Mitä sanaa et voi sietää ollenkaan ja miksi?
Itselläni on useampi näitä, mutta pahin on varmaan p*rsehedelmä ja sen variaatiot. Olen lapseton, enkä mitenkään erityisen lapsirakas, joten syynä ei ole se että tuo sana loukkaisi minua jotenkin. Se vain tuntuu hyvin epämiellyttävältä suussa ja särähtää pahasti korvaan.
Onko teillä joitain tiettyjä sanoja, joita ette vaan voi sietää?
Kommentit (68)
Kaikki keinotekoisesti lyhennetyt -ari ja -äri-sanat. Häppäri.
Taakke. Se on taakse!! Raivostuttava sana 😅
Vierailija kirjoitti:
Emätin. Voiko olla karseampaa sanaa kuvaamaan naisen sukupuolielintä? Penis on hieno ja simppeli sana, miksei voisi olla vagina naisten elimestä? Välttelen itse ikinä viittaamasta siihen sanalla emätin. Hyi saakeli, ihan kuin joku mädätin.
Suomenkieliset termit ovat emätin ja siitin, ei emätin ja penis. Eikä emätin tai vagina kuvaa naisen sukuelimiä vaan pientä osaa niistä. Kaikkiin ulkoisiin elimiin voi viitata sanalla vulva.
Kotoonta. Mitä v*ttua?! Se on kotoa. Vielä pahempi on luonta, kun tarkoitetaan luota. Kumpaakaan hirvitystä en tuntisi ilman tätä palstaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emätin. Voiko olla karseampaa sanaa kuvaamaan naisen sukupuolielintä? Penis on hieno ja simppeli sana, miksei voisi olla vagina naisten elimestä? Välttelen itse ikinä viittaamasta siihen sanalla emätin. Hyi saakeli, ihan kuin joku mädätin.
Suomenkieliset termit ovat emätin ja siitin, ei emätin ja penis. Eikä emätin tai vagina kuvaa naisen sukuelimiä vaan pientä osaa niistä. Kaikkiin ulkoisiin elimiin voi viitata sanalla vulva.
Ketä kiinnostaa mitä osaa tarkoittaa. Koska olet nähnyt "siitin"sanaa käytettävän? Nevö, koska on niin karsee, vihjaisi että on pieni naru vehje, ja miehethän eivät siitä pidä. Miksi sitten emätintä käytetään?? Karsea sana. VAGINAKAPINA NYT!
Vierailija kirjoitti:
Englannin kielestä: Literally
Aivan liian ylikäytetty nykyään, menettänyt myös tarkoituksensa.
Myös suomen "kirjaimellisesti" ottaa pannuun, jos sitä ei oikeasti tarkoiteta.
Kun minulta esim. kysytään, onko tämä tulista, niin vastaan: se on makuasia, kirjaimellisesti, se on saa**tana niin kirjaimellisesti ei leikisti!
Tahtotila. Ja pahennettuna Yhteinen tahtotila.
Porukat, kun puhutaan isästä ja äidistä. Koska kahdesta ihmisestä tuli lauma??
Vierailija kirjoitti:
Naisen värkki on ruma ja kalanhajuinen ruttureikä joten emätin tai römpsä ovat hyviä sanoja kuvaamaan sitä. Vagina kuullostaa aivan liian kauniilta.
"hipsutus" . Kylmät väreet. Oon saanu sen käsityksen että vastaa englannin "cuddling" -sanaa mut vaikka kyseisestä aktista tykkäänkin, suomiversion käyttö tekis siitäkin vastenmielistä. Kaikki joilla se lukee tinder-profiilissa automaattisesti vasemmalle.
Brändi. En tiedä miksi, todella rasittava.
Vierailija kirjoitti:
Entäs siitin sitten? Eikös se ole yhtä kamala?
RKP. Emme Suomessa tarvitse tätä enää, olemme suomalaisia, puhukaamme siis suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa. Sanapari joka ei itse asiassa tarkoita yhtään mitään.
Kyllä se itse asiassa tarkoittaa, mutta tuossa sitä on käytetty turhaan.
Tarkoittaako "oikeastaan" mielestäsi jotain? Eikö "itse asiassa" tarkoita vähän samaa?
No siinähän tuo tuli. Pitäisi käyttää oikeastaan sanaa eikä mitään keinotekoista "itse asiassa".
Miten niin keinotekoista? Siinähän se on ilmaus missä muutkin.
Perustarve
Kuin kakkapylly jota pyyhitään kostealla talouspaperilla.
Ydinperhe.
Kyyryssä kyykitään yhdessä ettei vaan se kauhee maailma ja aina saalistavat viekkaat sinkut revi irralleen meidän puhdasta ydinperhettä. Kuin joku lestadiolainen ilmaisu.