tyttöystävänä raskaana eikä suostu aborttiin
Miten saisin puhuttua tuolle naiselle järkeä? Ja jos pitää lapsen onko isyyttä pakko tunnustaa? En halua elareita alkaa makselee. Huijattu olo luulin tyttöystävän syövän pillereitä.
Kommentit (263)
Kumpa ihmiset tajuaisi että vaikka ehkäisyteho oikein käytettynä olisi 99,9 %, se tarkoittaa silti että yksi nainen tuhannesta tulee raskaaksi. Vuodessa.
Vuodessa.
Joka ikinen vuosi.
MIKÄÄN ehkäisy ei ole täysin varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten suomessa ei ole minkäänlaisia oikeuksia miehille tässä asiassa? Naisella on jostain syystä täysi päätäntävalta ja mun mielestä naisen tulisi elättää lapsi yksin jos mies ei lasta halua. Tunnen naisia jotka ovat kusettaneet miestä siitä että heillä on pillerit ja jättäneet syömättä tahallaan vauvakuumeessaan. Tää on oikeesti törkeetä. Ystävällisin terveisin, nainen.
Samaa mieltä ja olen nainen, 44v. Miestä voi kusettaa kun sanoo että syö pillereitä. Sitten kun nainen tulee raskaaksi huijaten, syyllistetään miestä että mikset jäyttänyy kumia. Herran jee, jos ollaan vaikea pitkässä parisuhteessa ja mied aina käyttää varmuuden vuoksi kumia, ettei nainen vaan huija.. oikeasti, pitkä parisuhde ja jatkuva tuplaehkäisy.
Ja miltä se kuulostaa tän naisen korvaan, suurin osa naisista kun ei huijaa itaeään raskaaksi?
Eli en ihan ymmärrä näitä miesten haukkumisia, mielestäni hän on tehnyt siinä osansa jos nainen on sanonut syövänsä pillereitä.
Ja kun joku ehdotti että jos mies ei haluu lapsia, menis laittaa piuhat poikki. Joopa joo, joku 20 v nuorimies ei varmaan juuri nyt haluakaan mutta myöhemmin elämän vakiinnuttua voi halutakin. Eikä kovin nuorelle edes tehdä toimenpidettä.
Että valoja nyt päälle.
Yksikään ehkäisy ei ole 100% varma, ei edes kierukka tai pillerit. Huonoon saumaan sattunut vatsatauti laskee ehkäisytehoa eikä sitä voi pitää naisen syynä. Tuplaehkäisyssä ei ole mitään vikaa edes vakituisessa parisuhteessa. Miesten ehkäisypillerit olisi hyvä asia, siinä ehkäisy on miehen itsensä hallittavissa. Itse en tosin uskoisi yhdenkään miehen vakuutteluja, että pillerit on syöty ajallaan. Oma mies ei tuota edes väittäisi, kun hän on niin huonomuistinen itsensäkin mielestä.
Miehille voidaan antaa päätösvaltaa raskauden keskeytyksen suhteen heti, kun sikiö saadaan kasvamaan joko keinokohdussa tai miehen elimistössä. Toivottavasti jossain päin maailmaa painitaan tämän ykkösluokan kiireellisessä asiassa.
Sekin monelta unohtuu että naisen ylipaino (mikä ei ole nykyään mitenkään harvinaista) heikentää pillereiden tehoa.
Totta. Se 44v nainen jatkaa..
Eli kaikki ehkäisykeinot paitsi leikkaus, on epävarmoja. Totta.
Parin pitäisi siis keskustella ajoissa mitä tehdään jos käy vahinko. Toki nainen voi sanoa edelleen että abortti tottakai ja tositilanteessa toisin käy. En vaan voi käsittää miten nää naiset kehtaa ja ylipäänsä pystyy huijaamaan noin. Niin iso asia. Ja ei olisi tullut mieleenkään tehdä jostain miehestä vastentahtoista isää!
Vierailija kirjoitti:
Tajuatteko muuten pojat, etteivät ne pillerit ja gynekäynnnit ole ilmaisia? Jos haluatte olla varmoja että tyttiksenne käyttää pillereitä, niin tarjoutukaa maksamaan ne. Aborttikaan ei ole ilmainen. Miksi naisten pitäisi aina olla maksajina että miehet saisivat ruikkia ilmaiseksi?
Mitä sinä olet ikinä ostanut yhdellekään miehellesi?
Onneksi nuoret miehet jo tajuaa olla sekaantumatta suomen mätisäkkeihin,
Käsi odossa joka käänteessä. Tulee mieleen vanhat itärajan takaiset naiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei ole oikeuksia. On se väärin että mies joutuu elättää lapsen jota ei edes halua.
Jos ei halua lapsia, ei pane. Jos siittää lapsen, maksaa. Hyvin yksinkertaista ja oikein.
Ootko sä tosissas. Ai että pitäis elää selibaatissa jos ei halua lapsia.
Niinpä. Naisillahan ei haluta mulkkua ikinä, Olkoon selibaatissa, jos kerran eivät halua vahinkolapsia.
Naiset haluaa tasan siihen asti että kersat on tehty. Ja siihen loppuu haluamiset
Entäs mites me velarouvat?😁
Ok, ymmärsin pointtisi, mutta myös velapareilla voi olla haluttomuus ym ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YH-äippyleitä ja isättömiä lapsiahan tämä maa kaipaakin.
Ei ihme että nykyaikana kaikki on pilalla ja naisten itsekkyys loputonta.
Isä vaan 18 vuodeksi maskselemaan ja isätön lapsi vaan nurkkiin pyörimään, samalla kun paneskellaan uusien miesten kanssa uusia lapsia. OKSETTAVAA
Että nykyajan pilalla olo on vain nimenomaan niiden synnyttävien naisten syytä, ei mitenkään niiden miesten, jotka luuseriudessaan luistavat velvollisuuksistaan, vaikka seksiä toki on saatava?
NAINENHAN SEN LAPSEN PÄÄTTÄÄ PITÄÄ, PÄSSI.
MIKSI MIEHEN PITÄISI SIITÄ VASTATA MITÄÄN?
AP, vuodeksi inttiin ja ikiopiskelua, luistat elareista helposti kymmenenkin vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai te persereikä -lässyttäjänaiset kerrotte panoillenne, että ainoa tarkoituksenne on tulla seksistä raskaaksi ja nyhtää elareita ennen nussimista?
Naisen ei tarvitse kuin sanoa ennen peuhaamista, että hän ei tee aborttia missään olosuhteissa. Mies voi päättää, onko pano riskin arvoinen ja toimia sen mukaisesti.
Millainen nainen toimii näin? Yhteiskunnan loinen?
Sellainen nainen, joka ei halua tehdä aborttia. Yhteiskunta toivottaa jokaisen syntyvän lapsen tervetulleeksi, koska nyt ollaan alhaisesta syntyvyydestä huolissaan eduskuntaa myöten.
Jos miehelle ei naisen periaatteet kelpaa, niin hän voi etsiä naisen, jolla on eri periaate. Helppo ratkaisu.
Enkö mä juuri tätä kysynyt?
Tehkää niille baaripanoillennekin selväksi että et tee aborttiä ikinä. Turha ulista sitten miesten vastuunpakoilusta kun peli on avointa ja selvää
Jokainen mies voi pitää tuota oletusarvona.
Eli idiootteina ja valmiina synnyttämään jokaisen panon lapsen?
Jokaisesta panosta ei synny lapsia, tiedät sen itsekin. Raskaana oleva ei tule uudestaan raskaaksi. Lapsia syntyy keskimäärin yksi per vuosi vaikkei ehkäisisi ollenkaan eikä raskaaksi tulemisessa ole ongelmia.
Eli sinä aiot synnyttää kaikkien baaripanojesikin lapset jos tulet raskaaksi? Millainen ihminen toimii näin?
En harrasta baaripanoja. Jos olisin mies, niin tekisin kaikkeni, että seksistä ei seuraa ei-toivottua raskautta kenenkään kanssa, etenkään tuntemattomien baaripanojen. Itse harrastan seksiä vain parisuhteessa ja jos silloin olisi käynyt vahinko, niin lapsi olisi saanut syntyä.
Ehei, älä siirtele maalitolppia. Et tee aborttia silloinkaan jos sinut raiskataan, koska et siihen pysty?
Ymmärsin, että tässä ketjussa on kyse vapaaehtoisesta seksistä. Todennäköisesti raiskaaja ei kysy etukäteen mitä teen, jos tulen siinä raskaaksi. Kysymyksesi menee niin ohi aiheen, että en vastaa kysymykseesi.
Voithan sinäkin väittää, että et lyö naista. Entä jos joku sekopäinen nainen hyökkää pusikosta yllättäen puukon kanssa sinun kimppuusi, niin oletko siinäkin tilanteessa lyömättä?
MINÄ puhun siitä, että olette yksiselitteisesti tehneet panoillenne selväksi että aborttia ette tee.
Lue mihin vastaat. Niin, aboirtoitko raiskauslapsen, vai sopiiko sekin sinulle?
Eihän raiskaus ole mikään pano! Ei ihme, että sinulla on vaikeuksia naisten kanssa, kun et tuotakaan tajua.
Ketju täynnä naisia jotka eivät ikinä kykene aborttiin. Kai se raiskauslapsikin sitten synnytetään?
Edelleen kyse on vapaaehtoisesta seksitä eikä väkivallasta. Alkaa jo epäilyttää, että sinä et kauheasti naisilta edes kysele, kiinnostaako vai ei.
Tuleeko sitä vastausta vai ei?
Joo, uhraan myös lampaita ja syön koirien sikiöitä
Vastaan, kun kysymys liittyy aiheeseen. Tässä ketjussa ei ole kyse väkivallasta.
Ei, vaan raiskauksesta voi tulla raskaaksi.
Sen lapsenko olet valmis itsekkäästi abortoimaan?
Mutta et isäksi haluttoman miehen lasta?` Mutta sinä et halua tahtomattasi äidiksi?
NAISTEN KAKSINAISMORALISMI ON LOPUTONTA
JOS MIES EI HALUA LASTA, NIIN HÄN EHKÄISEE IHAN ITSE OMALTA PUOLELTAAN!
Kondomi ei ole 100% ehkäisykeino, kai talikko tajuat sen?
Ja jos luet muutakin kuin av-palstaa, niin siitä miesten vasektomian ehdoista voit lukea muualla netissä.
Kai sinä synnytät joka helvetin raskauden, ihan sama mikä Reiska se isä on?
Baaripanoissa täytyy käyttää kondomia jo ihan oman terveyden vuoksi. Parisuhteessakin siihen asti, että kumpikin on käynyt tautitesteissä. Sen jälkeenkin, kun kumpikaan ei halua lasta ja naisella on jo ehkäisy käytössä, kondomi on miehen panostus ehkäisyyn.
NO TEHKÄÄ SE ABORTTIVASTAISUUTENNE JULKI NIIN SELVÄSTI, ETTÄ SEN KAIKKI TAJUAA.
Ei luulisi olla vaikeaa, kun sitä täälläkin julistatte VUODESTA TOISEEN.
Ihan tuolla oikeassa elämässä te kuitenkin teetätte kymmenentuhatta aborttia vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatteko muuten pojat, etteivät ne pillerit ja gynekäynnnit ole ilmaisia? Jos haluatte olla varmoja että tyttiksenne käyttää pillereitä, niin tarjoutukaa maksamaan ne. Aborttikaan ei ole ilmainen. Miksi naisten pitäisi aina olla maksajina että miehet saisivat ruikkia ilmaiseksi?
Paljon. Olen elättänyt häntä hänen työttömyyskausiensa aikana. Itse en koskaan ole ollut työtön. Ehkäisyn ja lääkärikuluni olen myös aina maksanut itse.
Enpä olekaan kerjäämästä itselleni mitään. Muistutan vaan poikia, että ei kannata olettaa, että kaikki naiset käyttävät pillereitä. Joillekin tytöille voi olla noloa myöntää, että ei ole varaa pillereihin. Siksi nämä asiat kannattaa käydä läpi ennen seksielämän aloittamista.
Eikä se tosiaan ole oikein että naisen oletetaan automaattisesti ottavan vastuu ehkäisystä. Kertasumma ei ole suuri, mutta siitä tulee iso summa vuosien saatossa.
Itärajan takana ne naiset myös elättävät perheensä kun miehet juovat itsensä nuorina hautaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten suomessa ei ole minkäänlaisia oikeuksia miehille tässä asiassa? Naisella on jostain syystä täysi päätäntävalta ja mun mielestä naisen tulisi elättää lapsi yksin jos mies ei lasta halua. Tunnen naisia jotka ovat kusettaneet miestä siitä että heillä on pillerit ja jättäneet syömättä tahallaan vauvakuumeessaan. Tää on oikeesti törkeetä. Ystävällisin terveisin, nainen.
Samaa mieltä ja olen nainen, 44v. Miestä voi kusettaa kun sanoo että syö pillereitä. Sitten kun nainen tulee raskaaksi huijaten, syyllistetään miestä että mikset jäyttänyy kumia. Herran jee, jos ollaan vaikea pitkässä parisuhteessa ja mied aina käyttää varmuuden vuoksi kumia, ettei nainen vaan huija.. oikeasti, pitkä parisuhde ja jatkuva tuplaehkäisy.
Ja miltä se kuulostaa tän naisen korvaan, suurin osa naisista kun ei huijaa itaeään raskaaksi?
Eli en ihan ymmärrä näitä miesten haukkumisia, mielestäni hän on tehnyt siinä osansa jos nainen on sanonut syövänsä pillereitä.
Ja kun joku ehdotti että jos mies ei haluu lapsia, menis laittaa piuhat poikki. Joopa joo, joku 20 v nuorimies ei varmaan juuri nyt haluakaan mutta myöhemmin elämän vakiinnuttua voi halutakin. Eikä kovin nuorelle edes tehdä toimenpidettä.
Että valoja nyt päälle.
Yksikään ehkäisy ei ole 100% varma, ei edes kierukka tai pillerit. Huonoon saumaan sattunut vatsatauti laskee ehkäisytehoa eikä sitä voi pitää naisen syynä. Tuplaehkäisyssä ei ole mitään vikaa edes vakituisessa parisuhteessa. Miesten ehkäisypillerit olisi hyvä asia, siinä ehkäisy on miehen itsensä hallittavissa. Itse en tosin uskoisi yhdenkään miehen vakuutteluja, että pillerit on syöty ajallaan. Oma mies ei tuota edes väittäisi, kun hän on niin huonomuistinen itsensäkin mielestä.
Miehille voidaan antaa päätösvaltaa raskauden keskeytyksen suhteen heti, kun sikiö saadaan kasvamaan joko keinokohdussa tai miehen elimistössä. Toivottavasti jossain päin maailmaa painitaan tämän ykkösluokan kiireellisessä asiassa.
Sekin monelta unohtuu että naisen ylipaino (mikä ei ole nykyään mitenkään harvinaista) heikentää pillereiden tehoa.
Totta. Se 44v nainen jatkaa..
Eli kaikki ehkäisykeinot paitsi leikkaus, on epävarmoja. Totta.
Parin pitäisi siis keskustella ajoissa mitä tehdään jos käy vahinko. Toki nainen voi sanoa edelleen että abortti tottakai ja tositilanteessa toisin käy. En vaan voi käsittää miten nää naiset kehtaa ja ylipäänsä pystyy huijaamaan noin. Niin iso asia. Ja ei olisi tullut mieleenkään tehdä jostain miehestä vastentahtoista isää!
Mitä leikkausta mahdat tarkoittaa? Sterilisaatiokin voi pettää. Ainoa varma on kohdunpoisto, mutta sitäkään ei saa ehkäisyn takia.
Edelleen muistutan, että vaihdevuodet ohittanut nainen ei tule raskaaksi. Jos miehelle lapsi on ehdoton ei eikä ehkäisy nappaa, niin etsitte sitten halukkaan 55+ naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon. Olen elättänyt häntä hänen työttömyyskausiensa aikana. Itse en koskaan ole ollut työtön. Ehkäisyn ja lääkärikuluni olen myös aina maksanut itse.
Enpä olekaan kerjäämästä itselleni mitään. Muistutan vaan poikia, että ei kannata olettaa, että kaikki naiset käyttävät pillereitä. Joillekin tytöille voi olla noloa myöntää, että ei ole varaa pillereihin. Siksi nämä asiat kannattaa käydä läpi ennen seksielämän aloittamista.
Eikä se tosiaan ole oikein että naisen oletetaan automaattisesti ottavan vastuu ehkäisystä. Kertasumma ei ole suuri, mutta siitä tulee iso summa vuosien saatossa.
Itärajan takana ne naiset myös elättävät perheensä kun miehet juovat itsensä nuorina hautaan.
Miksi naisen valitsema ehkäisytapa kuuluu miehen maksettavaksi? Millä helvetin logiikalla?
Antakaa kakkosta, ei ole "vahinko"raskauksia.
Jännää kuinka palstalla on aina ne naiset päivystämässä jotka elättävät koko sukunsakin.
Ja samalla itketään naisen eurosta.
Kai te nyt ymmärrätte että nämä aloitukset ovat jonkun katkeran naisen tai ulimiehen käsikirjoitusta? Ei kukaan mies tule av-palstalle kyselemään tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen valitsema ehkäisytapa kuuluu miehen maksettavaksi? Millä helvetin logiikalla?
Jännää kuinka palstalla on aina ne naiset päivystämässä jotka elättävät koko sukunsakin.
Toimii silloin, kun mies ostaa ja maksaa kondomit. Eikä se kakkonenkaan niin varma ole, siinä saa helposti sählättyä niin, että osa pikku siimahännistä eksyy väärään paikkaan.
Eikö sinulle kelpaa vaihdevuodet ohittanut nainen? Raskaudesta ei silloin ole mitään pelkoa edes ilman ehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä logiikalla, että sitten itketään ja ruikutetaan kun tulee ei-toivottu lapsi. Jos mies haluaa seksiä, hän ottaa vastuun ehkäisystä ja seurauksista yhtä lailla kuin nainenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kai te nyt ymmärrätte että nämä aloitukset ovat jonkun katkeran naisen tai ulimiehen käsikirjoitusta? Ei kukaan mies tule av-palstalle kyselemään tällaista.
Juu, tiedetään. Tämä on hyvää ajankulua, kun on tylsää. Parasta on, kun ketjuun tulee tuo tyyppi raivopäissään. Jutut on samat vuodesta toiseen, sitä on kiva härnätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimii silloin, kun mies ostaa ja maksaa kondomit. Eikä se kakkonenkaan niin varma ole, siinä saa helposti sählättyä niin, että osa pikku siimahännistä eksyy väärään paikkaan.
Eikö sinulle kelpaa vaihdevuodet ohittanut nainen? Raskaudesta ei silloin ole mitään pelkoa edes ilman ehkäisyä.
Oletitko juuri sukupuoleni? Helvetin Cis-fasistipaska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, tiedetään. Tämä on hyvää ajankulua, kun on tylsää. Parasta on, kun ketjuun tulee tuo tyyppi raivopäissään. Jutut on samat vuodesta toiseen, sitä on kiva härnätä.
Eli makaat palstalla vuodesta toiseen? OK.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai te persereikä -lässyttäjänaiset kerrotte panoillenne, että ainoa tarkoituksenne on tulla seksistä raskaaksi ja nyhtää elareita ennen nussimista?
