Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä 69:ssä muka on niin kivaa? Karsea asento

Vierailija
18.04.2020 |

Miehet sitä tuntuvat aina pyytävän. Mielestäni surkein asento ikinä!

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ett kateeksi käy ..joita miss molemmat nauttii

Vierailija
22/85 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni se on ainakin sellaista fiilistelyä vaan, ei mikään ”nyt nautitaan”-asento.

Miehen mieliksi lähinnä.

En voi keskittyä siinä oikein imemiseen enkä myöskään nauttimiseen, kunnon imut ja omat nautinnot tulee niissä asennoissa missä vain toinen työskentelee ja toinen keskittyy nauttimaan.

Olen saanut sen kuvan, että ainakin joskus miehet vaan ovat niin innoissaan ja lennossa, etteivät malta keskittyä vaan olemaan kun nainen antaa suuseksiä, vaan haluavat pillun naamalle samalla.

Itse taas uppoan ihan täysin omaan nautintoon kun saan suuseksiä, ettei siinä voi kyllä mihinkään muuhun keskittyä.

Ja sitten valitetaan ettei miehet pysty tekemään kuin yhtä asiaa kerrallaan.

Jos ei osaa nauttia ja tuottaa toiselle hyvää samanaikaisesti, niin ei kai sille mitään voi. Mutta ainakin sitten voisi avoimesti myöntää usein se vaan on miehen huolehdittava sekä naisen että omasta tulemisesta.

Lisään vielä, että viestissäni luki nimenomaan, että ”miehen mieliksi lähinnä” - ja sitten sinä tulet ulisemaan, miten se on miehen huolehdittava kaikesta.

Vaikka nimenomaan oli, että ihan miestä varten tuota 69-asentoa harrastan.

Opettelisitko lukemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täällä kaikkiin nuolemisketjuihin käynyt kommentoimassa, miten inhoan että minua nuollaan enkä tule sillä ollenkaan. Vasta tämän ketjun nähdessäni tajusin että hei, tykkäänhän minä kuusysistä ja jopa saan orgasmin siinä! Inhoan varmaan vaan sitä kun pitää passiivisena vastaanottajana makoilla kun toinen tekee työt. 69:ssä on sellainen yhteinen tekemisen meininki, ei kerkeä mietiskellä että ”jaksaakohan tuo enää nuolla” ja orgasmi tulee ihan yllättäen kun keskittyy johonkin ihan muuhun kuin murehtimiseen ;) minusta yhtäaikainen nautinto on parempi kuin se, että passiivisena makoilen ja odotan että mies tekee kaikki työt.

Niin, ihmiset on erilaisia.

Minulle ei tulisi kyseeseenkään ajatella yhtään mitään silloin kun saan selälläni maaten suuseksiä, sillä siinä hetkessä näen vain tähtiä eikä päässä liiku ajatustakaan. Nautin vain.

Samanlaista tuntumaa en 69 tai miehen naamalla saa enkä siis niissä asennoissa tule, vaikka kivoja asentoja nekin noin muuten on.

Ylipäätään outo ajatus, että seksin aikana voisi murehtia mitään, kun itse ainakin olen niin hetkessä etten ajattele mitään. Mutta ihmiset on tosiaan erilaisia, kuulemma joku ajattelee kotitöitäkin seksin aikana (ja itse en ajattele kotitöitä ikinä, en tajua mitä ajattelemista niissä voisi olla).

Vierailija
24/85 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa taas korostuu hienosti miesten ja naisten välinen skisma siitä kumman nautintoa huomioidaan tai ei huomioida. Kommentti nro 5 oli mainiota luettavaa, miehet hoitaa homman yhteistuumin yhdessä. :D

Vierailija
25/85 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä keskustelussa taas korostuu hienosti miesten ja naisten välinen skisma siitä kumman nautintoa huomioidaan tai ei huomioida. Kommentti nro 5 oli mainiota luettavaa, miehet hoitaa homman yhteistuumin yhdessä. :D

Minä en ole ikinä skismannut mistään että kumman nautintoa huomioidaan tai ei huomioida, en ole törmännyt mieheen jota ei kiinnostaisi minun nautintoni enkä toisaalta mene sänkyyn miehen kanssa jonka nautinto ei kiinnosta minua.

Se, että joku sai vietyä viestini noin suuriin mittasuhteisiin ja tehtyä noin typeriä päätelmiä siitä, kertoo vain siitä ihmisestä.

Turha vääntää siitä mitään ”skismaa”, että joku on tollo ja olettaa omia.

