Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prismassa nähtyä!

Vierailija
18.04.2020 |

Yks mies kulki kaasunaamari kasvoilla.
Meinasin revetä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyitko kuitenkin kasassa?

Vierailija
2/24 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla provo tai sitten oikeasti pelkää tai ehkäpä itse on flunssassa tai kuuluu vakavaan riskiryhmään eli autoimmuunisairaus tms.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla provo tai sitten oikeasti pelkää tai ehkäpä itse on flunssassa tai kuuluu vakavaan riskiryhmään eli autoimmuunisairaus tms.?

Kenelläkään riskiryhmään kuuluvalla tai flunssaisella ei ole mitään asiaa kauppaan. Ainoa selitys voi olla se, että tyyppi on pelokas tai hieman erikoinen.

Vierailija
4/24 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysyitko kuitenkin kasassa?

Pysyin.

Vierailija
5/24 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et revennyt. Ajattele nyt sitä veren ja sisäelinten määrää siellä Prisman käytävillä!

Vierailija
6/24 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi et revennyt. Ajattele nyt sitä veren ja sisäelinten määrää siellä Prisman käytävillä!

Jaa-a, riippuu vähän mistä kohtaa ap olis revenny... Jos esim vaan jostain sormien välistä, nii ei niin paha olis sitte ollu. Ap, missä sulla menee saumat?

Vierailija
7/24 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös sattunut näkemään muutaman, eli kyllä niitä useampikin pitää.

Vierailija
8/24 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meinasit revetä?

Vierailija
9/24 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkuthan kerää kaikkea armeija-roinaa, varmaan ihanaa kun kerrankin tuli yhdelle esineelle käyttöä.

Vierailija
10/24 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi meinasit revetä?

Ja mistä kohtaa?

Vierailija
11/24 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meinasit revetä? Nauroitko katketaksesi siellä hyllyjen välissä vai raivositko itseksesi?

Vierailija
12/24 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina kirurgin miniompelusetti mukana käsilaukussa, koska oon helppo repeemään. Ihan kätsä, suosittelen repeilijöille,

Vierailija
13/24 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkuthan kerää kaikkea armeija-roinaa, varmaan ihanaa kun kerrankin tuli yhdelle esineelle käyttöä.

Eikö sellaisia "kaasunaamareita" käytetä ihan nykypäivänäkin erilaisissa töissä, eli tuskin mistään museotavaroista on kyse.

Vierailija
14/24 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin peloteltu.

Vierailija
15/24 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelläkään riskiryhmään kuuluvalla tai flunssaisella ei ole mitään asiaa kauppaan. Ainoa selitys voi olla se, että tyyppi on pelokas tai hieman erikoinen.

Kaikki ovat riskiryhmässä, kun virus leviää aivastuksen lisäksi puhuessa, suusta lentävien partikkeleiden mukana. Kukaan ei varmaksi tiedä, onko itse taudin kantaja tai oireeton levittäjä. Siksi on erittäin järkevää pitää jotain maskia naamalla kaupassa käydessä.

Vierailija
16/24 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina kirurgin miniompelusetti mukana käsilaukussa, koska oon helppo repeemään. Ihan kätsä, suosittelen repeilijöille,

Pikkurepeämät saa jesarilla äkkiä umpeen, kotona sitten aletaan vasta ompelemaan. 

Vierailija
17/24 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin pitäisin jos omistaisin. Jos älyisi muut pysyä vaikka vähän etäämmällä. Kiva jos tuo vielä hymyn jonkun huulille samalla. Sitä ei ole liikaa etenkään näinä aikoina.

Vierailija
18/24 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai vitsi miten ihana tilaisuus tuli käyttää tätä keräilytavaraa. Hänen on ehkä aina tehnyt mieli vetää kaasunaamari päähänsä ja lähteä kauppaan.

Vierailija
19/24 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai heillä on, pitäähän heidänkin syödä tai kuolevat nälkään.

Vierailija
20/24 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen nähnyt Prismassa yhden kunnon hc-suoja/kaasunaamariin pukeutuneen asiakkaan, eli ei välttämättä ole keksitty juttu. Aiheutti hieman hämmennystä, mutta toki on varmasti tehokas keino suojautua koronalta, jos sinne Prismaan on kerta pakko lähteä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi