Mies sammui yöllä olkkariin ja heräsi hetken kuluttua vessaan
Hän nousi sohvalta ja avasi eteisen kaapin, veti housut alas ja istui kaappiin. Huusin helvetin kovaa, että "MITÄ IHMETTÄ SÄ TOUHUAT", että mies havahtuisi. No mies onneksi nousi sieltä kaapista pois, ennenkuin ehti suurempaa vahinkoa käydä.. Mies suuttui tästä mulle ja sanoi, "MEEN VESSAAN. ONKS JOTAIN VALITTAMISTA??"
Pitäisköhän huolestua?? Onko normaalia humalaisen käytöstä?
?????????? Pitäiskö huolestua?
Kommentit (31)
Ihan normaalia, lisää viinaa vaan.
Sitten makailee eteisen lattialla kuset ja paskat housussa.
Sinänsä ihan normaalia käytöstä, kun on nakit silmillä. En tosin itse jaksaisi katsoa juopottelua kotona.
Omapahan on valintasi. Kerro sitten kun lyö hampaat suustasi. Ihania nämä "ravintola"miehet.
Jonkun mielestä ei ole sopivaa pyytää rukoilemaan kanssaan ettei mies joisi enää, mutta tämmöinen örvellys ei ilmeisesti sitten haittaa? :(
Exä teki tuota. Kerran,kaks vuodessa hirveet pleksit kun lähti kavereiden kanssa eikä ollut mitään kontrollia kun tuli himaan. Meni samantien nukkumaan mutta jossain vaiheessa oli menossa muka kuselle ja seisoi letku kädessä olkkarin nurkassa lorottamassa lattialle seinästä kiinni pitäen.
Tuli aina nukuttua koiran unta noina öinä kun piti olla valmiudessa ohjata sitä vessaan.
Huono vitsi humalaiseltakin tai jos ei ollut vitsi vaan oli noin känässä niin olisin huolissani.
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa tapahtuu.
Terveisiä vaan sinne kuplaan jossa ollaan aina niin hienosti ja moitteettomasti
M kirjoitti:
Ihan normaalia, lisää viinaa vaan.
Sitten makailee eteisen lattialla kuset ja paskat housussa.
Seurustelin joskus tuollaisen kusijan kanssa. Kyllä tuli mitta täyteen.
Itsekin tulee otettua joskus reippaastokin mutta en koskaan ole kussut, paskonut patjalle tms, vaikka filmi ollut pois puolet iltaa.
Sianjätön suoritin aikanaan ja samaa suositan muillekin sian kanssa seurusteleville.
Mulle on nainen selittänyt että on nähnyt miehen kusevan telkkarin päälle. Tämä siihen aikaan kun oli vain niitä paksuja mitä kuvaputki töllöjä. En usko siksi että siitä olisi pitänyt saada sähköisku. Tai sitten oli ihan helv... onnekas juippi.
Mikä tahansa unen laatua heikentävä aine voi aiheuttaa tuollaista - unissakävelyähän tuo tavallaan on.
Vanhan polven väsyttävät antihistamiinit joskus muinoin aiheuttivat lapsellamme (nykyään jo isä itsekin) vastaavaa: poika oli pissimässä keittiön roskikseen ja kysyttäessä luuli olevansa vessassa. :D
Ei siis välttämättä kerro alkoholin kulutuksen määrästä kuin unissakävelyherkkyydestä.
Toki, jos toistuvasti laskee alleen tai pissaa vääriin paikkoihin ja silti vaan jatkaa juomista, niin kyllähän se alkoholiongelmasta kielii.
Sama onnistuu myös naiselta. Veljeni ja avovaimonsa, joille hapan maistui liiankin hyvin, asuivat vanhan kotitaloni yläkerrassa ja isäukko alakerrassa. Kerrankin ukko heräsi siihen, että veljeni avovaimo horjahteli portaat alakertaan ja tuli olohuoneeseen, veti housut alas ja kyykistyi ison kirjovehkan juureen. Ukko ehti reagoida sen verran ajoissa, että vehka ei ehtinyt saada keltaista suihkua, vaan nainen talutettiin vessaan. Arvostukseni tuota naista kohtaan ei ainakaan kasvanut tapauksesta kuultuani.
Pistä ukkosi ainakin siivoamaan roiskeensa. Älä vaan itse koske niihin sotkuihin. Oppiipahan rätin käyttöä
Elän varmaan kuplassa, kun en tunne yhtään tuollaista kännikalaa. Lapsuudenperheessäni tai omassa perheessäni kukaan ei ryyppää, eikä kavereiden tai sukulaisten perheessäkään. Olen ihmetellyt, että ketkä niitä viinoja ovat nytkin koronan aikana ostaneet.
T. Tavallinen helsinkiläinen
Vierailija kirjoitti:
Elän varmaan kuplassa, kun en tunne yhtään tuollaista kännikalaa. Lapsuudenperheessäni tai omassa perheessäni kukaan ei ryyppää, eikä kavereiden tai sukulaisten perheessäkään. Olen ihmetellyt, että ketkä niitä viinoja ovat nytkin koronan aikana ostaneet.
T. Tavallinen helsinkiläinen
Näissä asioissa ei taida olla sitä harmaata aluetta. Joko on tuollaista, ja ympärilläkin on ja on aina ollut, tai sitten ei ole yhtään tuollaista menoa. Ei yhtään.
Meillä mies kusi joskus muinoin eteiseen. Käytti tuolloin alkoa reilusti (yli 20 annosta viikossa.) Meni myös yöllä lapsen sänkyyn kännissä nukkumaan. Nykyisin vähentänyt onneksi juomistaan (alle 10 annosta viikossa) niin tällaisia ei enää tapahdu. Joutaisi puolestani lopettaa kokonaan, mutta sitähän tässä ei kysytty.
Muistan kun seurustelin eksän kanssa, niin tällaisen tapauksen.
Äijä oli tapansa mukaan vetänyt pellit kiinni ja aamuyön aikana heräsin siihen, kun petivaatteet ja patja olivat litimärkinä. En ensin unenpöpperössä tajunnut, mutta sitten hoksasin että äijä kusi allensa! Oli työmaa saada ukko siitä sängystä ylös, meinasi että hän nukkuu kusilammikko allaan loppuyön.
Lakanat pesuun, patjan jynssäsin ja nakkasin ulos ja meidän piti sänky kääntää tulevaa auringon valoa kohti, koska runko oli myös kastunut.
Loppuyl nukuttiin sitten sohvalla. Kyllä v*tutti, ja kuulinkin muuta kautta että edellisessä suhteessaan eksä oli miltein joka kostean illan jälkeen kussut allensa. Mukavaa varmaan sille naikkoselle ollut, meillä sentään jäi tohon yhteen kertaan.
Yök, mitä äijiä. Todella onnellinen olen täällä kuplassani, jossa aikuiset miehet eivät kuse pitkin huushollia eivätkä juo alkoholistisesti. Ei meillä eikä lähipiirissä täällä mukavassa kuplassamme.
Vttu mitään huolestumisia. Kännissä sattuu kaiken näköistä.