Naisen ei tarvitse kuin sanoa ennen peuhaamista, että hän ei tee aborttia missään olosuhteissa. Mies voi päättää, onko pano riskin arvoinen ja toimia sen mukaisesti.
Millainen nainen toimii näin? Yhteiskunnan loinen?
Sellainen nainen, joka ei halua tehdä aborttia. Yhteiskunta toivottaa jokaisen syntyvän lapsen tervetulleeksi, koska nyt ollaan alhaisesta syntyvyydestä huolissaan eduskuntaa myöten.
Jos miehelle ei naisen periaatteet kelpaa, niin hän voi etsiä naisen, jolla on eri periaate. Helppo ratkaisu.
Enkö mä juuri tätä kysynyt?
Tehkää niille baaripanoillennekin selväksi että et tee aborttiä ikinä. Turha ulista sitten miesten vastuunpakoilusta kun peli on avointa ja selvää
Jokainen mies voi pitää tuota oletusarvona.
Eli idiootteina ja valmiina synnyttämään jokaisen panon lapsen?
Jokaisesta panosta ei synny lapsia, tiedät sen itsekin. Raskaana oleva ei tule uudestaan raskaaksi. Lapsia syntyy keskimäärin yksi per vuosi vaikkei ehkäisisi ollenkaan eikä raskaaksi tulemisessa ole ongelmia.
Eli sinä aiot synnyttää kaikkien baaripanojesikin lapset jos tulet raskaaksi? Millainen ihminen toimii näin?
En harrasta baaripanoja. Jos olisin mies, niin tekisin kaikkeni, että seksistä ei seuraa ei-toivottua raskautta kenenkään kanssa, etenkään tuntemattomien baaripanojen. Itse harrastan seksiä vain parisuhteessa ja jos silloin olisi käynyt vahinko, niin lapsi olisi saanut syntyä.
Ehei, älä siirtele maalitolppia. Et tee aborttia silloinkaan jos sinut raiskataan, koska et siihen pysty?
Ymmärsin, että tässä ketjussa on kyse vapaaehtoisesta seksistä. Todennäköisesti raiskaaja ei kysy etukäteen mitä teen, jos tulen siinä raskaaksi. Kysymyksesi menee niin ohi aiheen, että en vastaa kysymykseesi.
Voithan sinäkin väittää, että et lyö naista. Entä jos joku sekopäinen nainen hyökkää pusikosta yllättäen puukon kanssa sinun kimppuusi, niin oletko siinäkin tilanteessa lyömättä?
MINÄ puhun siitä, että olette yksiselitteisesti tehneet panoillenne selväksi että aborttia ette tee.
Lue mihin vastaat. Niin, aboirtoitko raiskauslapsen, vai sopiiko sekin sinulle?
Eihän raiskaus ole mikään pano! Ei ihme, että sinulla on vaikeuksia naisten kanssa, kun et tuotakaan tajua.
Ketju täynnä naisia jotka eivät ikinä kykene aborttiin. Kai se raiskauslapsikin sitten synnytetään?
Edelleen kyse on vapaaehtoisesta seksitä eikä väkivallasta. Alkaa jo epäilyttää, että sinä et kauheasti naisilta edes kysele, kiinnostaako vai ei.
Tuleeko sitä vastausta vai ei?
Joo, uhraan myös lampaita ja syön koirien sikiöitä
Vastaan, kun kysymys liittyy aiheeseen. Tässä ketjussa ei ole kyse väkivallasta.
Ei, vaan raiskauksesta voi tulla raskaaksi.
Sen lapsenko olet valmis itsekkäästi abortoimaan?
Mutta et isäksi haluttoman miehen lasta?` Mutta sinä et halua tahtomattasi äidiksi?
NAISTEN KAKSINAISMORALISMI ON LOPUTONTA
JOS MIES EI HALUA LASTA, NIIN HÄN EHKÄISEE IHAN ITSE OMALTA PUOLELTAAN!
Kondomi ei ole 100% ehkäisykeino, kai talikko tajuat sen?
