Erektio epätyypillisessä tilanteessa
Missä erikoisessa, yllättävässä tai epätyypillisessä tilanteessa olet nähnyt jollain miehellä erektion? :) Ja mieluiten niitä positiivisia ja hauskoja kokemuksia.
Kommentit (137)
Monet erektiot on nähty potilasta hoidettaessa. Nuorena harjotteliana olin naama punaisena ja karmivan kiusaantunut, nykyään ei paljoa hetkauta.
Bussissa joskus huomasin, kun vastapäätä istuvalla miehellä näkyi haaroissa aika voimakas pullotus kohti lahjetta. En tiedä oliko se varmasti erektio, mutta vahva veikkaus, että oli.
Asuessani vielä äidin luona heräsin eräänä aamuna aikaisin ja pissahädässä päätin käydä vessassa. Avasin vessanoven. Äiti istui vessanpöntön kannen päällä ja isäpuoli seisoi hänen edessään äidin ottaessa suihin. Ihmettelen vieläkin miksi heidän oli pitänyt vessaan tulla tukeen sitä.
Olimme mieheni kanssa Ranskassa ja päätimme mielijohteesta käväistä nakurannalla (hänen idea). Kun jossain vaiheessa vähän kävimme meressä vilvoittelemassa vähän taisi tulla siinä kiehnättyäkin....herralla ihan täysi seisokki ja ei meinannut laantua millään. Lopulta sain hänet houkuteltua vedestä ja kävelimme leiripaikallemme. Hänellä seisoi upeasti ja vähän katseitakin saimme :)
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt livenä muiden seisovaa penistä kuin omani, en edes puoliheijareita. Käyn kuitenkin uimahallissa ja kuntosalilla yleisissä pesutiloissa ja olen saunonut työ- ja harrasteporukoissa paljon niin tuttujen kuin oudompienkin ihmisten kanssa.
Mitäs tänne sitten tulet avautumaan. Eikös ketjussa kysytty ”missä olet nähnyt”. Ihan turhaa ketjun täytettä tulla kertomaan ”en ole nähnyt”.
Lähinnä vaan kommenttina noille, jotka näkevät seisokkeja yleisissä tiloissa jatkuvasti. Ei se ihan tavallista nähdäkseni ole, ei edes sekasaunoissa ja pesutiloissa.
Ongelma on siinä asenteessa, että yleistät oman kokemuksen yleiseksi totuudeksi. Joillakin ihmisillä se on ihan elämäntapa. ”Koska minä tai kolme kaveriakaan ei olla nähty, niin ei niitä silloin näy ja muut täällä valehtelee”. Jokaisella meillä on omat kokemuksemme ja ne voi vaihdella todella paljon. Mistä sinä tiedät vaikka naapurikaupungissa puolella miehissä seisoo aina uimahallin suihkussa, jos et ole siellä koskaan käynyt? Tai vaikka toisella puolella Suomea olevassa kaupungin hallissa aina jollain seisoo.
Et sinä voi tietää mitä missäkin tapahtuu ja mitä kukakin näkee jossain täysin sinun elämänpiirisi ulkopuolella. Sehän tällaisten kysysten pointti onkin, että ihmisiä kiinnostaa muiden kokemukset, jotka voi poiketa radikaalistikin omista kokemuksista.
Olen eri henkilö, kuin edellinen.
Itse olin usein sekasaunoissa opiskeluaikoinani. Opiskelin kahdessa oppilaitoksessa eri kaupungeissa ja osallistuin aktiivisesti kaikkiin rientoihin. Molemmissa kouluissa opiskelijoilla oli myös sekasaunoja. En koskaan nähnyt siellä seisokkia. Ja saunassa oltiin aina nakuna. Harrastan uintia melkoisen paljon. Olen käynyt useissa eri uimahalleissa eri kaupungeissa. Teen reissutyötä ja siksi olen viikkoja tai kuukausia eri paikkakunnilla. Reissussa ollessa käyn sikäläisissä uimahalleissa. En ole nähnyt erektiota aikuisella miehellä. Joskus on käynyt niin, että nuorella pojalla tai lapsella on saattanut tulla seisokki. Mutta en kyllä muista kohdanneeni aikuista, jolla olisi ollut seisokki päällä. Uimahalleja ja hotellien saunoja olen kolunnut yli 30 vuotta eri puolilla Suomea.
Nämä muka tapahtuneet jutut ovat yäyttä potaskaa ja tietyn tyypin toiveunta.
Parturissa. Olen käynyt samalla naisparturi-kampaajalla vuosia. Pari kesää sitten menin parturiin ohuehko ja löysähköt shortsit jalassa. Jostain syystä sain voimakkaan erektion kesken parturoinnin. Parturointi oli nopeammin ohi kuin erektio ja parturineito nappasi sen muovisen peitteen kaulani ympäriltä nopealla liikeellä paljastaen sen mitä shortseissani komeasti pullotti. En osannut hävetä. Eikä hänkään, vaikka hänen poskensa punaiseksi lehahtivatkin eikä hän hetkeen saanut katsettaan irti shortseistani. Kumpikaan ei sanonut mitään. Nousin ja seurasin häntä tiskille maksamaan. Olen jatkanut samalla parturilla käyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä muka tapahtuneet jutut ovat yäyttä potaskaa ja tietyn tyypin toiveunta.
Tai sitten toisilla on vähän tylsempi elämä kuin toisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt livenä muiden seisovaa penistä kuin omani, en edes puoliheijareita. Käyn kuitenkin uimahallissa ja kuntosalilla yleisissä pesutiloissa ja olen saunonut työ- ja harrasteporukoissa paljon niin tuttujen kuin oudompienkin ihmisten kanssa.
Mitäs tänne sitten tulet avautumaan. Eikös ketjussa kysytty ”missä olet nähnyt”. Ihan turhaa ketjun täytettä tulla kertomaan ”en ole nähnyt”.
Lähinnä vaan kommenttina noille, jotka näkevät seisokkeja yleisissä tiloissa jatkuvasti. Ei se ihan tavallista nähdäkseni ole, ei edes sekasaunoissa ja pesutiloissa.
Ongelma on siinä asenteessa, että yleistät oman kokemuksen yleiseksi totuudeksi. Joillakin ihmisillä se on ihan elämäntapa. ”Koska minä tai kolme kaveriakaan ei olla nähty, niin ei niitä silloin näy ja muut täällä valehtelee”. Jokaisella meillä on omat kokemuksemme ja ne voi vaihdella todella paljon. Mistä sinä tiedät vaikka naapurikaupungissa puolella miehissä seisoo aina uimahallin suihkussa, jos et ole siellä koskaan käynyt? Tai vaikka toisella puolella Suomea olevassa kaupungin hallissa aina jollain seisoo.
Et sinä voi tietää mitä missäkin tapahtuu ja mitä kukakin näkee jossain täysin sinun elämänpiirisi ulkopuolella. Sehän tällaisten kysysten pointti onkin, että ihmisiä kiinnostaa muiden kokemukset, jotka voi poiketa radikaalistikin omista kokemuksista.
Itse olin usein sekasaunoissa opiskeluaikoinani. Opiskelin kahdessa oppilaitoksessa eri kaupungeissa ja osallistuin aktiivisesti kaikkiin rientoihin. Molemmissa kouluissa opiskelijoilla oli myös sekasaunoja. En koskaan nähnyt siellä seisokkia. Ja saunassa oltiin aina nakuna. Harrastan uintia melkoisen paljon. Olen käynyt useissa eri uimahalleissa eri kaupungeissa. Teen reissutyötä ja siksi olen viikkoja tai kuukausia eri paikkakunnilla. Reissussa ollessa käyn sikäläisissä uimahalleissa. En ole nähnyt erektiota aikuisella miehellä. Joskus on käynyt niin, että nuorella pojalla tai lapsella on saattanut tulla seisokki. Mutta en kyllä muista kohdanneeni aikuista, jolla olisi ollut seisokki päällä. Uimahalleja ja hotellien saunoja olen kolunnut yli 30 vuotta eri puolilla Suomea.
Oletko varmasti muistanut tarkistaa jokaisen tyypin kullin ja analysoida sen tilan? Alastomuutta paljon nähdessään siihen turtuu eikä moni varmastikaan tarkastele jokaisen varustuksia. Toinen asia sitten, jos ne nimenomaan kiinnostaa.
On olemassa tosi erilaisia kulleja ja vaikea sanoa onko jollain puolistondis vai ei, jos et kyseisen elimen eri tiloja ole ennen nähnyt. Yksilön mukaan erektiokulmakin voi vaihdella 0-180 astetta ja siihen kaikki muut muotoseikat ja erektion eri asteet päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Tiesitkös, että tämä taitaa olla Suomen suosituin keskustelupalsta ja täällä käy aika paljon ihmisiä. Väistämättä ainakin joku 5.5 miljoonasta ihmisestä on joskus nähnyt stondiksen epätyypillisessä tilanteessa ja on täällä siitä kertomassa. Voidaanko nyt lopettaa jankkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Olimme mieheni kanssa Ranskassa ja päätimme mielijohteesta käväistä nakurannalla (hänen idea). Kun jossain vaiheessa vähän kävimme meressä vilvoittelemassa vähän taisi tulla siinä kiehnättyäkin....herralla ihan täysi seisokki ja ei meinannut laantua millään. Lopulta sain hänet houkuteltua vedestä ja kävelimme leiripaikallemme. Hänellä seisoi upeasti ja vähän katseitakin saimme :)
Nakurannat on jänniä paikkoja. Ihmiset on yleensä aika vapaamielisiä ja monia jähmeitä puoliseisokkeja olen nähnyt. Kukaan ei kuitenkaan ole koskaan ollut epäkohtelias tai tunkeileva. Yleensä monessa maassa ihmiset osaavat käyttäytyä.
Jos mies on yhtään kivan näköinen, niin huh, jos sattuu näkymään isompia pullotuksia...
Miehelläni. Olimme ystäväni kanssa viettämässä kotonamme iltaa ja vähän siinä saunottiinkin. Mies tuli omista menoistaan ja meni jälkeemme lauteille, yksin siis. Hetken päähänpistosta ehdotin ystävälleni, että mitäs jos mentäisiin vielä löylyihin mieheni seuraksi.
Kovin pitkään siinä ei ehditty olla kun huomasin miten mieheni vähän vääntelehti ja meni hiljaiseksi. Sieltä se kalu nousi hiljalleen ihan täyteen loistoon. Vähän nolon oloisena hän siinä aluksi yritti jotenkin peitellä sitä, mutta rauhoittui kun sanoin että antaa olla vaan. Ystäväni katseli hymyillen ja sanoi ettei häntäkään haittaa ollenkaan.... Mies taisi olla kuitenkin vähän innoissaan, vaikka yritti siinä olla tyynesti :)
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni. Olimme ystäväni kanssa viettämässä kotonamme iltaa ja vähän siinä saunottiinkin. Mies tuli omista menoistaan ja meni jälkeemme lauteille, yksin siis. Hetken päähänpistosta ehdotin ystävälleni, että mitäs jos mentäisiin vielä löylyihin mieheni seuraksi.
Kovin pitkään siinä ei ehditty olla kun huomasin miten mieheni vähän vääntelehti ja meni hiljaiseksi. Sieltä se kalu nousi hiljalleen ihan täyteen loistoon. Vähän nolon oloisena hän siinä aluksi yritti jotenkin peitellä sitä, mutta rauhoittui kun sanoin että antaa olla vaan. Ystäväni katseli hymyillen ja sanoi ettei häntäkään haittaa ollenkaan.... Mies taisi olla kuitenkin vähän innoissaan, vaikka yritti siinä olla tyynesti :)
Seisooko miehelläsi kun näkee sinut alasti vai aiheuttiko ystävä seisokin? Teittekö jotain kiusoitellaksennne miestä? Olen ollut parhaimmillaan viiden kauniin naisen kanssa saunomassa ainoana miehenä, yksi naisista oli puolisoni mutta ei mulla ollut hankala estää stondista kun ei tilanteessa ollut mitään seksuaalista. Ei vaikka oli vierasta isoa kiinteää tissiä ja posliinipillua näköpiirissä.
Se laitto ihmettelee, ku kävin yhen järven rannalla olevassa pienessä yleisessä saunassa ja alkoi alakerrassa tapahtuu. :D Oli eka kerta, ku kävin muualla saunassa kuin vanhempie tai taloyhtiön. Se siinä kait sai innostumaan… :D Olin siis yksin, eikä rannalla ollu muita.
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seisooko miehelläsi kun näkee sinut alasti vai aiheuttiko ystävä seisokin? Teittekö jotain kiusoitellaksennne miestä? Olen ollut parhaimmillaan viiden kauniin naisen kanssa saunomassa ainoana miehenä, yksi naisista oli puolisoni mutta ei mulla ollut hankala estää stondista kun ei tilanteessa ollut mitään seksuaalista. Ei vaikka oli vierasta isoa kiinteää tissiä ja posliinipillua näköpiirissä.
Tiedätkö M42, on ihan turhaa avautua jokaisessa spontaaneja erektioita käsittelevässä ketjussa ”mulla ei ainakaan koskaan seiso, enkä ole koskaan nähnyt kellään muullakaan seisovan”. Se kun ei ketään kiinnosta. Koita ymmärtää, että toiset on vähän viriilimpiä ja tilanteet erilaisia.
Perusta vaikka ketju ”Oletko nähnyt velttoja peniksiä” ja juttele siellä niiden kanssa, joita kiinnostaa. Tuossa edellä on pari muutakin jo esittänyt samanlaisen pyynnön.
Autoin anoppia muutossa, kun erosi miehestään. Mulla oli kannettavaa molemmissa käsissä ja hississä oli paljon laatikoita. Olin siis hississä, kun anoppi kantamuksineen tuli perä edellä ahtaaseen hissiin ja joutui painautumaan ihan kiinni mun etumukseen mahtuakseen hissiin. Matkalla kuudenteen kerrokseen anopin pyllyn painaessa housujeni etumusta sain erektion, vaikka kovasti koetin ajatella kaikkea muuta. Luulen anopin tajunneen, eihän sitä voinut olla tuntematta. Kovasti hän hymyili hissistä päästyään. Asiaan ei ole palattu.
Työpaikan virkistyspäivänä piti "painia" seisovillaan, leikkimielisesti siis työntää koko kropalla ilman käsiä työkaveria maahan piirretyn rajan taakse ja kilpailla toisia pareja vastaan. Sain parikseni kivan miestyökaverin, joka muutenkin aina flirttaili minulle. Olen itse häntä vähän nuorempi nainen.
Aikamme siinä puskettuamme toisiamme, tajusin, että hänen verkkareiden etumuksensa oli alkanut pullottaa aika kivasti... Sitten yritin olla vilkuilematta sitä. En tiedä oliko se hänelle hankalaa, mutta minua se kyllä piristi. Oisin voinut vähän lisääkin painautua häntä vasten... :)
Tällänen muuttohomma myös itsellä: Olin pyynnöstä auttamassa vaimon kaveria muutojutussa. Aamulla aloiteltiin ja tietysti päivä venyi. Jotenkin ajatus lähti laukalle siinä kun kahdestaan sen naisen kanssa vietiin jotain tavaroita kierrätykseen, minulla päällä collegehousut. Kuormaa purettaessa vähän siinä silmät eksyivät pystyssä olevaan takapuoleen ja housuissa värähti... Jäin kiinni katseestani ja jotenkin siinä vain tilanne vei mennessään. Kammostondis ja vaimon kaverin lämmin hymy vai pahensi asiaa.... Sellasta
En minäkään kaveriporukoissa ole stondiksia nähnyt. Sen sijaan tuntemattomilla ihmisillä julkisissa suihkutiloissa muutamia kertoja kyllä.