Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen elämäntapatyötön. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
17.04.2020 |

Pärjään vähällä, en halua viedä ahneemmilta työmahdollisuutta, autan paljon muita ihmisiä arjessa, harrastelen paljon, olen 35 m, minulla on pitkäaikainen puoliso.

Siinä jotain pientä minusta, niin ei tarvitse ihan kaikkea kysyä. Ja ainiin, vastaan asiallisiin kysymyksiin, en mihinkään vihamielisiin.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä toivot tulevaisuudelta?

En oikeastaan mitään. Toisinaan toivon, että en olisi olemassa, mutta en ole koskaan ollut itsetuhoinen. Toisinaan taas toivon, että saisin kehitettyä itseäni paremmaksi niin fyysisesti kuin henkisestikin. Elän hetkessä. En osaa unelmoida, saati suunnitella. Ap

Vierailija
42/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko eettisesti oikein mennä mökille nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan mitään. Toisinaan toivon, että en olisi olemassa, mutta en ole koskaan ollut itsetuhoinen. Toisinaan taas toivon, että saisin kehitettyä itseäni paremmaksi niin fyysisesti kuin henkisestikin. Elän hetkessä. En osaa unelmoida, saati suunnitella. Ap

Oletko masentunut? Kuinka paljon päihteitä menee? Onko lääkärin määräämää lääkitystä keskittymiseen, mielialaan tai psyykeen? Onko perheessäsi tai lähipiirissäsi ihmisiä, joilla on hyviä kokemuksia työelämästä?

Vierailija
44/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sua ikinä kyllästytä? Etkö oikeesti kaipaa vaihtelua?

Et uskokaan kuinka paljon. Työttömyys ei kyllästytä, mutta herääminen valmiiksi ahdistuneena ja lähes jokapäivä koetut ahdistus- ja masennusoireet kyllästyttävät. En ole kuitenkaan vielä saavuttanut itsetuhoisuutta, joten ei auta kuin heräillä ja elellä, päivä kerrallaan. Diagnoosia ja lääkitystä kaipaisin kyllä. Voisin olla hyvä ja jopa paras jossakin. Ap

Vierailija
45/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten se ADD ilmenee? Että jätät kaiken kesken, vai mitä oikein?

Tuhannella tapaa. En tiedä mistä aloittaa. Olen kuitenkin ns. varma tapaus. Ap

Vierailija
46/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla käytössä ADD-lääkkeet?

Ei. En ole saanut diagnoosia ja joudun toistaiseksi elämään ilman lääkitystä. Tosin unelmanani on ADD-lääkitys, jotta saisin joskus itsestäni 100% irti vaikka jossakin harrastuksessa. Ap

Vierailija
47/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö lukemisesta? Jaksatko keskittyä?

Vierailija
48/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puolisosi mielestä omituinen?

Vierailija
49/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kutsut työhaluisia ahneeksi? Ymmärrätkö että jotkut vain tykkäävät tehdä töitä? Vaikka palkka ei olisi hyvä ja työ raskas?

Ehkä olin turhan tyly. Monet kuitenkin ovat rahan perään ja työtä tekemällähän sitä saa. Sitä tarkoitin, kun sanoin, että viekööt ahneemmat työpaikatkin. Olen ollut työelämässäkin useita vuosia ja olen aina tehnyt vaarallisia/raskaita töitä. Ja olen aina ollut myös ahkera työntekijä. Ap

Vierailija
50/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö lukemisesta? Jaksatko keskittyä?

Keskittymiskyvyn puute on suurimpia ongelmiani. Jaksan kyllä lukea, jos vain aihe on mielenkiintoinen. Ja luen kyllä todella paljon. Ap

Vierailija
51/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko masentunut? Kuinka paljon päihteitä menee? Onko lääkärin määräämää lääkitystä keskittymiseen, mielialaan tai psyykeen? Onko perheessäsi tai lähipiirissäsi ihmisiä, joilla on hyviä kokemuksia työelämästä?