-4

Vierailija
26/85 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täällä kaikkiin nuolemisketjuihin käynyt kommentoimassa, miten inhoan että minua nuollaan enkä tule sillä ollenkaan. Vasta tämän ketjun nähdessäni tajusin että hei, tykkäänhän minä kuusysistä ja jopa saan orgasmin siinä! Inhoan varmaan vaan sitä kun pitää passiivisena vastaanottajana makoilla kun toinen tekee työt. 69:ssä on sellainen yhteinen tekemisen meininki, ei kerkeä mietiskellä että ”jaksaakohan tuo enää nuolla” ja orgasmi tulee ihan yllättäen kun keskittyy johonkin ihan muuhun kuin murehtimiseen ;) minusta yhtäaikainen nautinto on parempi kuin se, että passiivisena makoilen ja odotan että mies tekee kaikki työt.

Niin, ihmiset on erilaisia.

Minulle ei tulisi kyseeseenkään ajatella yhtään mitään silloin kun saan selälläni maaten suuseksiä, sillä siinä hetkessä näen vain tähtiä eikä päässä liiku ajatustakaan. Nautin vain.

Samanlaista tuntumaa en 69 tai miehen naamalla saa enkä siis niissä asennoissa tule, vaikka kivoja asentoja nekin noin muuten on.

Ylipäätään outo ajatus, että seksin aikana voisi murehtia mitään, kun itse ainakin olen niin hetkessä etten ajattele mitään. Mutta ihmiset on tosiaan erilaisia, kuulemma joku ajattelee kotitöitäkin seksin aikana (ja itse en ajattele kotitöitä ikinä, en tajua mitä ajattelemista niissä voisi olla).

Tuolla murehtimisella nyt meinasin lähinnä sitä, että kun tiedän etten tule nuolemalla jos vain makaan paikallani, niin väkisinkin alkaa miettimään siinä puolen tunnin kohdalla että jokohan rakkaan miesparan niska ja leuka on ihan jumissa ja kieli krampissa, enkä ole lähelläkään tulemista. En siis nauti ajatuksesta, että toinen suurinpiirtein kärsii minun nautintoni vuoksi, ja vielä ihan turhaan, kun en oikeasti nauti. En minä mitään kotitöitä, kauppalistaa tai laskujen maksamista murehdi seksin aikana.

69 on miehelleni muutenkin helpompi asento (hänellä kävi nuorena joku haveri jossa niska ja leuka vahingoittui, rasittuvat ja tulevat siis kipeäksi helposti) kun pää saa levätä tyynyllä ja miehen mukaan leuatkaan ei kipeydy samalla tavalla tuossa asennossa. Itse tykkään tosiaan siitä, että tiedän ettei rakkaalleni aiheudu kipua minun tyydyttämisestäni, ja muutenkin minulla on siinä itselläkin tekemistä eli orgasmi tulee hyvin helposti siinä touhutessa, kun se munan imeminen kiihottaa itseäni. Kuusysissä saan myös peniksen todella syvälle kurkkuun, ja sekin lisää kiihotusta, samoin miehen ääntely kun tuollaiset temput hänelle teen. Kuten sanoit, näin me ollaan erilaisia!

Vierailija
27/85 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras asento suuseksiin. Aluksi vähän aikaa molemmat tekee mutta sitten keskitytään vain toisen nautintoon. Penis menee luonnollisessa asennossa vääntelemättä suuhun eikä miehen niska rasitu kun saa olla selinmakuulla eikä tarvitse köyristää niskaa kuten "perinteisessä" nuolemisasennossa

Vierailija
28/85 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös toisinpäin mahtavaa, eli vaimo selällään ja itse päällä. Meinaa luiskahtaa välillä kalu vaan liian syvälle kurkkuun. Hän saa lähes aina ennen minua ja sen jälkeen nousen pystympään asentoon ja hän nuolee palleja ja ns välilihan aluetta ja usein itellä lentää tässä vaiheessa koskematta kulliin lainkaan

Siis tää ois just parasta! Haluaisin niin että itse makaan sängyllä, mies seisoo sängyn reunalla ja kumartuu mun päälle, avaan miehen farkut ja alan imeä. Mies välillä keskittyy nuolemiseen ja välillä varovasti työntelee kalua mun kurkkuun. Vitsi ko pitää ollakin niin nössö ettei uskalla ehdottaa mitään!

Vierailija
29/85 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen näkökulmasta parasta on nimenomaan näkymä. Alla ollessa otat tukevan otteen pakaroista ja leväytät reiät auki ja annat kielen vaeltaa.

Tämä. Taivaalliset näkymät.

Paitsi jos pimppa sattuu olemaan ruma ja nainen lihava...

Vierailija
30/85 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin, ihan yliarvostettua touhua! En minä pysty imemään samalla kun minua nuollaan, voihkin vain muna suussa  jolloin mies tietysti ärtyneenä lopettaa.

Vierailija
31/85 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin huvittavaa. Naiset on kovin herkkiä valittamaan miten mies ei osaa huomioda naisen nautintoa seksissä. Sitten 69:stä puhuttaessa naiset sanoo etteivät voi nauttia jos pitää itse tehdä jotain. Mitenkäs se miehen nautinnon huomioiminen? Miksi miehen pitäisi siihen pystyä? 

Mitä helv...? En mä ainakaan ole koskaan väittänyt etteivätkö miehet huomioisi naista sängyssä. Itse teen enemmän kuin mielelläni asioita mistä mies nauttii, oli se sitten suihinotto, sormi pyllyyn tai vaikka sträppärillä paneminen. Kaikki käy.

Silti 69 on mielestäni tylsä asento, en pysty keskittymään antamiseen enkä saamiseen. Teen sitä ainoastaan (kappas vain) miehen mieliksi. Itse en saa siitä mitään irti.

Vierailija
32/85 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin teen 69 vain miehen mieliksi. Huono asento. Haluan vuorotellen: Minulle orgasmi nuolemalla, hänelle hyvä imutus sen jälkeen ja laukeaa suuhun tai sisääni, miten haluaa.

En pysty keskittymään omaan nautintooni samalla, jos ollaan 69:ssä, eli en nauti enkä koskaan laukea siinä.

Liikaa mainostettu ja turha asento.

Vierailija
33/85 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tuli mieleen eräs nainen joka ei pystynyt olemaan 69:ssä. Hän sanoi että pakko ottaa vuorotellen nämä suuseksihommat, koska hän saattaa vahingossa puraista kyrvän poikki jos yhtäkkiä tekeekin megahöpöä kun saa piparinnuolentaa samaan aikaan...... no tuskin nyt ihan irtipoikki olisi mennyt mutta todetaanko nyt vaikka että en uskaltanut ottaa riskiä....

Vierailija
34/85 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin huvittavaa. Naiset on kovin herkkiä valittamaan miten mies ei osaa huomioda naisen nautintoa seksissä. Sitten 69:stä puhuttaessa naiset sanoo etteivät voi nauttia jos pitää itse tehdä jotain. Mitenkäs se miehen nautinnon huomioiminen? Miksi miehen pitäisi siihen pystyä? 

Minä en ole _ikinä_, toistan KOSKAAN elämässäni sanonut tai edes ajatellut, ettei miehet osaa huomioida naista seksissä. Never.

Ja sinä vedät tuollaiset ulinat siitä, ettei 69 ole minulle erityisen nautinnollinen asento. Lol.

T: viestin nro 4 kirjoittaja eli se, jonka viestistä sait kimmokkeen uhriutumisellesi

Ei se kimmoke mistään yksittäisestä viestistä tullut. Ehkä se yksi viesti oli se, joka vaan katkaisi kamelin selän. Kyllä tuota naisten valittamista siitä miten miehet ei huomioi tai eivät osaa tehdä kuin yhtä asiaa kerrallaan, löytyy lähes joka viikko tältäkin palstalta. 

Vierailija
35/85 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni se on ainakin sellaista fiilistelyä vaan, ei mikään ”nyt nautitaan”-asento.

Miehen mieliksi lähinnä.

En voi keskittyä siinä oikein imemiseen enkä myöskään nauttimiseen, kunnon imut ja omat nautinnot tulee niissä asennoissa missä vain toinen työskentelee ja toinen keskittyy nauttimaan.

Olen saanut sen kuvan, että ainakin joskus miehet vaan ovat niin innoissaan ja lennossa, etteivät malta keskittyä vaan olemaan kun nainen antaa suuseksiä, vaan haluavat pillun naamalle samalla.

Itse taas uppoan ihan täysin omaan nautintoon kun saan suuseksiä, ettei siinä voi kyllä mihinkään muuhun keskittyä.

Ja sitten valitetaan ettei miehet pysty tekemään kuin yhtä asiaa kerrallaan.

Jos ei osaa nauttia ja tuottaa toiselle hyvää samanaikaisesti, niin ei kai sille mitään voi. Mutta ainakin sitten voisi avoimesti myöntää usein se vaan on miehen huolehdittava sekä naisen että omasta tulemisesta.

Lisään vielä, että viestissäni luki nimenomaan, että ”miehen mieliksi lähinnä” - ja sitten sinä tulet ulisemaan, miten se on miehen huolehdittava kaikesta.

