Mikä tekee ihmisestä mulkun?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zincillä menee lujaa :D
Jokuhan se mulle kirjoitti 5 viestiä, etten saisi kirjoitella 5 viestiä, että olen sitä sun tätä.
Sillä menee lujaa ;)
Zinc
Mulkku on usein myös vainoharhainen hihittelijä.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies, olet lapsellinen suunsoittaja jolle huomionhuoraus on elämäntapa. Miesvauva, et mulkku, mulkut ei asu av:lla, niillä on elämä.
Täh :D kyllä täällä mulkkuja piisaa. Oletko uusi tällä palstalla kenties?
- eri
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies, olet lapsellinen suunsoittaja jolle huomionhuoraus on elämäntapa. Miesvauva, et mulkku, mulkut ei asu av:lla, niillä on elämä.
Olen eri mieltä. Olethan sinäkin täällä ja mulkku
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- eri
Aivan !
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zincillä menee lujaa :D
Jokuhan se mulle kirjoitti 5 viestiä, etten saisi kirjoitella 5 viestiä, että olen sitä sun tätä.
Sillä menee lujaa ;)
Zinc
Mulkku on usein myös vainoharhainen hihittelijä.
Puhutko sukulaisistasi ?
Zinc
Ehkä liian läheisistä sukulaisista ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- eri
Aivan !
Zinc
Vihdoinkin saimme tunnustuksen. Mulkku tunnustaa kaiken kansan edessä olevansa mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- eri
Aivan !
Zinc
Vihdoinkin saimme tunnustuksen. Mulkku tunnustaa kaiken kansan edessä olevansa mulkku.
Kieroilu, aivan täysin suora valehtelu
Minkä se tekeekään sinusta ?
Zinc
Laumasieluisuus. Ei elä omaa elämää. Hallitsevuus. Väkivaltaisuus. Juoruilu.
Ei yritäkään kehittyä.
Käenpoika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- eri
Aivan !
Zinc
Zinc
Sinkkumies taas nousuhumalassa uhoamassa. Jäänyt teini-ikäisenä jengin ulkopuolelle... seuraus pysyvä päänsairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- eri
Aivan !
Zinc
Zinc
Myös mukahauskoista letkautuksista ja besserwisseröinnistä tunnistaa pesunkestävän mulkun.
Noora Tähtinen on mulkku, koska kun menet hänen potilaakseen, hän repii hampaan irti. Hän myös paskoo sun kasvot samalla. Oikea puoli turpoaa, ja jää "löysäksi". Jättää helvetinmoiset kivut myös jälkeensä.
En tiedä miksi tuo yksi riekkuu täällä; kirjoitin sen pomoviestin ja anteeksi jos et ymmärtänyt, että tarkoitin ns sosiaalisia normeja (joista mulkut luistavat), en niinkään työaikoja (jotka tietysti ovat työntekijällä ja pomolla eri). Olen myös itse ollut pomo, joten ei olisi tarvinnut päteä monologia noin montaa viestiä. Tässä sulle 5 sekuntia huomiota. Kiitos näkemiin.
Vuokralaisista kahdeksasta viisi ollut täys mulkkuja. Niin ehkä ihmistä yleensä tämä sama määrä on mulkkuja? Järisyttävän kusipäitä.
Esim. ylimielisyys, itsekkyys, muiden kustannuksella pilailu, muiden kiusaaminen henkisesti ja fyysisesti, toisille nauraminen, veetuilu väärässä paikassa, vitsailu asioille mitkä eivät ole edes mustaa huumoria. Lisää mulkkumaisuutta lisää se jos näistä asioista voi henkilölle huomauttaa ja ei mitään vaikutusta.
Ei myönnä virheitään, ei tunne katumusta ja "MINULLA Son oikeus". ahne, myötätunnoton omaan napaan tuijottaja. Usein myös jotenkin laskelmoiva eli laskee kaikelle jonkun hyödyn ennenkuin lähtee mukaan. Ei pyydä koskaan anteeksi mitään. Tai jos pyytää niin sillä on joku hinta eli asiasta pitää saada hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMW
Kumpi on syy ja kumpi seuraus? Tekeekö bemari mulkuksi vat aiheuttaako mulkkuus autovalinnan?
jälkimmäinen ehdottomasti 😆
Olen se joka tuon BMW:n kirjoitti.
Olen omistanut monta Bemaria ja nytkin on tallissa yksi.
Kun ensimmäisen BMW:n hankin niin yllätyin miten muitten autoilijoiden suhtautuminen muuttui. (Ei tietenkään kaikkien mutta monen.)
Kaistanvaihto muuttui vaikeammaksi ja kiilailu lisääntyi. Liikennevaloissa tultiin pörisyttämään moottoria viereiselle kaistalle merkiksi halusta ottaa kisaa.