Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pitäisi elää terveellisesti? Eihän kukaan selviä elämästä hengissä, vaikka eläisi kuinka terveellisesti.

Vierailija
29.12.2022 |

Kuolema tappaa joka tapauksessa jokaisen ihmisen

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon parempi olo sen aikaa, kun on hengissä. 

Vierailija
2/28 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kyse on sen elämän laadusta ennen kuolemaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap noin yksinkertainen?

Vierailija
4/28 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kyse on sen elämän laadusta ennen kuolemaa.

Nyt olemme asian kovassa ytimessä.

"Terveellinen elämä" vaikuttaa lähinnä kärsimykseltä, jolla pyritään pitkittämään kärsimystä.

Onhan se kyllä varsin suomalainen lähestymistapa, täytyy myöntää.

Vierailija
5/28 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta voidaan alkaa rajata hoito-oikeutta, jos huvikseen ei ole elänyt terveellisesti.  Kerranhan sitä sitten eletään vaan huhhei. 

Vierailija
6/28 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs terveellisessä elämässä kuulostaa niin kamalalta? Ryyppäämisen puute? 

Vierailija
7/28 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi elää ollenkaan, kun voi kuolla milloin tahansa ja viimeistään sen 100 vuoden päästä.

Vierailija
8/28 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mitä syöt pitää niin hyvin paikkaansa. Kulkeeko auto jos se rankataan vedellä tai mudalla? Ihmisten mielenterveysongelmat ja ulkonäkö ja tuhannet muut sairaudet johtuu pitkälti siitä mitä ne syö. Kannattaa kokeilla edes 2 kk terveellistä ruokavaliota ja lupaan että huomaat eron ulkoisesti ja sisäisesti.

Vierailija
9/28 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän maksimoida sekä nautinnot että terveet elinvuodet.

Pitkällä on jo, jos ei tupakoi ja jos liikkuu edes jollain tavoin säännöllisesti :)

Vierailija
10/28 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo onhan tää kauheaa, kun jaksaa tehdä ihan mitä haluaa, ei satu mihinkään, ei tarvitse kalliita lääkkeitä, mahtuu keski-iässä edelleen kymmenen vuotta vanhoihin vaatteisiin (säästyy muuten tuossakin selvää rahaa ja luontoa), samoin elelevän miehen kanssa on edelleen virtaa tehdä yhdessä asioita ja rakastaa.

Hirveetä ruokaakin kaiken maailman katkarapusalaatit, kananleikkeet ja uunilohet, makkispekkis se on oltava ja olutta, se on nautinto!

Ja kuka kaipaa unta ja rentoutumista kun voi vetää sata lasissa närästyslääke kädessä ja kofeiiitabletti toisessa, ihan yliarvostettua.

Vierailija
11/28 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet mitä syöt pitää niin hyvin paikkaansa. Kulkeeko auto jos se rankataan vedellä tai mudalla? Ihmisten mielenterveysongelmat ja ulkonäkö ja tuhannet muut sairaudet johtuu pitkälti siitä mitä ne syö. Kannattaa kokeilla edes 2 kk terveellistä ruokavaliota ja lupaan että huomaat eron ulkoisesti ja sisäisesti.

Ja mikä se on, se terveellinen ruokavalio?

Minulle se on/olisi korkeaeläinrasvainen vhh. 2-tyypin diabetesta suvussa.

Löytäisinpä lääkärin, jolle tämän voi sanoa ääneen.

Vierailija
12/28 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuelämä obeesina happirikastimen kanssa nukkuessa kuulostaa tooodella houkuttelevalta.

Vierailija
13/28 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eliminoinut elämästäni läskirasistit. Se on parasta, mitä voin itselleni tehdä.

Olen vähän pyöreä, juuri sen kokoinen, jolla on länsimaissa pisin terveen eliniän odote. Liikun koiran kanssa joka päivä kävellen ja hölkäten. Teen itse ruokani kunnon aineksista. En polta.

Vierailija
14/28 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eliminoinut elämästäni läskirasistit. Se on parasta, mitä voin itselleni tehdä.

Olen vähän pyöreä, juuri sen kokoinen, jolla on länsimaissa pisin terveen eliniän odote. Liikun koiran kanssa joka päivä kävellen ja hölkäten. Teen itse ruokani kunnon aineksista. En polta.

Eli elät terveellisesti?

Vierailija
15/28 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli elät terveellisesti?

Kyllä. Mutta eiköhän joku yllä kirjoittaneen kaltainen kuvittele minun mättävän makkaraperunoita.

45 kohta lasissa, ei mitään säännöllistä lääkitystä tai perussairautta, vaikka niitä suvussa riittäisi.

Vierailija
16/28 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en elä erityisen terveellisesti. Syön ihan tavallista ruokaa, myös lihaa. Liikuntaa harrastan silloin kun sattuu huvittamaan, en ole mikään neuroottinen pakkolenkkeilijä. Joskus käytän alkoholia, en tupakoi. En ole erityisen lihava, muutama kilo on ylimääräistä. En silti ymmärrä ihmisiä jotka lihottavat tahallaan itsensä vuoren kokoisiksi jonkun kehopositiivisuuden nimissä ja väittävät, että heillä on muka hyvä olla omassa kropassaan. Se näkyy sadan kilometrin päähän, ettei todellakaan ole.

Vierailija
17/28 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, terveenä on elämä mielekkäämpää ennen väistämätöntä kuolemaa. Mielenterveys ja sen ylläpitäminen nousee minusta jopa tärkeämmäksi kuin fyysinen terveys, joka sekin tietysti on todella tärkeää.

Vierailija
18/28 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinut saa uskomaan että vähän pyöreillä on pisin terveen eliniän odote,kaikki ylimääräinen paino rasittaa liikunta elimiä ja sydäntä.

Vierailija
19/28 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän maksimoida sekä nautinnot että terveet elinvuodet.

Pitkällä on jo, jos ei tupakoi ja jos liikkuu edes jollain tavoin säännöllisesti :)

Vielä kun käyttää alkoholia max. kohtuudella sekä ei mätä suuhunsa ihan mitä sattuu ruoan korviketta, niin ok. 

Vierailija
20/28 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en elä erityisen terveellisesti. Syön ihan tavallista ruokaa, myös lihaa. Liikuntaa harrastan silloin kun sattuu huvittamaan, en ole mikään neuroottinen pakkolenkkeilijä. Joskus käytän alkoholia, en tupakoi. En ole erityisen lihava, muutama kilo on ylimääräistä. En silti ymmärrä ihmisiä jotka lihottavat tahallaan itsensä vuoren kokoisiksi jonkun kehopositiivisuuden nimissä ja väittävät, että heillä on muka hyvä olla omassa kropassaan. Se näkyy sadan kilometrin päähän, ettei todellakaan ole.

Mitä, jos antaisit toisten vain olla? Ylemmyydentunne ei nosta elinikää, pumppaa vain ureaa pään alueelle.