Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tekee ihmisestä mulkun?

Vierailija
18.04.2020 |

Mielipiteitä?

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäänpuukottaja, valehtelija, juoruilija.

Vierailija
42/107 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maineenpilaaja

Vierailija
44/107 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset on enemmän mulkkuja kuin itse kateuden kohde jota haukutaan mulkuksi

Vierailija
45/107 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto, itseviha, tyhmyys, ikävä lapsuus, kateellisuus, kyvyttömyys nähdä oikeaa vaivaa oman elämänsä eteen...

Vierailija
46/107 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y-kromosomi

Vierailija
47/107 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys ja suppeakatseisuus.

Vierailija
48/107 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zinc, mulkkuuden oire on jankuttaa samoja tyhmiä mielipiteitä päivästä toiseen eikä tajua, että ketään ei kiinnosta.

Vierailija
49/107 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zinc, mulkkuuden oire on jankuttaa samoja tyhmiä mielipiteitä päivästä toiseen eikä tajua, että ketään ei kiinnosta.

Niin juuri. Lisäksi hän on niin tyhmä että yrittää välillä tehdä aloituksia jostain harmittomasta aiheesta (kuten nyt joku yrttien kasvatus), mutta ei ymmärrä, että kun on muuten mulkku, ei ketään kiinnosta keskustella edes sellaisista aiheista hänen kanssaan. Siinähän keskustelee itsekseen.

Vierailija
50/107 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kamala pomo. Hän ei kuitenkaan ollut mulkku. Hän oikeasti ajatteli olevansa pätevä ja tehokas ja tekevänsä oikein. Mulkku on jollain tapaa tietoinen, että "samat säännöt eivät koske häntä".

Mulla taas oli alainen joka luuli tietävänsä, muttei tiennyt puoliakaan miksi asioita tehtiin miten tehtiin ..

Zinc

Vierailija
51/107 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää kiinnostavan vastata kuitenkin ;)

Zinc

Vierailija
52/107 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisuus tekee ihmisestä mulkun.

Raahataan koko perhe esim. korona-aikana kauppaan eikä ymmärretä kieltää, opastaa ja neuvoa lapsia.

Suomlaisten ylivertaisuuden tunne ja minä selviän enkä tarvitse muita aiheuttaa myötähäpeää

ja samalla tekee suomalaisista muiden silmissä mulkkuja.

Vierailija
53/107 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kamala pomo. Hän ei kuitenkaan ollut mulkku. Hän oikeasti ajatteli olevansa pätevä ja tehokas ja tekevänsä oikein. Mulkku on jollain tapaa tietoinen, että "samat säännöt eivät koske häntä".

Mulla taas oli alainen joka luuli tietävänsä, muttei tiennyt puoliakaan miksi asioita tehtiin miten tehtiin ..

Zinc

Nyt riittää jo demonstrointi! Kaikille tuli jo selväksi.

Vierailija
54/107 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset on enemmän mulkkuja kuin itse kateuden kohde jota haukutaan mulkuksi

Tämä !

Zinc

Vierailija
55/107 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Nyt riittää jo demonstrointi! Kaikille tuli jo selväksi.

Sinähän et sitä päätä

Zinc

Yleensäkään mun alaiset ei anna mulle ohjeita, vaan MINÄ annan ohjeet

Vierailija
56/107 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä !

Zinc

Hei, havainnollistaminen riittää! Selvä?

Vierailija
57/107 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mielestä säännöt koskee pomoa, mutta ei enää silloin kun se sääntöjen omasta päästä keksivä alainen lähtee kotiin, kun kello lyö 16. 

Pomo jää tekemään vielä töitä, jos ne on kesken, kun ei voi lähteä kotiin kesken päivän. 

Silloin säännöt ovat eri pomolle alaisenkin mielestä. Muuten pitäisi mennä samoille säännöillä.

Zinc

Ei se niin mene

Vierailija
58/107 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töykeät, kylmät ja muiden kiltteyden hyväksikäyttäjät.

He eivät koskaan ole tehneet mitään väärin omasta mielestään, ovat täysin sokeita omalle käytökselle. Sitten ihmettelevät jos/kun toinen suuttuu.

Hankalia ihmisiä ovat, harmi kun en ole oikein ikinä nähnyt että m#lkut muuttuisi myötätuntoisiksi ja lämpimiksi ihmisiksi jotka aidosti välittäisi muista.

Vierailija
59/107 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voiko sille alaiselle soittaa lomalla, että tule heti töihin, koneet hajosivat  ?

Käykö se sinulle ?

Zinc

Vierailija
60/107 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voiko sille alaiselle soittaa lomalla, että tule heti töihin, koneet hajosivat  ?

Käykö se sinulle ?

Zinc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi