Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanaa et voi sietää ollenkaan ja miksi?

Vierailija
17.04.2020 |

Itselläni on useampi näitä, mutta pahin on varmaan p*rsehedelmä ja sen variaatiot. Olen lapseton, enkä mitenkään erityisen lapsirakas, joten syynä ei ole se että tuo sana loukkaisi minua jotenkin. Se vain tuntuu hyvin epämiellyttävältä suussa ja särähtää pahasti korvaan.

Onko teillä joitain tiettyjä sanoja, joita ette vaan voi sietää?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ydinperhe. 

Kyyryssä kyykitään yhdessä ettei vaan se kauhee maailma ja aina saalistavat viekkaat sinkut revi irralleen meidän puhdasta ydinperhettä. Kuin joku lestadiolainen ilmaisu.

Vierailija
42/68 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki keinotekoisesti lyhennetyt -ari ja -äri-sanat. Häppäri.

Vierailija
44/68 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taakke. Se on taakse!! Raivostuttava sana 😅

Vierailija
45/68 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emätin. Voiko olla karseampaa sanaa kuvaamaan naisen sukupuolielintä? Penis on hieno ja simppeli sana, miksei voisi olla vagina naisten elimestä? Välttelen itse ikinä viittaamasta siihen sanalla emätin. Hyi saakeli, ihan kuin joku mädätin. 

Suomenkieliset termit ovat emätin ja siitin, ei emätin ja penis. Eikä emätin tai vagina kuvaa naisen sukuelimiä vaan pientä osaa niistä. Kaikkiin ulkoisiin elimiin voi viitata sanalla vulva.

Vierailija
46/68 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoonta. Mitä v*ttua?! Se on kotoa. Vielä pahempi on luonta, kun tarkoitetaan luota. Kumpaakaan hirvitystä en tuntisi ilman tätä palstaa.

Vierailija
47/68 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eittämättä

Vierailija
48/68 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emätin. Voiko olla karseampaa sanaa kuvaamaan naisen sukupuolielintä? Penis on hieno ja simppeli sana, miksei voisi olla vagina naisten elimestä? Välttelen itse ikinä viittaamasta siihen sanalla emätin. Hyi saakeli, ihan kuin joku mädätin. 

Suomenkieliset termit ovat emätin ja siitin, ei emätin ja penis. Eikä emätin tai vagina kuvaa naisen sukuelimiä vaan pientä osaa niistä. Kaikkiin ulkoisiin elimiin voi viitata sanalla vulva.

Ketä kiinnostaa mitä osaa tarkoittaa. Koska olet nähnyt "siitin"sanaa käytettävän? Nevö, koska on niin karsee, vihjaisi että on pieni naru vehje, ja miehethän eivät siitä pidä. Miksi sitten emätintä käytetään?? Karsea sana. VAGINAKAPINA NYT!

49/68 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englannin kielestä: Literally

Aivan liian ylikäytetty nykyään, menettänyt myös tarkoituksensa.

Myös suomen "kirjaimellisesti" ottaa pannuun, jos sitä ei oikeasti tarkoiteta.

Kun minulta esim. kysytään, onko tämä tulista, niin vastaan: se on makuasia, kirjaimellisesti, se on saa**tana niin kirjaimellisesti ei leikisti!

Vierailija
50/68 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtotila. Ja pahennettuna Yhteinen tahtotila.

Vierailija
51/68 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukat, kun puhutaan isästä ja äidistä. Koska kahdesta ihmisestä tuli lauma??

Vierailija
52/68 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen värkki on ruma ja kalanhajuinen ruttureikä joten emätin tai römpsä ovat hyviä sanoja kuvaamaan sitä. Vagina kuullostaa aivan liian kauniilta.

Vierailija
53/68 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haasteellinen

Vierailija
54/68 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hipsutus" . Kylmät väreet. Oon saanu sen käsityksen että vastaa englannin "cuddling" -sanaa mut vaikka kyseisestä aktista tykkäänkin, suomiversion käyttö tekis siitäkin vastenmielistä. Kaikki joilla se lukee tinder-profiilissa automaattisesti vasemmalle.

Vierailija
55/68 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brändi. En tiedä miksi, todella rasittava.

Vierailija
56/68 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs siitin sitten? Eikös se ole yhtä kamala?

Vierailija
57/68 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

RKP. Emme Suomessa tarvitse tätä enää, olemme suomalaisia, puhukaamme siis suomea.

Vierailija
58/68 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa. Sanapari joka ei itse asiassa tarkoita yhtään mitään.

https://www.kielikello.fi/-/itse-asiassa

Kyllä se itse asiassa tarkoittaa, mutta tuossa sitä on käytetty turhaan.

Tarkoittaako "oikeastaan" mielestäsi jotain? Eikö "itse asiassa" tarkoita vähän samaa?

No siinähän tuo tuli. Pitäisi käyttää oikeastaan sanaa eikä mitään keinotekoista "itse asiassa".

Miten niin keinotekoista? Siinähän se on ilmaus missä muutkin.

Vierailija
59/68 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustarve

Kuin kakkapylly jota pyyhitään kostealla talouspaperilla.

Vierailija
60/68 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terde

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi