Mikä tekee ihmisestä mulkun?
Kommentit (107)
feministi kirjoitti:
Mulkku.
iso vai pieni?
Vierailija kirjoitti:
feministi kirjoitti:
Mulkku.
iso vai pieni?
Sen olemassaolo.
Ylimielisyys. Ei ehkä vielä edes se, että pitää itseään parempana, vasn se, et pitää muita alempiarvoisena. Nöyryyden puute.
Ison lompakon takaa löytyy yleensä myös iso mulkku, noin niin kuin kuvainnollisesti. Kirjaimellisesti se mulkku on tietenkin pieni. Ja sitä pienuutta on pitänyt kompensoida lompakon sisällöllä.
Ylimielisyys, itsekeskeisyys, itsekkyys, narsismi, ilkeys
Tuntemani mulkku on ilkeä, ajattelee vain itseään, "puhuu suoraan" ja ei omaa minkäänlaista tilannetajua. Yrittää nostaa itseään ja lytätä muita.
Luettelette oireita, ettekä syitä
Zinc
Niinkuin palstalla yleensäkin ollaan täysin kujalla
Sellainen joka tietää enemmän, on älykkäämpi, viisaampi, nopeampi, korkeammalle, voi vaikutta mlkulta huonoitsetuntoisesta
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Ison lompakon takaa löytyy yleensä myös iso mulkku, noin niin kuin kuvainnollisesti. Kirjaimellisesti se mulkku on tietenkin pieni. Ja sitä pienuutta on pitänyt kompensoida lompakon sisällöllä.
Sanoisin, että tämmöisiä arvioita itseään varakkaammista kirjoittava on vähäsen mulkku
Zinc
Syy mulkkuuteen on tässä tapauksessa: Kateus
Sitähän kysyttiin. Syytä, eikä seurauksia.
Ihminen saa yleensä hyvää oloa sekä kilpailussa pärjäämisestä että muiden auttamisesta. Mulkku saa iloa vain ensimmäisestä. Ihmiset jotka nauttivat vain jälkimmäisestä taas ovat niitä liian kilttejä, jotka jäävät jalkoihin.
Se on vähän kuin sen U2 pistää.
Riippuu ihan seurasta. Toisessa seurassa olet vampyyri ja toisessa seurassa sinut imetään kuiviin.
Zinc
Se riippuu niin näkökannoista
Sen isolompakkoisen kun laittaa Bill Gatesin viereen, niin sehän on köyhä kuin kirkonrotta.
Zinc
Varmaan se ylimielisyyskin karisee sellaisessa seurassa ja pitäisi itseään ihan köyhänä. Tietenkin jos sillä on harhoja, niin luulee olevansa yhtä hyvä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että tämmöisiä arvioita itseään varakkaammista kirjoittava on vähäsen mulkku
Zinc
Syy mulkkuuteen on tässä tapauksessa: Kateus
Sitähän kysyttiin. Syytä, eikä seurauksia.
Oikeassa olet zinc. oli kyllä mulkkumainen vastaus
voiko mulkkuudesta päästä eroon? onko narsismi mulkkuutta?
Palstailu, sinä olet, minä olen, kaikki ovat täällä.
Vierailija kirjoitti:
Palstailu, sinä olet, minä olen, kaikki ovat täällä.
We´re all Mad Here
Said
Alice
Zinc
Mulkku.