Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen elämäntapatyötön. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
17.04.2020 |

Pärjään vähällä, en halua viedä ahneemmilta työmahdollisuutta, autan paljon muita ihmisiä arjessa, harrastelen paljon, olen 35 m, minulla on pitkäaikainen puoliso.

Siinä jotain pientä minusta, niin ei tarvitse ihan kaikkea kysyä. Ja ainiin, vastaan asiallisiin kysymyksiin, en mihinkään vihamielisiin.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö, että jos kaikki eläisivät kuten sinä, yhteiskunta romahtaisi? Millä sitten eläisit, kun ei olisi veronmaksajien rahoja sinulle annettavaksi?

Vierailija
22/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tavannut kännisen TE-toimistotädin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mielestäsi "hyvä tyyppi"?

Vierailija
24/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinua häiritse se, että elät muiden kustannuksella? Oletan nyt, että oikeasti olisit täysin työkykyinen, työhalu vain puuttuu.

Hyvinvointivaltio, miksi hävetä.

Eri

Vierailija
25/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toivot tulevaisuudelta?

Vierailija
26/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätätkö toisinaan vuokran maksamatta ihan piruuttasi?

En piruuttani, mutta jos tarvitsen johonkin käyttötarkoitukseen vaikkapa 200€, niin ilmotan vuokrayhtiölle, etten kykene maksamaan kokonaan kuun vuokraa ja maksan puuttuvan summan myöhemmin osissa. Teen tätä aika usein. Ap

Vierailija
27/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatatko kansalaispalkkaa?

Vaikea kysymys. Yhteiskunnallinen vaikutus voi olla hyvä tai huono, en tiedä kumpi. Itselleni on se ja sama millä minimituella elän.

Vierailija
28/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiotko mennä mansikkatilalle jos kutsutaan ja ihan kotoa asti saisi kyydin? Jos et, niin miksi?

En todellakaan. En suostunut mopoiässäkään menemään, vaikka iso osa sen aikaisista kamuista menivätkin. Ap

Vierailija
29/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valitsit tämän "uran"?

ADD vie minua. Pitkään yritin elää kuten normaalit ihmiset ja lopulta sain tarpeekseni, kun ymmärsin mikä minua vaivaa. Elän myös ilman unelmia ja rahalla ei ole minulle juuri mitään arvoa. Olen myös minimalisti. Miksi siis tekisin töitä, kun pärjään taloudellisesti vallan mainiosti minimituloillakin? Ap

Vierailija
30/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotko viileää kesää vai hellekesää?

Hellekesää, ehdottomasti. Ap

Vierailija
31/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua. En ole elämäntapa työtön, haluan saada rahaa ja tehdä työtä mutten sovi mihinkään sosiaaliseen työhön, kärsin sosiaalisesta ahdistuksesta, kykenen toimimaan vain puolet siitä mitä pitäisi työpaikoilla ja ahdistun helposti, paniikkikohtauksiakin saan, nämä eivät kuitenkaan ole TARPEEKSI vakavia oireita näemmä että minua viitsittäisiin hoitaa jollei sitten ole rahaa yksityiselle ja odottele vuosi ennenkuin hoitoon pääsee. Maku mennyt jo muutenkin kun ei kukaan ota pahaa oloani tosissaan ja ymmärrä. Olen nyt työttömänä ollut onnellisempi kuin koskaan vaikka yhteiskunta painostaa päälle että jotain shaibaa pitäisi vääntää. Olen ollut töissä määrä-aikaisissa ja opiskellut. Tuntuu ettei yhteiskunta minusta välitä kuin työntekijänä, ihan sama mitä haluan, olen vain robotti mutta nyt sanon että loppu elän sitten vaikka tuilla ja etsin itseäni kunnes löydän paikkani :/ Minulla on myös traumaa koulukiusaamisesta ja kärsin vuosikaudet masennuksen, yksinäisyyden ja ahdistuksen kourissa. Tunnen tyytyväisyyttä koska elän nyt teidän kiusaajien rahoilla, tarpeeksi olen kärsinyt, nyt nautin ja teen pimeänä hommia tukien varassa. 

olen muuten fyysisesti terve yli 24v nainen

Vierailija
32/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ryhdy yrittäjäksi?

Koska minua ei ADD:n vuoksi kiinnosta oikein mikään. Ei ainakaan mikään mitä voisi tehdä yrittääkseen. Lähinnä kellun elämän laineilla ja elelen omien harrastusteni mukaan. Valitettavasti minulle mieluisat tekemiset ja minun taitotasoni niissä aisoissa eivät kohtaa. Ap

Vierailija
33/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sua ikinä kyllästytä? Etkö oikeesti kaipaa vaihtelua?

Vierailija
34/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten se ADD ilmenee? Että jätät kaiken kesken, vai mitä oikein?

Vierailija
35/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan lahjaton kaikessa?

En. Olen lahjakas monissa asioissa. Muutamia luetellakseni: Biljardi, juoksu, petangi, pokeri, pingis ja kiipeily.

Vierailija
36/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla käytössä ADD-lääkkeet?

Vierailija
37/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö, että jos kaikki eläisivät kuten sinä, yhteiskunta romahtaisi? Millä sitten eläisit, kun ei olisi veronmaksajien rahoja sinulle annettavaksi?

Ymmärrän, mutta elämme kuitenkin maailmassa, jossa riittää työhaluista karjaa, joten minun panostani ei vielä kaivata. Lisäksi aitan paljon mummoja sun muita eli yritän olla omalla tavallani hyödyllinen yhteiskunnalle.

Vierailija
38/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kutsut työhaluisia ahneeksi? Ymmärrätkö että jotkut vain tykkäävät tehdä töitä? Vaikka palkka ei olisi hyvä ja työ raskas?

Vierailija
39/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mielestäsi "hyvä tyyppi"?

Vihaan itseäni, mutta olen silti rakastettu ihminen omaisten ja tuttujen parissa. Ap

Vierailija
40/62 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mielestäsi vauvan tehtävä hoitaa isoäitiä? Lue se ennen kuin vastaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän