Mikä tekee ihmisestä mulkun?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
BMW
Kumpi on syy ja kumpi seuraus? Tekeekö bemari mulkuksi vat aiheuttaako mulkkuus autovalinnan?
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus
Ja keskusta. Yhtään normaalia ihmistä en näistä tiedä. Itsekkäitä kusipäitä.
Kokoomukseen liittyvät ovat mulkkuja jo valmiiksi. Persuiksi liittyvät ovat sellaisia, jotka ovat saaneet tarpeekseen siitä, että mulkut ovat heitä jatkuvasti sortaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMW
Kumpi on syy ja kumpi seuraus? Tekeekö bemari mulkuksi vat aiheuttaako mulkkuus autovalinnan?
Ajelen nyt ranskanpatongilla, eikä kiinnosta vaikka se on ruma rottelo kun vaan kuljettaa paikasta toiseen. Voisin kuvitella, että ihan samaan malliin suhtautuisin siihen BMW:eenkin jos sellainen alle eksyisi. Tosin voisi alkaa vähän tympimään muiden mulkkumaiset asenteet liikenteessä ja muuallakin, eräältä tutulta oli heti tuulilasi rikottu kun BMW:n hommasi. Vaikuttaisi siis siltä, että se automerkki aiheuttaa mulkkuutta usein myös muissa kuin siinä auton omistajassa.
Surkastuneet aivot, joissa toimii lähinnä mantelitumake.
Se että he kuvittelevat muiden henkilökohtaisten asioiden olevan myös heidän asioita.
Työvoimatoimiston palvelukseen tai parkkipirkoksi työllistyminen tekee mulkun
Vierailija kirjoitti:
Luettelette oireita, ettekä syitä
Zinc
Niinkuin palstalla yleensäkin ollaan täysin kujalla
Kerro sinä, kun olet virallinen palstamulkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMW
Ajelen nyt ranskanpatongilla, eikä kiinnosta vaikka se on ruma rottelo kun vaan kuljettaa paikasta toiseen. Voisin kuvitella, että ihan samaan malliin suhtautuisin siihen BMW:eenkin jos sellainen alle eksyisi. Tosin voisi alkaa vähän tympimään muiden mulkkumaiset asenteet liikenteessä ja muuallakin, eräältä tutulta oli heti tuulilasi rikottu kun BMW:n hommasi. Vaikuttaisi siis siltä, että se automerkki aiheuttaa mulkkuutta usein myös muissa kuin siinä auton omistajassa.
Minulta rikottiin Toyota Corolla. Jostain syystä egoni kesti sen enkä vetänyt tuollaisia teorioita hatustani vaan tein ilmoituksen ilkivallasta.
Eli väitän, että BMW ostetaan kompensoimaan heikkoa egoa. Sitä sitten muutenkin koetetaan pönkittää mulqqumaisella käytöksellä.
Mulqut, möyhääjät, aggressiiviset ja heterouttaan joka käänteessä jankuttavat ovat epävarmoja pelkureita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Toisten leimaajat on itse mulkkuja
Zinc
Täyttänet kriteerit heittämällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMW
Minulta rikottiin Toyota Corolla. Jostain syystä egoni kesti sen enkä vetänyt tuollaisia teorioita hatustani vaan tein ilmoituksen ilkivallasta.
Eli väitän, että BMW ostetaan kompensoimaan heikkoa egoa. Sitä sitten muutenkin koetetaan pönkittää mulqqumaisella käytöksellä.
Teoriaa kyllä aika hyvin tukee se fakta, että BMW ehti olla ehkä päivän ennen ilkivallantekoa. Sitä aiemmin oli joku muunmerkkinen auto saanut olla vuodet rauhassa samassa paikassa.
tukki omassa .. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Zinc
Joku on kertonut sinulle tuonkin koska et ole koskaan keksinyt yhtään ajatusta, mulkku.
Hyväksikäyttö, valehtelee jotta saa seksiä.
Minulla oli kamala pomo. Hän ei kuitenkaan ollut mulkku. Hän oikeasti ajatteli olevansa pätevä ja tehokas ja tekevänsä oikein. Mulkku on jollain tapaa tietoinen, että "samat säännöt eivät koske häntä".
Luonne ja käytös ja se että ei minkäänlaisia käytöstapoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Zinc
Mutta jos koko palsta on sitä mieltä että sinä olet mulkku, niin kyllä minä kallistuisin siihen, että se on demokraattinen totuus. Zinccis on mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Zinc
Mutta jos koko palsta on sitä mieltä että sinä olet mulkku, niin kyllä minä kallistuisin siihen, että se on demokraattinen totuus. Zinccis on mulkku.
Zinccis on vielä mulkumpi kuin muut palstalla troillailevat miehet, koska haluaa kaikkien tietävän kuinka iso mulkku on, aivan kuin ketään kiinnostaisi.
Voi.
Ei ole ja voi olla.