Ja jos luet muutakin kuin av-palstaa, niin siitä miesten vasektomian ehdoista voit lukea muualla netissä.
Kai sinä synnytät joka helvetin raskauden, ihan sama mikä Reiska se isä on?
Baaripanoissa täytyy käyttää kondomia jo ihan oman terveyden vuoksi. Parisuhteessakin siihen asti, että kumpikin on käynyt tautitesteissä. Sen jälkeenkin, kun kumpikaan ei halua lasta ja naisella on jo ehkäisy käytössä, kondomi on miehen panostus ehkäisyyn.
NO TEHKÄÄ SE ABORTTIVASTAISUUTENNE JULKI NIIN SELVÄSTI, ETTÄ SEN KAIKKI TAJUAA.
Ei luulisi olla vaikeaa, kun sitä täälläkin julistatte VUODESTA TOISEEN.
Ihan tuolla oikeassa elämässä te kuitenkin teetätte kymmenentuhatta aborttia vuodessa.
Nämä sun itkupotkuraivarit on herttaista luettavaa.
Jos olet valmis tuikkaamaan munasi jonkun sisään, olet valmis myös sen seurauksiin. Raskaus saattaa alkaa ehkäisystä huolimatta. Naisen vastuulle jää raskaus, synnytys, ja lapsen kasvattaminen, on vähintäänkin oikein että mies maksaa elarit. Sinä tiedät miten niitä lapsia tehdään, joten jos et niitä halua, joko pidättäydyt seksistä tai kannat vastuun jos raskaus alkaa. Ihan oma valinta.
Ja pitää vähän nillittää, nainen voi tehdä maksimissaan 12 aborttia vuodessa, jos nyt sattuu niin huonosti käymään että tulee joka kuukausi raskaaksi. Tuo veikkauksesi kymmenestätuhannesta abortista menee siis ihan pikkuisen huti. Kertoo jotain biologian osaamisestasi, ehkä sen takia sulle on niin pirun hankala tajuta sekin, että miten niitä lapsia tulee.
Ja edelleen muistutan, jos olet valmis nussimaan, olet valmis myös maksamaan seurauksista. Mieti tarkkaan seuraavalla kerralla, että raahaatko baarireissulta kotiin sen kännisen tytön joka sanoo että ”joojoo söin pillerini kyllä”. Saattoi se tyttö sen syödäkin, mutta hän saattoi sen saman pillerin oksentaa ulos ennenkuin se kerkesi imeytyä kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa ehkäisy kuuluu molempien maksettavaksi, koska se on yhtä paljon sekä miestä että naista varten. Todennäköisesti se on mies, joka on ruikuttanut naista ottamaan hormonaalisen ehkäisyn jotta kumia ei tarvitsisi käyttää.
Kaikki ei tykkää kakkosesta, sitä ei ole pakko antaa kenellekään. Sinä voit sen sijaan pidättäytyä seksistä, jos vanhemmuus on itkuraivareiden aihe. :)
No jos joudut isyystestiin ja sinut todetaan isäksi niin muista sinun ei tarvitse huolehtia lapsesta ollenkaan paitsi elatusmaksun. Sinulla on OIKEUS olla tapaamatta lastasi siihen sinua ei kukaan voi pakottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on yhtä lailla silloin myös miehen ehkäisyä.
Taidat joutua elatusapumaksujen maksajaksi AP. Toki voit yrittää kieltää isyytesi ja jättää isyytesi tunnustamatta, mutta sitten todennäköisesti poliisi hakee sinut isyystestiin koska nainen tietää sinun henkilöllisyytesi, myös asuinpaikkasikin.
Toki jos haluat olla mahdollisimman epämoraalinen mies, niin yksi keino välttyä elatusmaksuilta on se että sinä muutat pois suomesta johonkin toiseen maahan EU:n ulkopuolelle mahdollisimman nopeasti ennen kuin lapsi syntyy. Mutta takaisin paluuta suomeen ei sitten ole koska ne elatusapumaksut peritään takaisin sinulta jos tulisit takaisin suomeen.