Vaikka nimenomaan oli, että ihan miestä varten tuota 69-asentoa harrastan.

Opettelisitko lukemaan?

Luuletko oikeasti että kaikki täällä on vain sinusta kiinnostuneita? Monet pyrkivät keskustelemaan asioista yleisellä tasolla eikä vain henkilökohtaisesti yksittäisen viestin kirjoittajan elämästä.

Heräisitkö tähän maailmaan?

Vierailija
36/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa tuo 69 oli usein alkulämmittelyä. Yleensä se meni niin, että olin alla ja nuolin ja tyttöystävä päällä ja melan varressa kiinni. Hän ei vain pystynyt kiihotukseltaan ottamaan kunnolla suihin, vaikka yritti. Hän vain huohotti ja tärisi päälläni, kun tein suullani hommia. Oli aina mahtava tunne, kun hänen reidet alkoivat tärisemään ja sen jälkeen hän lysähti voimattomana päälleni. Sitten vähän nostin käsilläni peppua ja jatkoin taas nuolemista. Tyttöystävä ei kyennyt keskittymään minun imuttamiseeni, mutta ei se haitannut. Näin oli kivaa ja nautin hänen nautinnostaan. Hänen kanssaan seksi sujui, mutta arkielämä meni päin helvettiä.

Nyxän kanssa asia on toisin päin  :-(

Olis vaan niin hemmetin kiva iloitella, touhuta ja käyttää mielikuvistusta, mutta ei...

Vierailija
37/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exän kanssa tuo 69 oli usein alkulämmittelyä. Yleensä se meni niin, että olin alla ja nuolin ja tyttöystävä päällä ja melan varressa kiinni. Hän ei vain pystynyt kiihotukseltaan ottamaan kunnolla suihin, vaikka yritti. Hän vain huohotti ja tärisi päälläni, kun tein suullani hommia. Oli aina mahtava tunne, kun hänen reidet alkoivat tärisemään ja sen jälkeen hän lysähti voimattomana päälleni. Sitten vähän nostin käsilläni peppua ja jatkoin taas nuolemista. Tyttöystävä ei kyennyt keskittymään minun imuttamiseeni, mutta ei se haitannut. Näin oli kivaa ja nautin hänen nautinnostaan. Hänen kanssaan seksi sujui, mutta arkielämä meni päin helvettiä.

Nyxän kanssa asia on toisin päin  :-(

Olis vaan niin hemmetin kiva iloitella, touhuta ja käyttää mielikuvistusta, mutta ei...

Kannattaa myös miettiä onko ihan pakko olla parisuhteessa koko ajan, ja virläpä sellaisissa jotka ovat huonoja joiltain osin. Mitäpä jos nauttisit ihmisistä vapaasti kunnes löydät sen joka vastaa kaikin tavoin toivomaasi?

Vierailija
38/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, tuli mieleen eräs nainen joka ei pystynyt olemaan 69:ssä. Hän sanoi että pakko ottaa vuorotellen nämä suuseksihommat, koska hän saattaa vahingossa puraista kyrvän poikki jos yhtäkkiä tekeekin megahöpöä kun saa piparinnuolentaa samaan aikaan...... no tuskin nyt ihan irtipoikki olisi mennyt mutta todetaanko nyt vaikka että en uskaltanut ottaa riskiä....

Hah! xD

Meinasin olla kommentoimatta tähän aiheeseen mitään, mutta kommenttisi kohdalla oli pakko!

Olen itse naisena suhteessa, jossa 69 toimii molemmilla.

Ainoa ongelma oli alun hermoilun ja epävarmuuden hellittäessä se, että pelkäsin purevani ukko kultaani vahingossa :D

Ongelma ratkesi puhumalla ja naureskelemalla, kun sovittiin minun siirtyvän aina tarvittaessa hetkeksi käsi hommiin.

En tiedä, saatan kuvitellakkin, mutta mies taitaa kiihottua tästä tilanteesta, kun tietää mitä on kohta tulossa.

Vierailija
39/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras asento niin päin, että miehenä olen päällä. Emo voi samalla sormeilla ja nuoleskella kasseja ja sitä pimeintä puolta. Välillä meinaa luiskahtaa vaan kalu liian syvälle, kun tekee tarpeeksi hyvää. Molemmat laukeaa näin. Itse tulen suunnilleen rinnoille vaimon samalla nuollessa sieltä alempaa. Suuhun ei voi tästä tulla, tai kuulemma tukehtuu.

Vierailija
40/85 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimainostettu asento. Aivan typerä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän