Mitä sanaa et voi sietää ollenkaan ja miksi?
Itselläni on useampi näitä, mutta pahin on varmaan p*rsehedelmä ja sen variaatiot. Olen lapseton, enkä mitenkään erityisen lapsirakas, joten syynä ei ole se että tuo sana loukkaisi minua jotenkin. Se vain tuntuu hyvin epämiellyttävältä suussa ja särähtää pahasti korvaan.
Onko teillä joitain tiettyjä sanoja, joita ette vaan voi sietää?
Kommentit (68)
Eskaloitua.
Alun perin sen lausuja on ollut olevinaan nokkela. Ehkä jopa halunnut olla hieman ironinen.
Nyt levittyään kammottava muoti-ilmaisu, koska nokkeluus ja ironisuus jääneet taka-alalle ja käytetään useammin yhteyksissä, jossa sanan voisi helposti korvata vaikkapa kärjistymisellä.
Toisaalta myös tuo nokkela käyttö kokenut pahan inflaation, jos joku lohkaisee, että "tilanne eskaloitui" (kokien itse tietenkin olevansa hauska), se on vain kuluneen ilmauksen syvempää puhkikulutusta.
NAL(sinkut palsta) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emätin. Voiko olla karseampaa sanaa kuvaamaan naisen sukupuolielintä? Penis on hieno ja simppeli sana, miksei voisi olla vagina naisten elimestä? Välttelen itse ikinä viittaamasta siihen sanalla emätin. Hyi saakeli, ihan kuin joku mädätin.
Naisen värkki on ruma ja kalanhajuinen ruttureikä joten emätin tai römpsä ovat hyviä sanoja kuvaamaan sitä. Vagina kuullostaa aivan liian kauniilta.
Kuullostaa.
Vierailija kirjoitti:
Väärin kirjoitetut sanat
- enään
- vartia
Ja, "tehdään kaupat sinun kotona!" "Onko tässä sinun uusi kesäpaikka?"
Vierailija kirjoitti:
Huikea.
"Mielestäni ei ole HEDELMÄLLISTÄ keskustella asiasta X."
Sipaisu levitettä.
"Tahtoo sanoa."
"Vain kevyt sipaisu margariinia riittää", meille opetettiin 90-luvulla. Vihasin silloin ja vihaan nyt.
Inhokkilista:
1) "Jep", "no jeeep"
(Onko kukaan muu huomannut tämän jep-sanan korostunutta käyttöä, varsinkin nuorten puheessa?)
2) Eskaloitua.
3) "no älä"
4) Enään.
5) Zuccini, broccoli (kesäkurpitsa, parsakaali)
6) Snam.
7) Sipsikaljavegaani.
8) Tomsku.
9) Käristekupoli, valkoinen kurittaja.
10) Asap.
11) Onessaan.
12) Killeri.
Väärin kirjoitetut sanat
- enään
- vartia