tyttöystävänä raskaana eikä suostu aborttiin
Miten saisin puhuttua tuolle naiselle järkeä? Ja jos pitää lapsen onko isyyttä pakko tunnustaa? En halua elareita alkaa makselee. Huijattu olo luulin tyttöystävän syövän pillereitä.
Kommentit (263)
Jos et halua lapsia, älä harrasta seksiä tai käy leikkauttamassa putket
Se on jännää kuinka perustellaan lapsen oikeuksilla, paitsi kun nainen päättää tap paa lapsen, jolloin naisen oikeudet menee lapsen edelle.
Vastuu. Eli asioilla on seurauksena ja sinä haluat tapattaa lapsen? Ei moraalia.
Mä panen naisia vain anaaliin tästä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kännissä? Syövän sillerit ja kusesteetu olo?
Näinä aikoina yhä useammat aloittelee jo aamulla ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isyys on pakko tunnustaa ja elarit on pakko maksaa. Se on pieni hinta siitä että saat oman lapsen.
Jos ap vaan kiistää isyyden ja sanoo ettei lapsi ole hänen? 🤔
Ei onnistu, mies voidaan pakottaa isyystestiin jos ei itse tunnusta isyyttä.
Isyystesti mielummin kuin tunnustaminen. Isyystestissä voi selvitä, että tyttöystävä on pettänyt ja ap ei olekaan isä 👍 Tästä aiheesta oli lehtijuttu missä mies oli tunnustanut isyyden mutta sitä ei voinut enää purkaa vaikka myöhemmin selvisi ettei ole biologinen isä. Ukko joutui 18 vuotta maksamaan toisen lapsesta elatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isyys on pakko tunnustaa ja elarit on pakko maksaa. Se on pieni hinta siitä että saat oman lapsen.
Ei onnistu, mies voidaan pakottaa isyystestiin jos ei itse tunnusta isyyttä.
Isyystesti mielummin kuin tunnustaminen. Isyystestissä voi selvitä, että tyttöystävä on pettänyt ja ap ei olekaan isä 👍 Tästä aiheesta oli lehtijuttu missä mies oli tunnustanut isyyden mutta sitä ei voinut enää purkaa vaikka myöhemmin selvisi ettei ole biologinen isä. Ukko joutui 18 vuotta maksamaan toisen lapsesta elatuksia.
Tätä tarkoitin https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006388889.html
Et sinä asialle oikein mitään voi jos nainen haluaa lapsen pitää, hän siitä kuitenkin loppupeleissä päättää. Aina kannattaa pitää ITSE huolta ehkäisystä, kun koskaan ei voi tietää hoituuko se oikeasti toisen puolelta (jos vaikka pillerit vahingossa tai tahallaan unohtuu, ja mikään ehkäisy ei ole 100% varma) En minä ikinä laskisi ehkäisyä toisen harteille, jos lopputuloksena on lapsi jota en edes halunnut.
Tunnen sympatiaa AP, jos tyttäystäväsi on valehdellut käyttävänsä pillereitä, muttei olekkaan näin tehnyt. Ehkäisystä pitäisi kuitenkin keskustella yhdessä, ja yhdessä pitää siitä huolta, eikä oletusarvoisesti aina sysätä sitä naisen niskaan, kun sitten on tässä tilanteessa. Miehenhän olisi helppo myös hakea vasektomia.
T:naispuolinen
Vierailija kirjoitti:
Et sinä asialle oikein mitään voi jos nainen haluaa lapsen pitää, hän siitä kuitenkin loppupeleissä päättää. Aina kannattaa pitää ITSE huolta ehkäisystä, kun koskaan ei voi tietää hoituuko se oikeasti toisen puolelta (jos vaikka pillerit vahingossa tai tahallaan unohtuu, ja mikään ehkäisy ei ole 100% varma) En minä ikinä laskisi ehkäisyä toisen harteille, jos lopputuloksena on lapsi jota en edes halunnut.
Tunnen sympatiaa AP, jos tyttäystäväsi on valehdellut käyttävänsä pillereitä, muttei olekkaan näin tehnyt. Ehkäisystä pitäisi kuitenkin keskustella yhdessä, ja yhdessä pitää siitä huolta, eikä oletusarvoisesti aina sysätä sitä naisen niskaan, kun sitten on tässä tilanteessa. Miehenhän olisi helppo myös hakea vasektomia.
Valehdellut? Ap sanoi luulleensa, ei kyllä kertonut mihin luulot perustuivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehdellut? Ap sanoi luulleensa, ei kyllä kertonut mihin luulot perustuivat.
Tämä. Ap sanoi että ”luuli” tyttöystävänsä käyttävän pillereitä. Luuli miksi?
”Kun kaikki muutkin käyttää”.
”Kun mun edellinen tyttöystäväkin käytti”.
”Kun sillä oli jotain pillereiden näköisiä kaapissa”.
Joo-o.
Oletko koskaan, siis koskaan kuullut DNA-testistä, jolla isyys voidaan tutkia. Ennen kuin menet allekirjoittamaan mitään elatusapupapereita, vaadi isyystutkimus. Jos et ole testin mukaan isä, etmaksa elareita. Jos olet, niin maksat.
Oletko Ap täysin varma, että nainen ei syönyt oikeasti e-pillereitä? Mikään ehkäisy ei ole 100% varma. Jos tämä raskaus ei mene kesken, niin sitten tietysti lapsen synnyttyä joudut/vaadit DNA- testeihin ja jos lapsi on sinun silloin olet elatusvelvollinen. Sanoisin ap kuiteskin faktan että n. 30 %raskauksista menee kesken. Se on siis täysin mahdollista, ettei sinusta tule isää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten tehdään dna-testi. Ja siihen testiin ap viedään vaikka poliisien saattamana. Vai ihanko oikeasti luulet, että asia jää silleen kun ap vaan sanoo ettei ole isä 😂
Vierailija kirjoitti:
Se on jännää kuinka perustellaan lapsen oikeuksilla, paitsi kun nainen päättää tap paa lapsen, jolloin naisen oikeudet menee lapsen edelle.
Silloin kun aborttia tehdään ei lapsella ole vielä mitään oikeuksia. Se on vasta sikiö. Siksi äidin oikeudet menevät tämän sikiön olemattomien oikeuksien edelle.
Sen sijaan siinä vaiheessa, kun isyyttä selvitetään ja elareita määrätään on jo olemassa ihan oikea, syntynyt lapsi. Sillä on henkilötunnus ja sillä on ihmisoikeudet. Sillä on ne kuuluisat lapsen oikeudet, jotka tuossa vaiheessa menevät isän oikeuksien edelle.
No sikiöstä kehittyy päivä päivältä se syntyvä lapsi.
Ilman sikiövaihetta ei voi tulla ulos...
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Miten se lapsi minua hyödyttää? Maksaako se vuokrani? Mikään rääkyvä kakara ei ainakaan mitään iloa tuota, toivottavasti kuolee sitten.
Miten suomessa ei ole minkäänlaisia oikeuksia miehille tässä asiassa? Naisella on jostain syystä täysi päätäntävalta ja mun mielestä naisen tulisi elättää lapsi yksin jos mies ei lasta halua. Tunnen naisia jotka ovat kusettaneet miestä siitä että heillä on pillerit ja jättäneet syömättä tahallaan vauvakuumeessaan. Tää on oikeesti törkeetä. Ystävällisin terveisin, nainen.
Jospa nyt opit, että ehkäisystä huolehtiminen on ensisijaisesti sen osapuolen asia, joka ei halua lapsia. Olisit käyttänyt kumia, pösilö.
Onneksi olkoon, tuleva isä! Elämäsi tulee muuttumaan pysyvästi. Otat vastuun uudesta elämästä. Se tietää paljon lisää töitä, sekä palkka- että koti-.
Saat tilaisuuden kasvaa aikuiseksi, vastuulliseksi ihmiseksi. Statuksesi miehenä kohoaa, saat ainutlaatuista elämänkokemusta. Pääset tutustumaan uuteen ihmiseen, jolla on sinun perimääsi. Sukusi jatkuu. Näin elämä voi yllättää.
Onnea vielä kerran!
Miehillä ei ole oikeuksia.