Mikä tekee ihmisestä mulkun?
Kommentit (107)
Kateelliset on enemmän mulkkuja kuin itse kateuden kohde jota haukutaan mulkuksi
Huono itsetunto, itseviha, tyhmyys, ikävä lapsuus, kateellisuus, kyvyttömyys nähdä oikeaa vaivaa oman elämänsä eteen...
Zinc, mulkkuuden oire on jankuttaa samoja tyhmiä mielipiteitä päivästä toiseen eikä tajua, että ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Zinc, mulkkuuden oire on jankuttaa samoja tyhmiä mielipiteitä päivästä toiseen eikä tajua, että ketään ei kiinnosta.
Niin juuri. Lisäksi hän on niin tyhmä että yrittää välillä tehdä aloituksia jostain harmittomasta aiheesta (kuten nyt joku yrttien kasvatus), mutta ei ymmärrä, että kun on muuten mulkku, ei ketään kiinnosta keskustella edes sellaisista aiheista hänen kanssaan. Siinähän keskustelee itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli kamala pomo. Hän ei kuitenkaan ollut mulkku. Hän oikeasti ajatteli olevansa pätevä ja tehokas ja tekevänsä oikein. Mulkku on jollain tapaa tietoinen, että "samat säännöt eivät koske häntä".
Mulla taas oli alainen joka luuli tietävänsä, muttei tiennyt puoliakaan miksi asioita tehtiin miten tehtiin ..
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kiinnostavan vastata kuitenkin ;)
Zinc
Suomalaisuus tekee ihmisestä mulkun.
Raahataan koko perhe esim. korona-aikana kauppaan eikä ymmärretä kieltää, opastaa ja neuvoa lapsia.
Suomlaisten ylivertaisuuden tunne ja minä selviän enkä tarvitse muita aiheuttaa myötähäpeää
ja samalla tekee suomalaisista muiden silmissä mulkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli kamala pomo. Hän ei kuitenkaan ollut mulkku. Hän oikeasti ajatteli olevansa pätevä ja tehokas ja tekevänsä oikein. Mulkku on jollain tapaa tietoinen, että "samat säännöt eivät koske häntä".
Mulla taas oli alainen joka luuli tietävänsä, muttei tiennyt puoliakaan miksi asioita tehtiin miten tehtiin ..
Zinc
Nyt riittää jo demonstrointi! Kaikille tuli jo selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset on enemmän mulkkuja kuin itse kateuden kohde jota haukutaan mulkuksi
Tämä !
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Nyt riittää jo demonstrointi! Kaikille tuli jo selväksi.
Sinähän et sitä päätä
Zinc
Yleensäkään mun alaiset ei anna mulle ohjeita, vaan MINÄ annan ohjeet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä !
Zinc
Hei, havainnollistaminen riittää! Selvä?
Joidenkin mielestä säännöt koskee pomoa, mutta ei enää silloin kun se sääntöjen omasta päästä keksivä alainen lähtee kotiin, kun kello lyö 16.
Pomo jää tekemään vielä töitä, jos ne on kesken, kun ei voi lähteä kotiin kesken päivän.
Silloin säännöt ovat eri pomolle alaisenkin mielestä. Muuten pitäisi mennä samoille säännöillä.
Zinc
Ei se niin mene
Töykeät, kylmät ja muiden kiltteyden hyväksikäyttäjät.
He eivät koskaan ole tehneet mitään väärin omasta mielestään, ovat täysin sokeita omalle käytökselle. Sitten ihmettelevät jos/kun toinen suuttuu.
Hankalia ihmisiä ovat, harmi kun en ole oikein ikinä nähnyt että m#lkut muuttuisi myötätuntoisiksi ja lämpimiksi ihmisiksi jotka aidosti välittäisi muista.
Tai voiko sille alaiselle soittaa lomalla, että tule heti töihin, koneet hajosivat ?
Käykö se sinulle ?
Zinc
Tai voiko sille alaiselle soittaa lomalla, että tule heti töihin, koneet hajosivat ?
Käykö se sinulle ?
Zinc
Selkäänpuukottaja, valehtelija, juoruilija.