Mies sammui yöllä olkkariin ja heräsi hetken kuluttua vessaan
Hän nousi sohvalta ja avasi eteisen kaapin, veti housut alas ja istui kaappiin. Huusin helvetin kovaa, että "MITÄ IHMETTÄ SÄ TOUHUAT", että mies havahtuisi. No mies onneksi nousi sieltä kaapista pois, ennenkuin ehti suurempaa vahinkoa käydä.. Mies suuttui tästä mulle ja sanoi, "MEEN VESSAAN. ONKS JOTAIN VALITTAMISTA??"
Pitäisköhän huolestua?? Onko normaalia humalaisen käytöstä?
?????????? Pitäiskö huolestua?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun seurustelin eksän kanssa, niin tällaisen tapauksen.
Äijä oli tapansa mukaan vetänyt pellit kiinni ja aamuyön aikana heräsin siihen, kun petivaatteet ja patja olivat litimärkinä. En ensin unenpöpperössä tajunnut, mutta sitten hoksasin että äijä kusi allensa! Oli työmaa saada ukko siitä sängystä ylös, meinasi että hän nukkuu kusilammikko allaan loppuyön.
Lakanat pesuun, patjan jynssäsin ja nakkasin ulos ja meidän piti sänky kääntää tulevaa auringon valoa kohti, koska runko oli myös kastunut.
Loppuyl nukuttiin sitten sohvalla. Kyllä v*tutti, ja kuulinkin muuta kautta että edellisessä suhteessaan eksä oli miltein joka kostean illan jälkeen kussut allensa. Mukavaa varmaan sille naikkoselle ollut, meillä sentään jäi tohon yhteen kertaan.
Mulla on vain yksi kysymys - miksi? Olisit jättänyt äijän kusilammikkoonsa ja mennyt itse sohvalle nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äijä oli tapansa mukaan vetänyt pellit kiinni ja aamuyön aikana heräsin siihen, kun petivaatteet ja patja olivat litimärkinä. En ensin unenpöpperössä tajunnut, mutta sitten hoksasin että äijä kusi allensa! Oli työmaa saada ukko siitä sängystä ylös, meinasi että hän nukkuu kusilammikko allaan loppuyön.
Lakanat pesuun, patjan jynssäsin ja nakkasin ulos ja meidän piti sänky kääntää tulevaa auringon valoa kohti, koska runko oli myös kastunut.
Loppuyl nukuttiin sitten sohvalla. Kyllä v*tutti, ja kuulinkin muuta kautta että edellisessä suhteessaan eksä oli miltein joka kostean illan jälkeen kussut allensa. Mukavaa varmaan sille naikkoselle ollut, meillä sentään jäi tohon yhteen kertaan.Mulla on vain yksi kysymys - miksi? Olisit jättänyt äijän kusilammikkoonsa ja mennyt itse sohvalle nukkumaan.
Eiköhän se mies sieltä lammikosta aika pian seuraisi perässä naisen viereen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppuyl nukuttiin sitten sohvalla. Kyllä v*tutti, ja kuulinkin muuta kautta että edellisessä suhteessaan eksä oli miltein joka kostean illan jälkeen kussut allensa. Mukavaa varmaan sille naikkoselle ollut, meillä sentään jäi tohon yhteen kertaan.Mulla on vain yksi kysymys - miksi? Olisit jättänyt äijän kusilammikkoonsa ja mennyt itse sohvalle nukkumaan.
Niin että olisin antanut kusen imeytyä täysin patjaan ja sängyn runkoon? Että varmana olisi ollut hyvät aromit jäänyt?
Tuon takia juuri. Älyhoi.
Vierailija kirjoitti:
Yhden ainoan kerran täysi-ikäisenä mutta alle parikymppisenä
Näin paljon tekstiä vain sanooksesi "18-19-vuotiaana"?
Meillä mies on kussut sohvalle ja sänkyyn kännipäissään. Avannut myös apn tavoin kaapin oven ja istunut sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elän varmaan kuplassa, kun en tunne yhtään tuollaista kännikalaa. Lapsuudenperheessäni tai omassa perheessäni kukaan ei ryyppää, eikä kavereiden tai sukulaisten perheessäkään. Olen ihmetellyt, että ketkä niitä viinoja ovat nytkin koronan aikana ostaneet.
T. Tavallinen helsinkiläinenNäissä asioissa ei taida olla sitä harmaata aluetta. Joko on tuollaista, ja ympärilläkin on ja on aina ollut, tai sitten ei ole yhtään tuollaista menoa. Ei yhtään.
Tämä. Meillä esimerkiksi mun lähisuvussa ei ole yhtään noita, puolison puolelta taas löytyy monta. Lähdetäänkin puolison puolen lakkiaisista, hautajaisista ym. aina ajoissa pois eikä koskaan jäädä paikkakunnalle yöksi.
Vierailija kirjoitti:
VierrYailija kirjoitti:
Jos aikuisen kusia, paskoja ja oksennusta alkaa siivota, loppua ei näy.
Ette hyvät naiset tee sitä kertaakaan.
Sianjättöä suositan.
Meillä mies juovus-unenpöpperössään yritti mennä kaappiin kuselle, kun oltiin just muutettu uuteen asuntoon. Oli aivan eksyksissä. Ei tapahtunut toista kertaa, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VierrYailija kirjoitti:
Jos aikuisen kusia, paskoja ja oksennusta alkaa siivota, loppua ei näy.
Ette hyvät naiset tee sitä kertaakaan.
Sianjättöä suositan.
Aika sokea olet. Tuon viestin kirjoittaja nimenomaan puhui _eksästä_. Hänen ei siis tarvitse kusia, paskoja ja oksennuksia siivota.
Ketjun ap taas voisi miettiä, kannattaako tuollaisen kanssa olla.
- eri
Mä katsoisin tuollaista vain kerran. Tosin en siedä ryyppäämistä yhtään.
Olen 54v. ja muistan vieläkin kun isä kusi meidän nukkekodin päälle.
Sattuuhan vahinkoja. Kännikuseminen on jonkinlainen unissakävelyn muoto. Itse harrastin lapsena unissakävelyä ja niissä hommissa muutaman kerran kusin johonkin vaatekomeron nurkkaan. Näin siis unta vessassa käynnistä tai kuvittelin olevani vessassa. Yhden ainoan kerran täysi-ikäisenä mutta alle parikymppisenä, reilussa mutta ei mitenkään poikkeuksellisessa tai tolkuttomassa humalassa, tapahtui sama. Kusin lattialla lojuvan oman vaatekasani päälle. Heräsin/havahduin kesken toimituksen. Jos on tällaiseen unissakusemiseen kova taipumus, kannattaa varmaan hillitä alkoholin käyttöä. Se kun sekä kusettaa että altistaa varmaankin näille rajatilailmiöille.