yrittää käyttää sua vaan taloudellisesti hyödykseen.
Idiootti olet, jos otat ukon luoksesi loisimaan.
Todennäköisesti kyse ei ole edes rakkaudesta, ainakaan miehen puolelta.
Tämähän on aivan loistava tilaisuus sopia maksusta luonnossa vuokraemännän kanssa. Minusta se olisi paljon creepympää harrastaa säännöllistä seksiä vuokraemännän kanssa, jolle maksaa erikseen myös vuokraa.
Vierailija kirjoitti:
Pistäkää sun kämppä vuokralle ja muutat miehen asuntoon mistä maksat puolet vuokrasta.
No siinä tapauksessa tuo mies kartuttaisi varallisuuttaan. Eihän tuo olisi reilua.
Eihän tuo mieskään olisi maksanut muuttaessaan nsisen luo asumaan mitään.
Ei välttämättä vuokraa, mutta tietysti ei kukaan ilmaiseksikaan voi asua.
En muuttaisi yhteen ennenkuin kuluista sovitaan yhteisymmärryksessä.
Jos on kovin takkuista tai tulee riita niin en silloinkaan. Ennustaa vaikeuksia myös jatkossa .
Kumpikaan ei saa käyttää toista hyväkseen.
Molempien nykyiset asunnot vuokralle ja hankitte yhteisen asunnon.
Naisen kämppä vuokralle, ja vuokraatte yhdessä toisen uuden asunnon ja kaikki puoliksi. Lähteekö mies siihen?
Ette tietty muuta yhteen kun ette saa sovittua asiaa fiksusti.
Se on sen tekosyy ettei tarvi muuttaa yksiin sun kanssas.
Mitä se mies ehdottaa? Hän kun ei kuitenkaan voi asua ilmaiseksikaan.
Samaa mieltä miehen kanssa.