Kärsin päivittäin masennusoireiata, olen kärsinyt 13-vuotiaasta asti. Se on kuitenkin sitä ADD-masennusta, joten saatan olla saman päivän aikana masentunut ja onnellinen kymmeniä kertoja. Päivän tekemiset määrittävät mitä tunnen. Perheessäni on ahkera ja hyvä ihminen-isä, ahkera ja omalla alallaan jopa euroopan parhaita ollut äiti(nyt eläkkeellä) kaksi siskoani on todella ahkeria. Olen itse tehnyt vajaat kymmenen vuotta uraa ja olen ollut ahkera työntekijä ja pidetty työtoveri. Pidin sinänsä työelämästä, kun koin olevani tärkeä ja arvostettu, mutta toisaalta koin aina tuhlaavani aikaani epäkiinnostavien tehtävien parissa. Ap

Vierailija
52/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sua ikinä kyllästytä? Etkö oikeesti kaipaa vaihtelua?

Et uskokaan kuinka paljon. Työttömyys ei kyllästytä, mutta herääminen valmiiksi ahdistuneena ja lähes jokapäivä koetut ahdistus- ja masennusoireet kyllästyttävät. En ole kuitenkaan vielä saavuttanut itsetuhoisuutta, joten ei auta kuin heräillä ja elellä, päivä kerrallaan. Diagnoosia ja lääkitystä kaipaisin kyllä. Voisin olla hyvä ja jopa paras jossakin. Ap

Ymmärrätkö että et kaipaa diagnoosia ja lääkitystä, vaan elämään jotain päämäärää tai tarkoitusta. Elät kuin pullasorsa etkä ole hyödyksi kenellekään. Hoida edes osa omasta ruuastasi pöytään ja tee vaikka keikkaa mansikanpoimijana. Yhteisö, mukava työympäristö, selkälihakset lakkaa laulamasta 2 viikon jälkeen.

Vierailija
53/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö koskaan tule sellainen uteliaisuus edes, että millaista olisi ratsastaa menestyksen aallon harjalla? Millaista makeaa mettä se ehkä saattaisi olla? Eikö tule kiusaus kokeilla?

Vierailija
54/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen havainnut monilla menestyneiden pilteillä tuota samaa kuin sulla. Kaikki on jo saavutettu, näkee ettei raha tuonut onnea, ja porukat oli liikaa töussä pienenä. Miksi tehdä mitään. Sitten toisaalta kokemus on opetyanut että isi maksaa aina kun tulee tiukka paikka.

Vierailija
55/62 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla varakas puoliso ? Onko sinulla omaisuutta ? Miten vältät karenssit (muuten kuin sairasloma) ?

Vierailija
56/62 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joutuu syntymään tähän maailmaan, ei omasta tahdostaan vaan oman äitinsä ja usein myös isänsä tahdostakin, jos lie ei kummankaan tahdosta, mutta kuitenkin itse ihmiseltä ei kysytä.... Jos sitten käykin niin ettei jostain syystä saa työpaikkaa, tai ei löydä itselleen sopivaa työtä, jossa olisi palkkakin sellainen, jolla voisi tulla toimeen, niin miksipä ihminen ei saa tyytyä työttömänä elämiseen, jos ihmisellä on muita keinoja tulla toimeen. Miksi vapaaehtoisesti työtöntä pitäisi haitata töissä käyvät, sillä sehän on työttömän etu, että ympärillä on ahkeria tai sanotaanko vähemmän ahkeria työläisiä.

Vierailija
57/62 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön ihminen voi olla itsestään ylpeä, sillä hänhän työllistää lukuisan määrän kanssaihmisiä esim. työvoimatoimistojen henkilökuntaa ja kuntien sosiaalipuolen henkilökuntaa, jotka saavat taasen palkkansa yhteisesti kerätyistä veroistamme (Huomio, että myös työtön maksaa työttömyyspäivärahastaan veron, ja se on jopa 20 % muutamasta satasesta työmarkkinatukea ja ansiosidonnaista työttömyyspäivärahaa saavat työttömät maksavat veroa vaihtelevin määrin).

Mitä jos me kaikki ihmiset olisimme töissä, niin mitäpä sitten duunaisivat työvoimatoimistojen palkkatyöväki?

Vierailija
58/62 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä saa munsalan kansallispuvun?

Unohdin mainita, etten vastaa vihamielisten kysymysten lisäksi myöskään typeriin kysymyksiin. Ap

Siksikö, ettet osaa vastata?

Vierailija
59/62 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: kumpi teki aloitteen sinun valmistamiseksesi, isäsi vai hänen siskonsa?

Vierailija
60/62 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko soittaa banjoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi